Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Min nye hjemmeside Urkost.no

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-08, 12:53   #51
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Flott webside!
Jeg tillater meg å komme med et lite tips
For at ikke teksten skal bli klistret inn kanten kan det være greit å sette litt avstand på/i tabellen/cellene. Nå står det "0" så det virker litt trangt.
Jeg tenker på den tabellen som heter "Paradoks:" og menyen på venstre side.
Hadde kanskje vert greit med litt space på hovedmenyen også?

Om du ikke fikser det rett i Frontpage kan du jo gå inn på HTML kodinga å se etter:
"<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"
Der kan du skrive inn 1 eller 2 eller 3 der det nå står 0.
(Jeg bruker å lage en kopi av websiden når jeg prøver ut nye ting. Greit å ikke ødelegge noe )
Men om du klikker på tabellen/cellen i Frontpage tror jeg det skal komme opp en boks hvor du kan endre disse innstillingene.

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 08:45   #52
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Flott side, Goggen !

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:55   #53
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Hei igjen!
Da har jeg lagt ut litt mer personlig bilder og slikt på min nye underside: http://www.urkost.no/hobbysida.htm

Har lagt ut littegrann, det kjæm mer!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 22:49   #54
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Hei igjen!
Da har jeg lagt ut litt mer personlig bilder og slikt på min nye underside: http://www.urkost.no/hobbysida.htm

Har lagt ut littegrann, det kjæm mer!

Koselig med de gamle traktorene..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 07:16   #55
Trudeluttan
Nytt Medlem
 
Trudeluttan sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 55
Innlegg: 2
Trudeluttan er på en erverdig vei

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Så bra, Goggen!
Fant siden din tilfeldig, så fant jeg linkene, og her er jeg!
Eller helt tilfeldig var det selvfølgelig ikke, satt mandag kveld og søkte rundt etter mer informasjon om kost.
Lykke til med det videre arbeidet med websiden din, tøft av deg å sette igang med et slikt prosjekt.
Men jeg ser du har flere flotte egenskaper inne, du er flink til å ta imot konstruktiv kritikk også.

__________________
Trudeluttan
Trudeluttan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 08:30   #56
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Trudeluttan, her.

Så bra, Goggen!
Fant siden din tilfeldig, så fant jeg linkene, og her er jeg!
Eller helt tilfeldig var det selvfølgelig ikke, satt mandag kveld og søkte rundt etter mer informasjon om kost.
Lykke til med det videre arbeidet med websiden din, tøft av deg å sette igang med et slikt prosjekt.
Men jeg ser du har flere flotte egenskaper inne, du er flink til å ta imot konstruktiv kritikk også.

Tusen takk og lykke til du også!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 10:45   #57
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Gratulerer med nye sider! Og, så fantastisk at "urkost" var ledig som domene!

Hva med noen bilder av deg selv på forsiden da...? Jeg kunne sett for meg at det var interessant for folk å SE hva slags forskjeller du har vært gjennom sånn vektmessig sett.
Tenker jo at siden du har laget en slik side, så er du villig til å "vise deg fram litt" også...? Inspirerende å se at det faktisk funker!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 12:43   #58
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Gratulerer med nye sider! Og, så fantastisk at "urkost" var ledig som domene!

Hva med noen bilder av deg selv på forsiden da...? Jeg kunne sett for meg at det var interessant for folk å SE hva slags forskjeller du har vært gjennom sånn vektmessig sett.
Tenker jo at siden du har laget en slik side, så er du villig til å "vise deg fram litt" også...? Inspirerende å se at det faktisk funker!

Heisann!

Ja bilder er fint. det ligger en del på forumet her.
Jeg er fire kilo tyngre nå, men sånn cirka ser du forskjellen.

http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151238277
http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151238667
http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151239106
http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151239106

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 16:28   #59
tbear
Medlem
 
tbear sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Akershus
Alder: 75
Innlegg: 110
tbear er en juveltbear er en juveltbear er en juvel

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Hei Goggen, så denne tråden og den nye sida di i dag - gratulerer med flott og kreativt tiltak.

Navnet "urkost" er jo en genistrek ift "steinalderkosthold" som er langt og tungt.

Selv om vinklingen din også omfattes av stoffet på lavkarbo.no (som jo er fantastisk innholdsrikt om man bare leter) så kan det nå være bra med et sted som kanskje er mindre opptatt av kortsiktige slankekurer mv og mer rendyrker diskusjonen rundt prinsippene for et lavkarbo kosthold.

Om du finner tid og ressurser til å holde siden din oppdatert med den kvaliteten den nå indikerer, så blir jeg en hyppig gjest.

Lykke til!

tbear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - The Founding Father Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 17:48   #60
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av tbear, her.

Hei Goggen, så denne tråden og den nye sida di i dag - gratulerer med flott og kreativt tiltak.

Navnet "urkost" er jo en genistrek ift "steinalderkosthold" som er langt og tungt.

Selv om vinklingen din også omfattes av stoffet på lavkarbo.no (som jo er fantastisk innholdsrikt om man bare leter) så kan det nå være bra med et sted som kanskje er mindre opptatt av kortsiktige slankekurer mv og mer rendyrker diskusjonen rundt prinsippene for et lavkarbo kosthold.

Om du finner tid og ressurser til å holde siden din oppdatert med den kvaliteten den nå indikerer, så blir jeg en hyppig gjest.

Lykke til!

Takk for det! Ja, jeg vil gjøre et ærlig forsøk på å tilføre nytt stoff innimellom. Tenker mest at dette ikke skal bli et forum, men mer som en ren faktabank, med mine innlegg og gjerne andres også. På sikt må jeg legge inn referanser og henvisninger. Kanskje dukker det opp en lege eller ernæringsekspert som kan delta. Hvem vet.

Steinalderkost.no er langt, men jeg har registrert det også! Så har jeg domenet i bakhanda om det skulle bli aktuelt. Ingen andre kan ta det ihvertfall.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:14   #61
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Heisann!

Ja bilder er fint. det ligger en del på forumet her.
Jeg er fire kilo tyngre nå, men sånn cirka ser du forskjellen.

http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151238277
http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151238667
http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151239106
http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1151239106

Wow, for en forskjell!! Legg de ut på urkost.no også...! Det var i grunn det jeg mente men, det skjønte du sikkert!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:07   #62
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Fint at dere kommenterer hvordan det ser ut. Takk!

Har oppdatert og lagt ut nye sider.
Bla.a en side der jeg har vurdert baconcrisp:
http://www.urkost.no/baconcrisp.htm

Nye bilder på høbbysida:
http://www.urkost.no/hobbysida.htm

Nye sider om mat og drikke:
http://urkost.no/smak_og_behag.htm

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 12:32   #63
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Da har jeg utarbeidet et kursopplegg og rett etter påske starter jeg opp med urkost-kurs!

Er det noen trondheimere som ønsker kurs er det bare å gå inn på www.urkost.no og lese mer!

Meld dere på!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:24   #64
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Har oppdatert og lagt ut nye sider.
Bla.a en side der jeg har vurdert baconcrisp:
http://www.urkost.no/baconcrisp.htm

Jeg leste denne vurderingen og må si meg litt uenig i bedømmelsen av Euroshopper sin baconcrisp. Jeg har kjøpt det mange ganger og vanligvis er den ikke salt. Faktisk synes jeg Kim`s Baconsnacks og Maaruds Bacongull er mer salt.

Det har hendt ved en 2-3 anledninger at den har vært veeeldig salt, men det er mer unntaket enn regelen etter min erfaring.

Jeg vet jo ikke hvor mange pakker du har kjøpt, men kanskje du bare har vært uheldig?

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:27   #65
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Bra hjemmeside forresten

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:06   #66
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Min nye hjemmeside Urkost.no

Opprinnelig lagt inn av Homer Simpson, her.

Bra hjemmeside forresten

Jo takk Simpson!
Jeg får gjøre et forsøk til med euroshopper. Jeg kjøte det ved tre forskjellige anledninger. Men tror det var i samme butikk.

Jeg kjøper en i dag, så skal jeg gjøre en ny vurdering!
Takk for tips!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmeside om slanking? Kanel Generell diskusjon 10 22-04-05 17:48
Nye Fora - Omstrukturering HP Informasjon 4 05-10-04 00:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no