Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 36
![]() |
Flere som bruker/har brukt Diane?Jeg starta med Diane for en uke siden og håper å bli kvitt kvisene jeg har hatt i 8-9 år. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Ingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Jeg brukte Diane fra jeg var ca 16 til jeg var 22. Hadde mye kviser, spes på ryggen som forsvant rimelig kjapt. Husker ikke akkurat hvor lang tid det tok, men nok så kjapt. Av bivirkninger opplevde jeg typiske p-pille effekter; fikk ofte hodepine, ble fort kald, var alltid iskald på beina. Dette er jo p -piller som gir økt risiko for blodpropp, og man får ikke disse dersom man røyker, men det regner jeg med du vet? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Jeg bruker Diane! Har bruk det i flere år. |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 33
![]() ![]() |
Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Brukte Diane, men likte ikke at det var så mye hormoner, så bytta til noe med mindre hormoner. Husker ikke om jeg opplevde noen effekt i forhold til kvisene, tror egentlig ikke det, men etter å ha begynt på lavkarbo er alle kvisene borte |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Takk for svar alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 33
![]() |
Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Jeg har brukt Diane de siste to mnd. Har generelt ingen plager med kviser eller noe annet, men jeg har hatt mye problemer med floraen, og siden jeg har prøvd alt som er av kurer valgte jeg å gå fra Loette til noe annet for å teste ut det også. Legen satte meg rett og slett på Diane.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Kvisene mine forsvant ikke i det hele tatt, men som en ekstrabonus, fikk jeg hår på magen (fra navelen og ned)
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 38
![]() |
![]() Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?Jeg fikk fæle humørsvingninger når jeg gikk på Diane. Sånn type grine-for-ingenting-humørsvingninger.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Flere som bruker spis deg slank-dietten? | Roxira | Andre dietter | 503 | 22-05-15 06:20 |
Kviser, Diane, lavkarbo | slankepia | Spørsmål og svar | 10 | 26-07-11 21:37 |
Noen som har brukt hjortekjøttdeig? | Bøtt | Spørsmål og svar | 22 | 11-03-11 23:11 |
Grønn te som Oprah har brukt? | quebec | Kosttilskudd | 1 | 21-02-09 10:16 |
Diane (p-pillen) | Tussa | PCOS og karbohydratkontroll | 7 | 02-11-07 22:39 |