Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

"Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-10, 19:15   #1
jonibulda
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
jonibulda er på en erverdig vei

"Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

Hva er dette "KARBOJUNKIE" greiene?

Hvordan kan vi være karbojunkier når det er karbo vi UNNGÅR?!

Junkier OPPSØKER noe og er avhengig av det, det motsatte av dette er å UNNGÅ det.

Noen logiske brister her kanskje? Ser sånn ut...

jonibulda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 19:18   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

jaha

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 19:18   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

Hei,
Det er her karbojunkiene er på rehabilitering og de aller, aller fleste blir ”friske”…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 19:21   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

Opprinnelig lagt inn av jonibulda, her.

Hva er dette "KARBOJUNKIE" greiene?

Hvordan kan vi være karbojunkier når det er karbo vi UNNGÅR?!

Junkier OPPSØKER noe og er avhengig av det, det motsatte av dette er å UNNGÅ det.

Noen logiske brister her kanskje? Ser sånn ut...

Er tørrlagt sukkeroman jeg, eller karbojunkie om du vil..

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 14-08-10 kl 21:50.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 00:09   #5
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

Hehe, jeg fant dette forumet ved søk nettopp på ordet karbojunkie, så jeg ser helst at det består

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 01:05   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

Når man leser om alt (spesielt) nybegynnere her inne ikke kan klare seg uten (av karbomatvarer) så ser man jo at det er nettopp det vi alle er; karbojunkier!
Men vi venner oss av med det, sakte men sikkert .

Jeg har vært i ketose i over to år og jeg kan enda få "karbokick" selv om det nå smaker så lite godt at det stort sett blir med en smakebit. og det holder i lang tid.

Vi er jo designet for å "spise oss opp" på søtsaker hvis vi får tak i det, men i dag er det sukker i "alt" og det er IKKE bra for oss.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 09:46   #7
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: "Karbojunkie"?! Det er jo det vi IKKE er!

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Hehe, jeg fant dette forumet ved søk nettopp på ordet karbojunkie, så jeg ser helst at det består

Signerer den

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
Nei, chilinøtter "øker" ikke "forbrenningen" SunnhetMedSirrup Generell diskusjon 0 22-08-09 12:59
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no