Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Fikk "klage" fra skolen

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-13, 23:51   #201
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen....

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg vil ha kosemerke jeg å, å d som er bra er at jeg får d å.

Hvis du ikke har sug etter nei-mat trenger du vel ikke kosemerker?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 23:52   #202
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Liker

Ja d utsagnet liker jeg å, for jeg fikk jo samme spørsmålene hele tida. Ingen vits i å gjenta seg selv 100 ganger.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 23:54   #203
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen....

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du ikke har sug etter nei-mat trenger du vel ikke kosemerker?

Hele poenget er jo at du ikke får sug etter kosemerker når du har tilgang til dem. Å d var ment som en spøk å da.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 11:11   #204
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av LilleTrilleMaren, her.

Kunne virkelig ønske jeg hadde så flinke foreldre og! Jeg er 16år, og prøver å spise sunt, og holder meg unna sukker og raske karbohydrater. Problemet mitt er ikke frokost eller skolemat, men middagen hjemme. Til frokost spiser jeg ofte omelett, havregrøt eller lavkarbo-pannekaker, og på skolen har jeg ofte med salat, egg eller middagsrester (dersom vi hadde noe sunt til middag.) De fleste veninnene mine kjøper mat i kantina, og da går det i lyse baguetter, pizza til å varme i mikrooen, rett i koppen, sjokoladebarer osv.

Problemet mitt er at vi hele tiden har pommes frites, pose-potetstappe, posesupper og -sauser, eller grandiosa. Foreldrene mine er begge i 50-åra, og ikke av den spreke typen. Når jeg ser hva de dytter i seg, og hvordan form de er i, vet jeg bare ennå mer at jeg ikke vil bli som det.

Jeg har ikke noen vansker med å holde meg borte fra det, siden vi ikke spiser middag sammen (de spiser middag oppe foran TVen, mens broren min spiser middag ved TVen nede, og jeg spiser middag alene på kjøkkenet...) Dermed er det lett for meg å skippe middagen, og spise salat eller omelett isteden, men det blir da det eneste jeg får spist til middag. Jeg har ingen mulighet til å spise noe annet, siden jeg får ikke lov til å lage meg noe annen middag med rent kjøtt eller kylling. Når vi har en ting til middag, må jeg bare spise det, eller ingenting.. Vi har tydeligvis ikke råd eller tid til å lage middager fra bunnen av, og når jeg foreslår noe, så liker de jo ikke det. De kan dytte inn alt av posemat osv. uten engang vite hva som er i det, men hvis det kommer til litt for mye grønnsaker, så er det helt krise..

Vet egentlig ikke hvor jeg skulle med dette men.. Trengte egentlig bare få ut noen av følelsene mine..

Jeg syns det er litt omsorgssvikt det du opplever i forhold til mat... men kan du få foreldrene dine med på dette: å ta hele månedens (evt ukas) matbudsjett, dele på antall familiemedlemmer og så fr du din del "i hånda" og kan kjøpe og lage din egen mat? Da vil det jo ikke koste dem noe ekstra.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 12:02   #205
wenche@@
Medlem
 
wenche@@ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen Drammen
Alder: 59
Innlegg: 191
wenche@@ har en fantastisk aura rundt segwenche@@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av LilleTrilleMaren, her.

Kunne virkelig ønske jeg hadde så flinke foreldre og! Jeg er 16år, og prøver å spise sunt, og holder meg unna sukker og raske karbohydrater. Problemet mitt er ikke frokost eller skolemat, men middagen hjemme. Til frokost spiser jeg ofte omelett, havregrøt eller lavkarbo-pannekaker, og på skolen har jeg ofte med salat, egg eller middagsrester (dersom vi hadde noe sunt til middag.) De fleste veninnene mine kjøper mat i kantina, og da går det i lyse baguetter, pizza til å varme i mikrooen, rett i koppen, sjokoladebarer osv.

Problemet mitt er at vi hele tiden har pommes frites, pose-potetstappe, posesupper og -sauser, eller grandiosa. Foreldrene mine er begge i 50-åra, og ikke av den spreke typen. Når jeg ser hva de dytter i seg, og hvordan form de er i, vet jeg bare ennå mer at jeg ikke vil bli som det.

Jeg har ikke noen vansker med å holde meg borte fra det, siden vi ikke spiser middag sammen (de spiser middag oppe foran TVen, mens broren min spiser middag ved TVen nede, og jeg spiser middag alene på kjøkkenet...) Dermed er det lett for meg å skippe middagen, og spise salat eller omelett isteden, men det blir da det eneste jeg får spist til middag. Jeg har ingen mulighet til å spise noe annet, siden jeg får ikke lov til å lage meg noe annen middag med rent kjøtt eller kylling. Når vi har en ting til middag, må jeg bare spise det, eller ingenting.. Vi har tydeligvis ikke råd eller tid til å lage middager fra bunnen av, og når jeg foreslår noe, så liker de jo ikke det. De kan dytte inn alt av posemat osv. uten engang vite hva som er i det, men hvis det kommer til litt for mye grønnsaker, så er det helt krise..

Vet egentlig ikke hvor jeg skulle med dette men.. Trengte egentlig bare få ut noen av følelsene mine..

Jeg vil påstå at dine foreldres kosthold ikke er det billigste alternativ...

wenche@@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 13:21   #206
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av wenche@@, her.

Jeg vil påstå at dine foreldres kosthold ikke er det billigste alternativ...

Helt enig. Vi er i kategorien dårlig råd. Aldri i verden om vi hadde kunnet kjøpe pose supper, posesauser, grandiosa mm.

Vi lever på mye mat fra frysedisken, som brokkoli til 10kr/500g, seiblokk på 625g til 20kr, 2kg kyllingfilet til 160kr osv. Jeg kan lage MYE billig mat for det det koster å lage mettende mat av posesuppe og kjøpebrød.
Nå baker jeg brød selv da, mulig noen mener det er omsorgssvikt å gi ungene brød, men ja, her spises brød av 4 av 5 familiemedlemmer.
Tomatsuppa lages av 2 bokser hakkede tomater, 1 løk, buljong fra terning og det has oppi kjøttboller av billigste sort kjøttdeig( ofte kjøpt pga den går ut på dato, jeg hamstrer slike og fryser ned).

De som handler ferdigmat/halvfabrikata aner ikke hvor dyrt det er, de ser bare prisen pr måltid der de går på butikken og prøver å få budsjettet til å gå opp.

Vi bruker mye egg også, det metter og er billig( enten fra gne høner eller kjøpte), vafler av 8 egg og 2-3dl rømme metter en familie på 5 når jeg har i 4ss fiberhusk og 1dl mandelmel. Og det blir ikke så dyrt, selv om fløte og egg koster, det er billig og metter. Bær til vaflene kommer fra hagen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 13:35   #207
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Helt enig. Vi er i kategorien dårlig råd. Aldri i verden om vi hadde kunnet kjøpe pose supper, posesauser, grandiosa mm.

Vi lever på mye mat fra frysedisken, som brokkoli til 10kr/500g, seiblokk på 625g til 20kr, 2kg kyllingfilet til 160kr osv. Jeg kan lage MYE billig mat for det det koster å lage mettende mat av posesuppe og kjøpebrød.
Nå baker jeg brød selv da, mulig noen mener det er omsorgssvikt å gi ungene brød, men ja, her spises brød av 4 av 5 familiemedlemmer.
Tomatsuppa lages av 2 bokser hakkede tomater, 1 løk, buljong fra terning og det has oppi kjøttboller av billigste sort kjøttdeig( ofte kjøpt pga den går ut på dato, jeg hamstrer slike og fryser ned).

De som handler ferdigmat/halvfabrikata aner ikke hvor dyrt det er, de ser bare prisen pr måltid der de går på butikken og prøver å få budsjettet til å gå opp.

Vi bruker mye egg også, det metter og er billig( enten fra gne høner eller kjøpte), vafler av 8 egg og 2-3dl rømme metter en familie på 5 når jeg har i 4ss fiberhusk og 1dl mandelmel. Og det blir ikke så dyrt, selv om fløte og egg koster, det er billig og metter. Bær til vaflene kommer fra hagen.

Men nå er vel problemet med saken over her at foreldrene ikke har kunnskap eller lyst til å lage maten selv, så tror kanskje ikke det er noen alternativ for dem å plukke egne bær fra hagen for å ha over de nystekte vaflene laget av egg fra egne høner?
Så lenge man har kunnskap om det, så kan man jo lage mye god mat for en billig penge. Men hvis man ikke ha rkunnskapen, eller interessen, så er det jo ikke noe alternativ, om du skjønner. Og Grandiosa er fryktelig billig, man kan jo stadig vekk kjøpe det på tilbud, fire for 100 kr osv. Det er billig og enkelt. Mye enklere enn å lage selv.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 14:06   #208
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Jeg tror vel ikke akkurat det skal være en sekstenårings oppgave å oppdra foreldrene i gode matvaner. Samtidig tenker jeg at mange i den alderen alt er voksne nok til å ta ansvar for en del ting angående sitt eget liv helt selv, og det er mye som tyder på at det er tilfelle her.
Klart det kan være, eller virke trist at familien ikke samles om et hjemmelaget måltid i hverdagen, men det finnes jo fler måter å gi omsorg på, og vi kjenner ikke hele historien bak livet til denne familien, så vi må være litt forsiktige med å dømme, tenker jeg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 14:10   #209
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Ja, jeg snakket hverken om det å spise brød eller å ikke spise sammen. Jeg snakket om det med å nekte å støtte en person som ønsker å ta andre valg for å bedre egen helse.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 14:11   #210
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Folk bør være forsiktig med å slenge begrepet omsorgssvikt rundt, helt ukritisk!

__________________

Sist redigert av nellie : 28-02-13 kl 14:17.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 21:53   #211
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Men nå er vel problemet med saken over her at foreldrene ikke har kunnskap eller lyst til å lage maten selv, så tror kanskje ikke det er noen alternativ for dem å plukke egne bær fra hagen for å ha over de nystekte vaflene laget av egg fra egne høner?
Så lenge man har kunnskap om det, så kan man jo lage mye god mat for en billig penge. Men hvis man ikke ha rkunnskapen, eller interessen, så er det jo ikke noe alternativ, om du skjønner. Og Grandiosa er fryktelig billig, man kan jo stadig vekk kjøpe det på tilbud, fire for 100 kr osv. Det er billig og enkelt. Mye enklere enn å lage selv.

Jeg kommenterte kun det at toro ikke alltid er billigste alternativ nei.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 01:01   #212
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Jeg fikk et hint på epost fra barnehagetanta til sønnen min, ved at hun skrev kun for å nevne at han virket sååå begeistret da han hadde fått loff med honning på i matpakken. Den matpakka var det ikke jeg som hadde lagd. Faren til sønnen min gikk rett på og begynte å kreve at jeg lagde matpakke med brødskiver fra da av. Men det er faktisk ikke barnehagetanter vi skal tilfredstille, men kroppen til sønnen vår.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 02:21   #213
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Yrla, barnehagetanten/ assistenten har virkelig ingenting med å legge seg borti kostholdet til din sønn, om det da ikke er helt næringstomt / bekymringsverdig, hvilket det nok ikke er det hun bejubler derimot er da på ingen måte sunn næring for en liten kropp

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 01:28   #214
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Yrla, barnehagetanten/ assistenten har virkelig ingenting med å legge seg borti kostholdet til din sønn, om det da ikke er helt næringstomt / bekymringsverdig, hvilket det nok ikke er det hun bejubler derimot er da på ingen måte sunn næring for en liten kropp

Enig, jeg synes hun gikk over streken jeg også. Ubehagelig. Takk.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 08:24   #215
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg fikk et hint på epost fra barnehagetanta til sønnen min, ved at hun skrev kun for å nevne at han virket sååå begeistret da han hadde fått loff med honning på i matpakken. Den matpakka var det ikke jeg som hadde lagd. Faren til sønnen min gikk rett på og begynte å kreve at jeg lagde matpakke med brødskiver fra da av. Men det er faktisk ikke barnehagetanter vi skal tilfredstille, men kroppen til sønnen vår.

Han hadde sikkert blitt veldig glad av litt hasj også... for å sette det KRAFTIG på spissen. Det er ikke alt som smaker godt på kort sikt som er bra i lengden. Såpass burde barnehagetanten også forstå. Mange av de helsemessige problemene vi har på grunn av dårlig kosthold i Norge i dag kommer av at "lørdagen har spredt seg utover hele uka" fra de timene fra 7-22 PÅ lørdag...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 11:02   #216
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Ja, jeg tolket det som et skrikende hint som sa: gi sønnen din brød som andre normale foreldre!

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 13:34   #217
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg fikk et hint på epost fra barnehagetanta til sønnen min, ved at hun skrev kun for å nevne at han virket sååå begeistret da han hadde fått loff med honning på i matpakken. Den matpakka var det ikke jeg som hadde lagd. Faren til sønnen min gikk rett på og begynte å kreve at jeg lagde matpakke med brødskiver fra da av. Men det er faktisk ikke barnehagetanter vi skal tilfredstille, men kroppen til sønnen vår.

Hun var ikke ironisk da og mente egentlig at loff med honning absolutt ikke er noe som bør befinne seg i en matpakke? Men det er godt da...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 13:36   #218
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Eg trudde loff med honning var bannlyst i alle barnehagar. Dei får jo knapt lov til å ete vaflar lenger.

__________________
Filifjonkejournalen
Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat på skolen Tricky Generell ernæringsdebatt 11 25-08-09 19:53
Da var det min tur til å klage litt! vanndråpe Ketolysekuren 25 08-07-07 23:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no