Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Babysteps i riktig retning

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-10, 10:59   #1
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel
Smile

Babysteps i riktig retning

Her om dagen var jeg i bokhandelen og så litt på kokebøker (elsker inspirasjonen og de fine bildene). Da kom det en inn og spurte en som jobbet der om de hadde Ketolyseboken!
Og igår da jeg var innom Rema overhørte jeg en dame spørre en ansatt "Hvilket av disse brødene har minst karbohydrater?"
Verden begynner endelig å våkne!
Jeg er positiv til denne utviklingen

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:02   #2
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babysteps i riktig retning

helt enig.. Fler har begynt å få øynene opp! På treningssenteret der jeg går overhørte jeg en veninnegjeng som syklet.. De pratet om hvor tungt det var å trene i ketose.. *phu* ikke bare jeg som synes bena mine er som bly..

*liker babysteps*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:07   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Babysteps i riktig retning

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

helt enig.. Fler har begynt å få øynene opp! På treningssenteret der jeg går overhørte jeg en veninnegjeng som syklet.. De pratet om hvor tungt det var å trene i ketose.. *phu* ikke bare jeg som synes bena mine er som bly..

*stønn* Ja.... Venter bare på det punktet der tungheten gir seg og jeg orker å løpe igjen jeg - de fleste sier det kommer etter 2-4 uker så nå bør det bætterdø komme snart!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:11   #4
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babysteps i riktig retning

4 uka mi nå i ketose, og jeg har aldri vært så slapp som igår.. Trodde det skulle gå andre veien jeg.. meeeen jeg gir ikke opp.. *manner seg opp tar på seg rosa spinningshorts og tråkker til han har 75% av maxpuls*

Lykke til med løpinga forresten..:-D

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:25   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Babysteps i riktig retning

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

4 uka mi nå i ketose, og jeg har aldri vært så slapp som igår.. Trodde det skulle gå andre veien jeg.. meeeen jeg gir ikke opp.. *manner seg opp tar på seg rosa spinningshorts og tråkker til han har 75% av maxpuls*

Lykke til med løpinga forresten..:-D

Hadde bestemt meg i går kveld - når kjæresten dro i morrest skulle jeg sprette opp av senga og jogge en tur før frokost! Særlig... Tviler på at det blir i kveld heller, det meldes styrtregn...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:28   #6
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babysteps i riktig retning

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hadde bestemt meg i går kveld - når kjæresten dro i morrest skulle jeg sprette opp av senga og jogge en tur før frokost! Særlig... Tviler på at det blir i kveld heller, det meldes styrtregn...

Tips istedet for jogging.. Vask gulvet for hånd og på knærna.. DET forbrenner godt det..:-D hehe og med "vaskemusikk" på øra går det enda bedre..:-D

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:32   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Babysteps i riktig retning

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Tips istedet for jogging.. Vask gulvet for hånd og på knærna.. DET forbrenner godt det..:-D hehe og med "vaskemusikk" på øra går det enda bedre..:-D

Vaske gulv?! Du er ikke klok... At det egentlig er på høy tid er en annen sak, men det er mye morsommere å jogge en tur da!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 11:46   #8
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babysteps i riktig retning

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vaske gulv?! Du er ikke klok... At det egentlig er på høy tid er en annen sak, men det er mye morsommere å jogge en tur da!

Klok er ingenting å trakte etter.. Vi skal ha tv opptak her imorgen så igår så trente jeg på alle 4 m vaskefilla.. Veldig rent og veldig effektivt for magemusklene

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:14   #9
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Babysteps i riktig retning

I min jakt på ketolysepølser på Ultra overhørte jeg en mann som spurte en ansatt etter det samme. Det kom fram til at de ikke hadde, og spørsmålet ble da pølser med minst mulig karbohydrater. Dette var ganske lavt i de fleste pølser mente den ansatte, og sa det var bare å velge. Jeg måtte jo bare si til mannen at Jacob's var de med minst i av det de hadde der. For en i Ketose er det stor forskjell på 1 og 8 gram altså! Mannen ble glad for tipset i det minste, gjerne lærte butikkmannen noe og?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken retning skal en velge? premo Lavkarbo generelt 3 02-05-10 22:08
Hvilken retning bør jeg ta? Butterfly82 Spørsmål og svar 1 04-02-10 22:12
Må man følge en bestemt retning? Poca Spørsmål og svar 13 01-02-10 18:21
Valg av lavkarbo-retning Filakia Spørsmål og svar 12 21-07-09 00:18
Kan noen se om jeg holder meg innenfor riktig retning i matveien min? miss_chica Ketolysekuren 2 06-01-09 13:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no