Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kaller alle damer fra 20 til 60 år

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-13, 17:38   #1
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Kaller alle damer fra 20 til 60 år

ALLE DAMER FRA 20 TIL 60: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cuX3VS8nJt3wQkt

Jeg studerer psykologi på et universitet i London, og akkurat nå driver vi med et prosjekt hvor vi skal utarbeide et psykometrisk spørreskjema. Det høres sikkert ille avansert ut, men det er rett og slett en liste med utsagn som du skal si deg enig eller uenig i. Ikke verre.

Spørreskjemaet er på engelsk, men jeg hjelper GJERNE med å oversette og forklare det du eventuelt ikke skulle forstå. Men utsagnene er korte og lettfattelige, så jeg tror du kommer til å klare deg helt fint. Det kreves ingen ekspertise eller utlevering av svært privat informasjon.

Undersøkelsen er fullstendig anonym. Om du allikevel synes det er ubehagelig å sende den til meg, foreslår jeg at du får en eller to andre damer du kjenner til å fylle den ut også, så kan dere sende dem inn sammen, og jeg vil ikke vite hvilke svar som tilhører hvem. Slik får jeg flere deltagere også (trenger minst 100, hjelp).

Setter kjempestor pris på hjelp! Undersøkelsen skal foregå om en uke, så da kontakter jeg deg om du skulle melde din interesse.
Spre gjerne ordet! Jeg trenger som sagt over 100 deltagere.

(PS spørreskjemaet har i seg selv ingenting med alder eller kjønn å gjøre.)

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg

Sist redigert av Ziltoidia : 17-02-13 kl 15:30.
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 21:21   #2
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg kan godt være med

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 21:57   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Jeg kan godt være med

Signerer

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 22:34   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Er med jeg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 23:58   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Kan være med, jeg også!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 11:11   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Kan godt bli med jeg også, selv om jeg er under 50 og over 30 (enn så lenge )

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 11:35   #7
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Altså ikke mellom 30-50?

Ellers er jeg med

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 11:46   #8
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg er med.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 16:51   #9
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg kan være med:-)

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 21:29   #10
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg henger meg på:-)

__________________



]
Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 00:04   #11
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg kan bli med!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 00:05   #12
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.


(PS spørreskjemaet har i seg selv ingenting med alder eller kjønn å gjøre.)

hehe, hvorfor spør du da etter damer over 50, og så etter damer under 30?

(ikke vondt ment, bare måtte)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 00:16   #13
nednedned
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: London
Alder: 33
Innlegg: 46
nednedned er på en erverdig vei

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Blir gjerne med eg og!

Eg studerer og i London! Siste året (og semesteret) på jus! Korleis universitet går du på?

__________________


nednedned er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 03:31   #14
Kosien
Juniormedlem
 
Kosien sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Alder: 40
Innlegg: 46
Kosien er på en erverdig vei

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg kan bli med

Kosien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 13:05   #15
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Så flott å se at så mange vil være med! Det er bare å fortsette å melde seg, og gjerne "verve" venner og bekjente.
Jeg kommer til å kontakte dere med spørreskjemaet når vi har utbedret det etter første pilottesting (til uka altså).

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

hehe, hvorfor spør du da etter damer over 50, og så etter damer under 30?

(ikke vondt ment, bare måtte)

Riktig. Det er av statistiske årsaker. Jeg kan komme tilbake til det senere. Det skal nok gå bra å inkludere de av dere som er i "grenseland" også.

Opprinnelig lagt inn av nednedned, her.

Blir gjerne med eg og!

Eg studerer og i London! Siste året (og semesteret) på jus! Korleis universitet går du på?

Flott!
Jeg går på City University - på andre året. Enn du?

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 13:28   #16
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

28 år, jeg er med

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 14:08   #17
nednedned
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: London
Alder: 33
Innlegg: 46
nednedned er på en erverdig vei

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Jeg går på City University - på andre året. Enn du?

South Bank! So morro!

__________________


nednedned er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 16:05   #18
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg er gjerne med!

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 13:23   #19
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Da har jeg (forhåpentligvis) sendt melding til alle som har meldt sin interesse så langt:

Trodde først jeg måtte sende word-utgave av spørreskjemaet til hver enkelt, men har satt opp spørreskjemaet via en nettside, så da blir det mye enklere for oss alle, og jeg kan til og med legge ut link til den her, dersom flere skulle være interesserte:

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cuX3VS8nJt3wQkt


Spre gjerne ordet videre! Vi skal helst ha 200 svar, men får ikke smekk på fingrene om vi "bare" har 100. Hikst.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 13:29   #20
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Besvart!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 13:34   #21
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Besvart

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 13:35   #22
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Besvart

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 13:41   #23
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Jeg kan godt besvare jeg også... Er 32, men barnslig for alderen...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 14:07   #24
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Åh, kjempefint! Tusen takk!
Jada, alle kan svare! Jo flere jo bedre!

(er glad i utropstegn i dag)

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 16:23   #25
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kaller alle damer på 50 og over (og under 30)!

Besvart!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Middag i dag da, alle flotte damer og menn!! Regan Ketolysekuren 31 15-01-09 01:11
Det kaller eg service ... cilemora Ketolysekuren 21 24-10-07 23:38
God kveld alle jenter, damer, kvinner & babes her på forumet! donjuanwannabe Generell diskusjon 2 08-08-05 15:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no