Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Mmmm sukkerfri DAIM!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-05, 21:55   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Mmmm sukkerfri DAIM!!

http://www.fedonlindberg.no/page/ind...9&parentid=218

Denne må prøves ut!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 21:59   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Å, den så gooood ut!

synes denne frister også jeg: http://www.fedonlindberg.no/page/ind...5&parentid=218

kansje på tide å bstille?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:00   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hehe ja jeg har forstått det slik at du er en "mintoholiker" hehehe. Jeg også! Elsker sjokolade med mint!

Når jeg får feriepengene skal jeg ta en diger Atkins-bestilling og en Lindberg-bestilling. Gleder meg!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:02   #4
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

mmmmmmmmmmmmmmmmm...jam-jam,,,hørtes deeeeeiiiiiiilig ut

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:06   #5
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

ÅÅÅåååå!! Så mye godt!!! Men siden det er en lindberg side så er ikke karbohydrater oppgitt Vet ikke om jeg tør å bestille da...

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:12   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Thula

Men siden det er en lindberg side så er ikke karbohydrater oppgitt .

Hæ?

Sitat:


Næringsinnhold pr (100 g)
1586kJ, 379 Kcal, 5,7 g protein, 14 g karbohydrat (hvorav 0,3 g sukker og 46,5 g polyoler), Fett 25,9 g (hvorav 14,8 g mettet), fiber 1,6 g, sodium 0,2 g

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:14   #7
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Åå...uhm... så på et par andre av de produktene jeg, liker ikke daim...
14 kh var jo ganske mye da...
Men det var utrolig mye fristende der inne!
Noen som vet om det tar lang tid å bestille fra Atkins?

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:19   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Thula

Åå...uhm... så på et par andre av de produktene jeg, liker ikke daim...
14 kh var jo ganske mye da...
Men det var utrolig mye fristende der inne!
Noen som vet om det tar lang tid å bestille fra Atkins?

Man trenger jo ikke spise 100g i slengen da...

Vi har bestillt fra atkins og det har tatt ca 1 uke hver gang. veldig fornøyd!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:20   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe ja jeg har forstått det slik at du er en "mintoholiker" hehehe. Jeg også! Elsker sjokolade med mint!

Når jeg får feriepengene skal jeg ta en diger Atkins-bestilling og en Lindberg-bestilling. Gleder meg!!

Vi kjøpte 15 stk av de nye mintsjokoladene hos atkins sist gang, og spiste alle opp på to dager.. hadde litt vondt i magen etterpå...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:20   #10
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Nei, man må jo ikke det...
Lurer på om jeg skal ta og bestille fra Atkins, var veldig mye deeeeilig snop der.

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:57   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

http://www.fedonlindberg.no/page/ind...9&parentid=218

Denne må prøves ut!

ANBEFALES !!

Næringsinnholdet på Lindberg siden er FEIL. (sikkert bare trykkfeil). Jeg sitter med en pose foran meg her, (den er tom gitt .... ) - og på den står det:

Nettovekt: 100 gram (hele posen)
Næringsinnhold pr (100 g)
1586kJ, 379 Kcal, 5,7 g protein, 49.3 g karbohydrat (hvorav 0,3 g sukker og 46,5 g polyoler), Fett 25,9 g (hvorav 14,8 g mettet), fiber 1,6 g, sodium 0,2 g

Dvs. 2,8 netto karber !!


For en sjokolade (str. som 1/2 Dajm)
Nettovekt: 15 gram
Næringsinnhold pr (15 g)
238kJ, 57 Kcal, 0,9 g protein, 7,4 g karbohydrat (hvorav 0,04 g sukker og 7 g polyoler), Fett 3,9 g (hvorav 2,2 g mettet), fiber 0,2 g, sodium 0,03 g

Dvs. 0,4 karb pr sjokolade !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 22:59   #12
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Ja det går rimlig fort å bestille fra atkins.com, jeg bestilte på en søndag så var varene på døra etter 4 dager!

men jeg har ikke fått noe tollavgift enda, bestilte for ca 1000 kr
Noen som vet hvor lang tid det tar før det kommer?

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 23:23   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

ANBEFALES !!

Næringsinnholdet på Lindberg siden er FEIL. (sikkert bare trykkfeil). Jeg sitter med en pose foran meg her, (den er tom gitt .... ) - og på den står det:

Nettovekt: 100 gram (hele posen)
Næringsinnhold pr (100 g)
1586kJ, 379 Kcal, 5,7 g protein, 49.3 g karbohydrat (hvorav 0,3 g sukker og 46,5 g polyoler), Fett 25,9 g (hvorav 14,8 g mettet), fiber 1,6 g, sodium 0,2 g

Dvs. 2,8 netto karber !!


For en sjokolade (str. som 1/2 Dajm)
Nettovekt: 15 gram
Næringsinnhold pr (15 g)
238kJ, 57 Kcal, 0,9 g protein, 7,4 g karbohydrat (hvorav 0,04 g sukker og 7 g polyoler), Fett 3,9 g (hvorav 2,2 g mettet), fiber 0,2 g, sodium 0,03 g

Dvs. 0,4 karb pr sjokolade !!

Ja jeg stusset i grunnen på det, siden den inneholder sukker-ALKOHOLER, og der er det jo ikke mange nettokarber....

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 00:11   #14
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 52
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Daim er min absolutte favorittsjokolade!!

Har tenkt litt på dette med kustig søtstoff nå som jeg er gravid.
Noen som har noen tanker om det er best at jeg holder meg helt unna, eller om det kan være greit å spise litt kunstig søtet godis innimellom?

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 00:14   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zoë

Daim er min absolutte favorittsjokolade!!

Har tenkt litt på dette med kustig søtstoff nå som jeg er gravid.
Noen som har noen tanker om det er best at jeg holder meg helt unna, eller om det kan være greit å spise litt kunstig søtet godis innimellom?

Jeg hadde holdt meg 95 % unna Aspartam, men disse produktene er vel søtet med Maltitol, som kanskje er litt "sunnere". Jeg kommer heller til å spise slike sjokolader (svært begrenset) i neste svangerskap enn sukret sjokolade. SUKKER kommer jeg iallefall til å holde meg 120 % unna!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
kjempegod sukkerfri gele (0 karbo) Iset Induksjonen 28 21-03-06 01:31
Sukkerfri Caesar dressing Ruska Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 27-01-05 23:33
Yoghurtmarinerte kyllinglår... mmmm.... mofe Middag 1 15-11-04 17:20
Mmmm sjokolade med 0 karbohydrater. Iset Lavkarbo generelt 5 20-06-04 22:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no