Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

God morgen Norge

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-11, 08:45   #1
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

God morgen Norge

nå er det om lavkarbo på god morgen norge!!

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 08:47   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: god morgen norge

Tror jeg må rydde litt i kjøkkenskapene i ettermiddag... Er nok diverse esker med gammelt perlesukker og sånt i mine skap også er jeg redd...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 08:48   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: god morgen norge

Tøft - ser på nå!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 08:51   #4
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: god morgen norge

syntes det er bra at de setter fokus på det på denne måten! at de ikke bare sitter og "prater" masse som folk ikke forstår, men gjør det på denne måten i steden *likerlikerliker*

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 08:57   #5
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: god morgen norge

Dette er bra for spredningen av det gode budskap

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 08:59   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: god morgen norge

Siv Hauge skal noteres! Det er nettprat kl 9 hvor man kan sende inn spørsmål!

Her er nettsiden hennes, hun driver sunthjem - kostholdsveiledning og kursing Flinke damen! På spørsmål om fett og hjerte svarer hun kontant NEI! Det er ikke studier som beviser at fett er årsaken til hjertesykdommer. Flink til og prate for seg, snakker enkelt...akkurat slik en lavkarbo-entusiast lavkarbokostholdet trenger!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:04   #7
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: god morgen norge

Enig enig!

Dette var kjekt å se på! Hun var fast i sin mening, og var virkelig god til å snakke for seg. Det er så utrolig bra at lavkarbo får litt positiv oppmerksomhet!

Kanskje flere etterhvert kan forstå at fett ikke er synderen!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:17   #8
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: God morgen Norge

så bra at han mannlige programlederen faktisk har gjennomført et lavkarbo opplegg!!! Og gått ned 10 kilo!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:25   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Helt enig! Men Wenche sliter litt med tankegangen... vaniljesukker kan vel erstattes med vanilje? Melk, matfløte? Bruk heller fløte og litt vann istedet tenker jeg Det kommer forhåpentligvis! Og i morgen skal de lage lavkarbomat og ta over kjøkkenet til Wenche

Gode tider for lavkarbo-kostholdet Tenk så mange som kommer til å ramle innom her nå etter dette programmet når de googler lavkarbo ....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:47   #10
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen Norge

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 10:15   #11
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: God morgen Norge

Bra med positiv omtale av lavkarbo. Flink dame som gjorde dette med karbohydrater veldig enkelt å forstå.
Jeg var veldig fornøyd med at hun poengterte at dette ikke er en kur, men en livsstilsendring.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 10:39   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Helt enig! Men Wenche sliter litt med tankegangen... vaniljesukker kan vel erstattes med vanilje? Melk, matfløte? Bruk heller fløte og litt vann istedet tenker jeg

Tenkte akkurat som deg ang matfløte og melk! Hun bør nok skoleres litt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 11:32   #13
Mighty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 23
Mighty er ny på veien

Sv: God morgen Norge

Fikk med meg litt av dette og så at de lagde lavkarbo kake også. Utrolig bra at dette dukker opp i såpass "vanlige" programmer. Da vil kanskje folk ta det litt mer seriøst.

Mighty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo enkelt og greit. Keep it simple! Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:26   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Ok... dama er veldig dyktig, men jeg opplever at hun var mer opptatt av og "selge" seg selv - dvs kurs og slikt enn å informere i nettpraten på sidene til tv2... det hadde hun jo kunnet sagt EN gang - alle som er interessert vil jo søke opp informasjon om damen uansett!

Hmmmm.... skjønner man skal leve av dette - men nå ble det litt påtrengende, og jeg synes ikke svarene var så gode heller når mye av plassen gikk til å nevne epostadresser, nettsider og kurs de arrangerer...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:38   #15
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Jeg så ikke innslaget, men leste gjennom nettmøtet nå.
Enig i at egenreklamen ble altfor påtrengende. Jeg hadde opplevd svarene alene som mye bedre reklame
Håper hun finner en rundere form, da tror jeg hun når ut til flere.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 15:27   #16
kallemann
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Tjodalyng
Innlegg: 22
kallemann er på en erverdig vei

Sv: God morgen Norge

ca 8.40 i morgen tirsdag skal de lage mer lavkarbo mat


Sist redigert av kallemann : 04-04-11 kl 17:50.
kallemann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 08:44   #17
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: God morgen Norge

Skru på TV2 nå snart folkens

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:26   #18
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Fader - ble jeg for sen nå?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:29   #19
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: God morgen Norge

kanskje det ligger på hjemmesiden dems?

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:30   #20
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen Norge

Du var nok det, Nerthus - men det var ikke noe der vi ikke vet fra før

(Men det går i reprise på formiddagen i dag)

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:32   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Hihi, takk du - da får jeg se reprisen - eller se det på nett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:39   #22
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: God morgen Norge

Enig med Frøken Scott. Det var ikke det så veldig spennende.

Og jeg blir helt provosert over holdningene til hun kvinnelige programlederen. "Nå setter vi over til lavkarbofanatikerne"... Sukk.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:41   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Rekker aldri se noe tidlig om morgenen, barn som skal på skolen etc.
Jeg elsker opptageren min!

Ser nesten oftest på ting jeg har tatt opp! Da kan jeg spole og se om igjen og hoppe over pauser/reklamer............

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:58   #24
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen Norge

Kitt: *ønsker meg en sånn*

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 10:01   #25
kallemann
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Tjodalyng
Innlegg: 22
kallemann er på en erverdig vei

Sv: God morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Enig med Frøken Scott. Det var ikke det så veldig spennende.

Og jeg blir helt provosert over holdningene til hun kvinnelige programlederen. "Nå setter vi over til lavkarbofanatikerne"... Sukk.

Helt enig. Fryktelig mye fordommer som en så rutinert programleder burde klare å holde for seg selv.

kallemann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ED på god morgen norge nonta Eurodiett 5 22-03-11 17:36
I morgen på God Morgen Norge Engledans Generell diskusjon 5 21-03-11 18:35
Fedon på god morgen, Norge snart:) Lindaplinda Ketolysekuren 2 08-11-10 11:10
God Morgen Norge i dag! Sesti Lavkarbo generelt 4 09-06-09 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no