Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-10, 15:20   #651
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har nå spist en salat, hjalp litt. Tror jeg har vært veldig slapp og sånn i det siste fordi jeg nesten ikke har fått i meg grønnsaker. Håper dette gir utlag på vekta.
Ja, Namba,mange som ikke liker å si at noen har slanket seg. Men mamma ser det, og hun er den verste kritikeren jeg har, så da regner jeg med at det syns..
Jeg har funnet ut at cottage cheese med mandler og kanel er ganske godt når man har lyst på noe godt

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 19:49   #652
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Grrr sukk snufs arghhh...


jeg har holdt det hemmelig for svigers at jeg har begynt på diett, vi er ganske nære så tenkte det vill evære gøy når de så meg. Møtte de i dag for første gang på 6-7 uker ? eller mer.. La de merke til at jeg hadde tatt av ? nei...
jeg har ringt svigermor så mangen ganger å vært lei meg pga vekten å sagt at jeg skal sjerpe meg. Nå har jeg jo gjort det,,, og så la de ikke merke til det... BUUUUHUUUUUUUUu Bæsj.... skuffa.... mista masse motivasjon..

Høh..! Det var jo kjipt altså, men jeg tror nok de ser det, men kanskje ikke helt tørr å si noe?
Faktisk en del som sier at de ser at jeg har tatt av, så det er jo klart at det hjelper på motivasjonen! Men Mona 8 kg synes bare så det er sagt!



Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

meg!!! Ned 800 gram til tross for mensen.

Ny laveste notering i dag. 70,2

Gratulerer!!

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg har nå spist en salat, hjalp litt. Tror jeg har vært veldig slapp og sånn i det siste fordi jeg nesten ikke har fått i meg grønnsaker. Håper dette gir utlag på vekta.
Ja, Namba,mange som ikke liker å si at noen har slanket seg. Men mamma ser det, og hun er den verste kritikeren jeg har, så da regner jeg med at det syns..
Jeg har funnet ut at cottage cheese med mandler og kanel er ganske godt når man har lyst på noe godt

Har nettopp laget meg litt taco salat. Spiste litt kylling og salat før i dag og så i dag har jeg vært flink=)

Jeg har laget med heistad bringebær gele som jeg skulle få kose meg med i kveld. Samboer er ute på fest så tenkte jeg skulle kose meg litt. Hvis jeg har lyst på da=)
Og jeg fortalte samboer at jeg skulle kjøpe ett stort egg å fylle det med snop til han, MEN han takket nei, og sa at han ikke ville ha det! Han ville ikke sitte å spise snop foran meg og han hadde egentlig ikke lyst på heller!! Så han støtter meg virkelig 100%.

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 00:03   #653
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

dere er stille i dag =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 04:36   #654
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jaja da var det natta =)
håper dere sover mangen kiloer av i løpet av natta

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:25   #655
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja her var det rolig. Går jo faktisk ann å få med seg alt ;p

Jeg har heldigvis begynt å bevege meg nedover igjen 500 gram ned i dag=D
Drakk ett glass vin i går, og av en eller annen merkelig grunn virker det som jeg alltid går ned dagen etter jeg har drukket vin;p Og i påsken skal det bli en del vin så hvis jeg går ned hver dag så lover jo det godt Hehe

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:13   #656
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe ja det var jo litt av en teori
Får jo håpe det stemmer da =) Jeg tror jeg har gått ned 2 kilo siden jeg var hos legen min, i følge min egen vekt. Men den er ikke pålitelig, så får bare tørre å håpe det stemmer Tror det stemmer men skifter ikke på tickeren før jeg har vært hos legen min

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 19:00   #657
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Heldig du, Ella. Hver gang jeg drikker, så tar det mange dager før jeg går ned igjen.
Nå er jeg litt irritert, for alle disse dagene jeg har sliti i det siste, så er det jo fordi jeg ikke har spist nok grønnsaker og salat. I går spiste jeg mye salat og grønnsaker, og ned 300 gram til i dag. Irriterende at jeg ikke har tenkt på det litt før. Men til i morgen så har jeg forhååååpentligvis gått ned 10 kg. Håper det
På lørsdag skal jeg ut, og polet er jo stengt, så tenkte å kjøpe meg sånn tuborg lite øl i morgen. Men hvis jeg drikker seks sånn halvlitere, så går jeg garantert ut av ketose. Torkil sier lavkarbo øl går bra, men en venninne av meg som jobber i butikk sier at det er sammen dritten i de som i vanlig øl. For bak står det *mindre enn mange andre øl. Det er jo en grunn til at alle ølmerkene plutselig kom med lavkarbo øl. Huff, ikke lett...

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 19:45   #658
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Elinee - du har ingen som kan låne deg en flaske vin da? For det er lettere å fortsette på vin eventuelt ute hvis du har drukket vin tidligere. For om dere skal ut, bør du ikke drikke normalt øl.

Jeg har i grunnen bare slacka i hele dag. Var litt vanskelig til frokost, da jeg hadde frokostgjest som fikk varme rundstykker - men jeg sto imot heldigvis

Jeg skal jobbe i min andre jobb i dag. Være bartender - og det skal jeg også fredag og lørdag, så jeg slipper heldigvis å komme unna fester i påska

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 20:11   #659
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Har vin, men er mye sukker i den Jeg tenkte å drikke nok på vors, så jeg ikke drikker noe ute. Så blir nok lavkarbo øl på meg! Håper ikke vekta klikker av det...

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 20:43   #660
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det går nok bra. En må faktisk ikke glemme at man skal leve oppi denne livstilsomleggingen Sånn tenker jeg hvertfall

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 21:03   #661
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Heldig du, Ella. Hver gang jeg drikker, så tar det mange dager før jeg går ned igjen.
Nå er jeg litt irritert, for alle disse dagene jeg har sliti i det siste, så er det jo fordi jeg ikke har spist nok grønnsaker og salat. I går spiste jeg mye salat og grønnsaker, og ned 300 gram til i dag. Irriterende at jeg ikke har tenkt på det litt før. Men til i morgen så har jeg forhååååpentligvis gått ned 10 kg. Håper det
På lørsdag skal jeg ut, og polet er jo stengt, så tenkte å kjøpe meg sånn tuborg lite øl i morgen. Men hvis jeg drikker seks sånn halvlitere, så går jeg garantert ut av ketose. Torkil sier lavkarbo øl går bra, men en venninne av meg som jobber i butikk sier at det er sammen dritten i de som i vanlig øl. For bak står det *mindre enn mange andre øl. Det er jo en grunn til at alle ølmerkene plutselig kom med lavkarbo øl. Huff, ikke lett...

Steike Elinee! Du er flink altså=) Krysser fingrene for 10 kg i morgen=) Håper det går greit selv om du drikke Øl=)

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 21:04   #662
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk 65kg
Ja, sant det. Man må ikke bli heelt gal. Skal nyte de ølene tror jeg

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 21:44   #663
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

snufs.., ingen som så hva jeg skrev lenger oppe?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 22:43   #664
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Mooona, jeg så det ikke før nå!! Kommer opp nye innlegg mens man skriver. FLIIIIIIIIINK

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:16   #665
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jaaaa den magiske 10 kilo grensen =)=)
jippi ! takk ! =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 01:00   #666
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Hehe ja det var jo litt av en teori
Får jo håpe det stemmer da =) Jeg tror jeg har gått ned 2 kilo siden jeg var hos legen min, i følge min egen vekt. Men den er ikke pålitelig, så får bare tørre å håpe det stemmer Tror det stemmer men skifter ikke på tickeren før jeg har vært hos legen min

Huff, såg ikke denne nei=( BEKLAGER!!!!

Gratulerer med 10 kg Kanon bra jobba! Og du som ikke trodde du gjorde det rett etter spis deg slank! Noe RETT har du no iallefall gjort

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 01:19   #667
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja ! bare går myyyye treigere =)jaja 30 kilo igjen =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 01:33   #668
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, men det er vel ganske vanlig også, at det går saktere etter de første ukene Hvor lenge gikk du på spis deg slank og hvor mye gikk du ned da?
Du går iallefall ned og det er jo det som betyr noe nå
Jeg håper på å nå 10 kg snart jeg også, men jeg stopper jo opp hele tiden pga mensen som kommer annenhver uke! Jaja, går ned og ikke oppover iallefall

Har satte meg treningsmål for april, 1300 min med trening og det må vel være med å hjelpe til Har selvfølgelig startet bra med å sløyfe spinningen og volleyball denne uken så må jobbe ekstra hardt for å nå målet! Men ett par ekstra trille turer med vesla så klarer vi det og

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 12:42   #669
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har gått på en smell... Er hjemme hos mamma og pappa med mann og to barn, brødrene mine og ei svigerinne, så det ble veldig vanskelig å følge dietten... Så jeg har spist det jeg vil siden i går og har møkkdårlig samvittighet... Har planer om å skjerpe meg igjen, men det er supervanskelig når jeg er her... Dritt altså!! Tør ikke veie meg før jeg kommer hjem igjen...

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 16:08   #670
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Jeg har gått på en smell... Er hjemme hos mamma og pappa med mann og to barn, brødrene mine og ei svigerinne, så det ble veldig vanskelig å følge dietten... Så jeg har spist det jeg vil siden i går og har møkkdårlig samvittighet... Har planer om å skjerpe meg igjen, men det er supervanskelig når jeg er her... Dritt altså!! Tør ikke veie meg før jeg kommer hjem igjen...

Spist er spist De ALLER fleste går på en smell - og som det holder. Du samler nok litt vann fremover nå - men det hele er ikke ødelagt. På'n igjen med friskt mot nå

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 16:14   #671
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Spist er spist De ALLER fleste går på en smell - og som det holder. Du samler nok litt vann fremover nå - men det hele er ikke ødelagt. På'n igjen med friskt mot nå

Enig

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 16:20   #672
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja, men det er vel ganske vanlig også, at det går saktere etter de første ukene Hvor lenge gikk du på spis deg slank og hvor mye gikk du ned da?
Du går iallefall ned og det er jo det som betyr noe nå
Jeg håper på å nå 10 kg snart jeg også, men jeg stopper jo opp hele tiden pga mensen som kommer annenhver uke! Jaja, går ned og ikke oppover iallefall

Har satte meg treningsmål for april, 1300 min med trening og det må vel være med å hjelpe til Har selvfølgelig startet bra med å sløyfe spinningen og volleyball denne uken så må jobbe ekstra hardt for å nå målet! Men ett par ekstra trille turer med vesla så klarer vi det og

Jeg gikk 3 uker på spis deg slank.. jeg også har mensen annenvær uke har heldigvis ikke gjort noe for meg =)
jippi gått ned enda 200g i dag =)
pluttselig så stopper det opp og så pluttselig fyker jeg ned igjen..
sikkert fordi kroppen skal etter tenker jeg, han sier jo det han ketolyse fyren. man forbrenner selv om vekta ikke viser det og at man da får muskler (muskler veier mer enn fet)'

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 16:22   #673
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jepp den største krisen er jo bare at du må bruke noen dager på å komme inn igjen Det klarer du fint !
Syns dere ale er flinke jeg =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 17:02   #674
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk for støtten jenter! Siden jeg er her til mandag så tror jeg at jeg drøyer med å kjøre på igjen til vi kommer hjem. Mye feil mat her i huset og lite hensyn å spore, så får heller bli superdeppa når jeg går på vekta hjemme til uka... Jeg er sikkelig sur på meg selv da, siden jeg var så bestemt på at jeg ikke skulle skeie ut i påska.. Sånn kan det gå!

Dere andre er superflinke da!

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 18:00   #675
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no