Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-11, 09:37   #1
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Smør er utsolgt i alle nærbutikkene her jeg bor,er det ok å steke i Coconut oil fra KTC?
Hvem har kjøpt opp alt smøret tro?

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 09:45   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Smør er utsolgt i alle nærbutikkene her jeg bor,er det ok å steke i Coconut oil fra KTC?
Hvem har kjøpt opp alt smøret tro?

Det er HELT ok å steke i kokosolje! Den fra KTC er dessuten smaksfri. Kjør på!

Det er visstnok en kombinasjon av økt etterspørsel OG lavere produksjon på grunn av dårlig år (mye regn, dårlig fôr).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 10:27   #3
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er HELT ok å steke i kokosolje! Den fra KTC er dessuten smaksfri. Kjør på!

Det er visstnok en kombinasjon av økt etterspørsel OG lavere produksjon på grunn av dårlig år (mye regn, dårlig fôr).

Takk, da skal jeg gjøre det! Håper produksjonen snart kommer igang igjen!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 10:34   #4
elinm
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 38
elinm er på en erverdig vei

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Tine makter ikke å produsere nok smør står det på Meny butikken der jeg bor. Der har det manglet både bremykt og meierismør i over en uke.

elinm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat HFLC, 25 carb daglig Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 12:52   #5
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Så rart :s På begge mine nærbutikker er smørhyllene smekkfulle! Kanskje jeg skal begynne å sende til folk?

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 12:56   #6
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Så rart :s På begge mine nærbutikker er smørhyllene smekkfulle! Kanskje jeg skal begynne å sende til folk?


Hehe ja! Prisene på smør kommer vel til å gå litt opp for å balansere markedet, tenker jeg. Hvertfall på de stedene det er tomt (her er det ikke tomt, heldigvis!) Tror dere?

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:34   #7
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Jeg kunne tenke meg å bytte bremykt og meierismør i smørbar cheddar

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:47   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Da lager man smør selv!

Kjapt og godt! Har nettopp laget.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 15:22   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da lager man smør selv!

Kjapt og godt! Har nettopp laget.

Så lenge man får tak i fløte så. Men det er mangel på smør pga mindre fløte... Men skulle butikken faktisk ha igjen fløte/rømme og ikke smør, så er det supert å kunne lage eget smør. Det tar maks 10 minutter og er kjempegodt!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 15:24   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av ftdmia, her.

Hehe ja! Prisene på smør kommer vel til å gå litt opp for å balansere markedet, tenker jeg. Hvertfall på de stedene det er tomt (her er det ikke tomt, heldigvis!) Tror dere?

Melkefettmangelen er nok kortvarig, det er et fenomen pga flere faktorer, ikke kun det at folk har begynt å spise smør istedenfor margarin. Melkemengden går ned på høsten av flere årsaker, i år er det flere faktorer som har kræsjet på en gang.

Vi har ikke merket så mye av dette enda, annet enn at det ofte er færre pakker smør og brekmykt og fløte enn det var før.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 15:41   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Min kjære Rema hadde ikke noe Bremykt og kun noen få bordpakninger med meierismør igjen i dag.
Fløte var det derimot mer enn nok av. Fullt i alle hyllene!

Har kjøpt litt ekstra smør, jeg da, så det er ikke krise her enda!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 16:01   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Så lenge man får tak i fløte så. Men det er mangel på smør pga mindre fløte... Men skulle butikken faktisk ha igjen fløte/rømme og ikke smør, så er det supert å kunne lage eget smør. Det tar maks 10 minutter og er kjempegodt!

Kan man bruke fløte som har vært frosset? Synes det ikke alltid er like lett å piske krem av fløte som har vært frosset.
Og hvordan er holdbarheten på hjemmelaget i forhold til datostemplingen på fløtepakken?
Har fryseren "full" av pakker som nesten er gått ut på dato og som jeg hadde tenkt til å bruke i sauser og gryter. Kunne vært artig å lagd smør hvis det går.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 16:09   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Vi må vel snart kjøpe smør på svartebørsen... Prisene kommer til å vokse seg hinsides!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 16:42   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Kan man bruke fløte som har vært frosset? Synes det ikke alltid er like lett å piske krem av fløte som har vært frosset.
Og hvordan er holdbarheten på hjemmelaget i forhold til datostemplingen på fløtepakken?
Har fryseren "full" av pakker som nesten er gått ut på dato og som jeg hadde tenkt til å bruke i sauser og gryter. Kunne vært artig å lagd smør hvis det går.

Jeg har ikke prøvd av frosset fløte. Men har du masse i fryseren, så hadde i allefall jeg prøvd det.

Holdbarheten burde jo være som kjøpt smør sålenge man lager smøret med rene hender og rent utstyr og lagrer på samme måte. Her varer uansett ikke en halvkilo smør i mere enn en uke, og smør kan opbevares mye lengere.. Jeg har hatt hjemmelaget smør på benken i en uke på vinterestid.. Men vi har det kjølig da, ikke snakk om å kunne smøre med smøret fra september til mai.. Derfor bruker vi bremykt til de som spiser brød.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 16:46   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg har ikke prøvd av frosset fløte. Men har du masse i fryseren, så hadde i allefall jeg prøvd det.

Holdbarheten burde jo være som kjøpt smør sålenge man lager smøret med rene hender og rent utstyr og lagrer på samme måte. Her varer uansett ikke en halvkilo smør i mere enn en uke, og smør kan opbevares mye lengere.. Jeg har hatt hjemmelaget smør på benken i en uke på vinterestid.. Men vi har det kjølig da, ikke snakk om å kunne smøre med smøret fra september til mai.. Derfor bruker vi bremykt til de som spiser brød.

Jeg ville ha prøvd. For man klarer jo piske krem av frosset fløte.

Ser at både Imse og jeg skriver "frosset"... Jeg får omtrent spader når jeg leser "fryst".. fløte...kjøtt... eller hva det skulle være. Heter det frosset eller fryst?? Avsporing! Sorry!

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 19-11-11 kl 16:52.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 16:49   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Fant noe til avsporingen min:

Sitat:

Fryst eller frosset?

Heter det "Vannet i springen har fryst" eller "Vannet i springen har frosset"?
Svar:

Det heter: "Vannet i springen har frosset." Verbet står uten objekt. Når det har objekt, bøyes
det 'fryst': "Jeg har fryst vannet."

Vennlig hilsen
for Riksmålsforbundet
Elin Frysjøenden

Kommentar:
Dumt at de i sin tid innførte FRYST som mulighet, synes jeg. Jeg er så gammel at jeg husker det. Nå får vi dras med den - valgfritt. Jeg synes stadig at DYPFROSNE VARER lyder bedre enn DYPFRYSTE VARER, men det er nok ikke alle enige i. Men at det må hete FROSNE VARER og FROSSEN FISK og FROSSET KJØTT, kan det ikke være tvil om.

Tor Guttu

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 16:52   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Kan man bruke fløte som har vært frosset? Synes det ikke alltid er like lett å piske krem av fløte som har vært frosset.
Og hvordan er holdbarheten på hjemmelaget i forhold til datostemplingen på fløtepakken?
Har fryseren "full" av pakker som nesten er gått ut på dato og som jeg hadde tenkt til å bruke i sauser og gryter. Kunne vært artig å lagd smør hvis det går.

Tines i kjøleskapet, og bare lag smør av det Fungerer utmerket

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 17:01   #18
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Tines i kjøleskapet, og bare lag smør av det Fungerer utmerket

Ok, takk skal du ha, Gerd.
Da skal jeg prøve det. Jeg fryser ned all fløte som jeg ser at jeg ikke rekker å bruke opp, og nå begynner det å bli "litt" i boksen

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 17:49   #19
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Veldig ok den kokosolja fra KTC, har nettopp stekt opp 3 kg oppskåret kyllingfilet! Det gikk ikke så mye med av den syns jeg, skal kjøpe mer av den! Billig var den også.

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 18:21   #20
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vi må vel snart kjøpe smør på svartebørsen... Prisene kommer til å vokse seg hinsides!

Jeg skal i allefall hamstre både fløte, rømme og smør..... Kan Bremykt fryses?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 18:42   #21
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Jeg skal i allefall hamstre både fløte, rømme og smør..... Kan Bremykt fryses?

Ja her skal det også hamstres ved første anledning! Har igjen litt kviteseidsmør og litt setersmør, og det rasjoneres til smøret kommer tilbake her jeg bor. Egentlig litt komisk å tenke på, hadde det vært for 3 år siden så hadde jeg overhodet ikke brydd meg!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 18:44   #22
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Hva med å steke i olje? :-)
På Ultra var de tomme for alt, til og med melange uten melk!

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 19:11   #23
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Tok de 3 siste pakkene på smart club i går

Så folk hadde rundt 10 pakker oppi kurven, så da løp jeg bort og tok det som var igjen

På butikkene her i byen er det tomt!

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 19:12   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Skulle det bli tomt her, så kommer jeg til å kjøpe margarin
Daua ikke av å ha brukt det i nesten 40 år

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 19:48   #25
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Smør har steget med mange kroner allerede på nærmeste butikk her :/

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lurest å være ute av ketose en stund? Pearl75 Ketolysekuren 5 21-05-10 23:04
Lurest å velge proteinpulver som opptaes sakte? ada-emilie Kosttilskudd 5 07-05-10 18:51
Likte ikke smør, jeg Mt2t Lavkarbo generelt 28 23-06-09 22:04
Ferietid , hva er lurest? Fredrikke Ketolysekuren 2 10-06-07 19:09
Hvilke grønnsaker skal man ikke steke/koke? Lotusia Fysisk og mental helse 0 19-05-07 17:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no