Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Om å kaste vekta ned i skauen

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-10, 10:37   #1
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Om å kaste vekta ned i skauen

Etter å ha hengt med opp i vekta som ikke har rikka seg nedover på over to mnd ble jeg SÅ lei av å ødelegge dagen min(JA, jeg veide meg hver dag!) med å veie meg hver morgen.
Jeg fikk en liten klump i halsen ved hver hellige veieseanse og da vekta plutselig begynte å gå litt OPP til tross for god adferd i mat og treningsverdenen, ble jeg drittlei, tok vekta i hende og kasta den ned i skauen til elg og rev mens jeg ropte: SEE YOU NEVER! (Håper dog ingen av nevnte dyr fikk den i knollen)

Tar man miljømessige hensyn er dette ikke å anbefale, men for min egen sjelefred har det vært svært deilig. Jeg skal plukke den opp når jeg er sikker på at vær og vind har ødelagt den.
Jeg har aldri målt meg heller, men neste helg skal jeg prøve brudekjolen min og hun som lager den målte meg jo før jeg begynte på lavkarbo og jeg VET at jeg har blitt mindre. (Toppen på kjolen er korsett, så den er bare å justere)

Jeg tenker egentlig bare glade tanker om meg selv og dette kostholdet, så å ødelegge livet med vekt og tenners gnissel er herved et avlsuttet kapittel.
Etter at vekta er borte har jeg det mye bedre og jeg driter langt og lenge i hva jeg veier.
Jeg er glad, jeg er ganske snill, jeg har en god kjæreste, en kul mamma, en super søster, to vakre pusekatter som maler bare de ser meg, jeg har en jobb jeg digger, mange fantastiske venner, jeg trener hver dag og spiser god mat og er nesten aldri sulten.
Men har jeg badevekt? NEI, DET HAR JEG IKKE!!!!!
SÅ DET SÅ!

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!

Sist redigert av MinMort : 31-05-10 kl 12:27.
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 10:40   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen.

Herlig!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 10:48   #3
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen.

Hihi! Deilig og lese! Keep up!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 10:51   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen.



Fantastisk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:27   #5
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Fantastisk lesing Kan jo være greit for elgen å få veid seg litt, mulig den har blitt litt feit

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:51   #6
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Morsomt og oppløftende innlegg!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:06   #7
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Så bra innlegg!! Lykke til med brudekjolen.

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Fantastisk lesing Kan jo være greit for elgen å få veid seg litt, mulig den har blitt litt feit

Tror du ikke han spiser lavkarbo?

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:26   #8
Tone L
Juniormedlem
 
Tone L sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 63
Innlegg: 35
Tone L er på en erverdig vei
Smile

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Opprinnelig lagt inn av MinMort, her.

Etter å ha hengt med opp i vekta som ikke har rikka seg nedover på over to mnd ble jeg SÅ lei av å ødelegge dagen min(JA, jeg veide meg hver dag!) med å veie meg hver morgen.
Jeg fikk en liten klump i halsen ved hver hellige veieseanse og da vekta plutselig begynte å gå litt OPP til tross for god adferd i mat og treningsverdenen, ble jeg drittlei, tok vekta i hende og kasta den ned i skauen til elg og rev mens jeg ropte: SEE YOU NEVER! (Håper dog ingen av nevnte dyr fikk den i knollen)

Tar man miljømessige hensyn er dette ikke å anbefale, men for min egen sjelefred har det vært svært deilig. Jeg skal plukke den opp når jeg er sikker på at vær og vind har ødelagt den.
Jeg har aldri målt meg heller, men neste helg skal jeg prøve brudekjolen min og hun som lager den målte meg jo før jeg begynte på lavkarbo og jeg VET at jeg har blitt mindre. (Toppen på kjolen er korsett, så den er bare å justere)

Jeg tenker egentlig bare glade tanker om meg selv og dette kostholdet, så å ødelegge livet med vekt og tenners gnissel er herved et avlsuttet kapittel.
Etter at vekta er borte har jeg det mye bedre og jeg driter langt og lenge i hva jeg veier.
Jeg er glad, jeg er ganske snill, jeg har en god kjæreste, en kul mamma, en super søster, to vakre pusekatter som maler bare de ser meg, jeg har en jobb jeg digger, mange fantastiske venner, jeg trener hver dag og spiser god mat og er nesten aldri sulten.
Men har jeg badevekt? NEI, DET HAR JEG IKKE!!!!!
SÅ DET SÅ!


Så flott at du kvittet deg med den! Du merker jo da fort at du blir litt mer avslappet mht. vekt.

Jeg var også slik før, jeg måtte veie meg hver dag. Og kastet til slutt vekten. Siden jeg la om kostholdet til lavkarbo har jeg ikke hatt peiling på hvor mye jeg veier, jeg legger bare merke til klær som blir romslige, og at klær som før var blitt for trange etter hvert kan brukes. Og det holder! Jeg hverken måler meg eller veier meg, og trives med det!

Tone L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:57   #9
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Takk for tipset Det vil jeg også gjøre!

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 16:02   #10
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Det anbefales på det varmeste. Håper vekta har det helt GRUSOMT der den er nå.

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 16:31   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Flinka!!

Jeg veier meg også hver dag. Jeg ser jo at vekta kan variere med et par kilo fra dag til dag. Men jeg har ei slik vekt som viser vannbestanden i skrotten, og de gangene vekta har økt litt ser jeg av de andre talla at det skyldes vann.
Heldigvis for meg er jeg fokusert på vannbestanden og IKKE vekta, hvis ikke hadde nok også MIN vekt blitt kastet til skogs!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 18:53   #12
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Lol

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 18:59   #13
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

flott ... skulle ønske jeg var like sterk , slenge vekta ned i skauen,,
det skulle i grunn ikke finnes vekter

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 19:54   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

ja, det er en goooodgodgod følelse å kvitte seg med den dritten! Vekk me`n.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:15   #15
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Hehe,så bra

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 20:13   #16
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Opprinnelig lagt inn av MinMort, her.

Det anbefales på det varmeste. Håper vekta har det helt GRUSOMT der den er nå.

Hehe, dette var dagens kommentar

Gratulerer med å være kvitt veieavhengigheten. Må inrømme at jeg også veier meg hver dag, fysj. Det jeg plutselig kom til å tenke på i dag, er at det er svært få dager jeg får en opptur, kontra dager jeg blir skuffa. Whats the point egentlig??

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:30   #17
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

For mitt vedkommende har vekta bare vært til bry og det er mye fordi jeg er veldig tung til tross for at jeg egentlig ikke er så veldig stor. Jeg har en BMI på 28, noe som jo i følge BMInørden (JEG synes han er SKIKKELIG nørd!) sier jeg er temmelig overvektig.
Men jeg bruker str 40 i klær og i stedet for å tenke at det ikke er så mye, fokuserte jeg heller på det negative... For hva er vel et kvinnemenneske uten å finne en eller annen ting å plage seg selv litt med? Det er vi sannelig min hatt gode på.

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:30   #18
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

HERLIG innlegg!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 23:08   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Ja, å ha vekt hjemme er ikke noen god ide for en del. Jeg hadde sikkert også veid meg hver dag og blitt helt besatt av det. Veier meg av og til på treningssenteret istedet, og alltid etter trening men istedet for daglig veiing klyper jeg meg i flesket for å sjekke minst 20 ganger om dagen. Og må se meg i speilet og se om jeg har lagt på meg. Jeg kaller meg selv febrilsk på fettjakt. Om du ser noen gå ute og driver og ta seg på magen og hoftene er det trolig meg som sjekker flesket

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 23:11   #20
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ja, å ha vekt hjemme er ikke noen god ide for en del. Jeg hadde sikkert også veid meg hver dag og blitt helt besatt av det. Veier meg av og til på treningssenteret istedet, og alltid etter trening men istedet for daglig veiing klyper jeg meg i flesket for å sjekke minst 20 ganger om dagen. Og må se meg i speilet og se om jeg har lagt på meg. Jeg kaller meg selv febrilsk på fettjakt. Om du ser noen gå ute og driver og ta seg på magen og hoftene er det trolig meg som sjekker flesket

hihi For meg var det motsatt...når vekta slutta å virke så slutta eg å følge med og vekta suuuuuuuuuusa oppover stille men sikkert. så jeg måtte investere i en ny - som resulterte i ny runde med "slanking"

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 14:28   #21
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Om å kaste vekta ned i skauen

I går var jeg nedi skauen og så etter en mjauende Hjørdis(katt) og der så jeg jaggu vekta.
Den så litt lei seg ut, men den skal få ligge der å sture litt til.
JEG ER SÅ GLAD DEN ER BORTE!

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min mann skal ut i skauen og leke med Softgun en hel helg - trenger desperat mattips! Iset Ketolysekuren 0 06-08-09 19:12
Hva skjer med vekta a? supha Ketolysekuren 45 18-03-08 18:56
Vekta går oppover Minus Induksjonen 2 10-10-07 14:00
Når vekta stopper! Siss1 Spørsmål og svar 10 05-06-07 02:37
Vekta går opp og ned på induksjon Marian Induksjonen 17 24-05-07 18:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no