Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Det har stoppet opp

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-10, 12:17   #1
Lillemeg1
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 77
Lillemeg1 er på en erverdig vei

Det har stoppet opp

Jeg har gått ned ca 5-6kg de siste månedene.. har tatt litt tid fordi jeg har vært litt dum og skeiet ut i helgene.. I starten gikk jeg ned ca 1,5kg i uken, og så fikk jeg litt oppigjen i helgen. Nå har jeg derimot ikke skeiet ut på flere uker, men alikevel har jeg ikke gått noe særlig ned

what to do ? Begynner nesten å gi opp og tro at jeg ikke kommer lenger ned.

Til info så har jeg aldri vært sånn kjempe overvektig.. og BMI`en min ligger nå på normal, men er ikke så veldig langt opp til overvektig.

Lillemeg1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 16:26   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Lillemeg1, her.


Til info så har jeg aldri vært sånn kjempe overvektig.. og BMI`en min ligger nå på normal, men er ikke så veldig langt opp til overvektig.

Det kan nok være en forklaring. Du har da heller ikke holdt på så veldig lenge.
Fokuser heller på helsefordelene med et lavkarbokosthold og ikke stress med vekta.
Etter noen måneder på samme vekt kan du se på kaloriinntaket ditt, det er det eneste jeg kan komme på

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 16:28   #3
Lillemeg1
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 77
Lillemeg1 er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Jeg som hadde håpt på å se smashing ut i bikini i slutten av august. Har SÅ lyst å nå målet mitt, - 5kg til før jeg skal på sydenferie.

Kaloriintaket mitt er nok høyt.. går mye i kjøttdeig, koteletter, ost, fløte og andre ting som har en del kalorier. Bør jeg gå over til magrere varianter som feks kylling og svinekjøtt? Trodde fett var en bra ting jeg

Lillemeg1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 18:03   #4
Lillemeg1
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 77
Lillemeg1 er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Ingen flere som har noe å si?

Lillemeg1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 18:14   #5
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Lillemeg1, her.

Ingen flere som har noe å si?

Tja....kanskje fortsette å skeie ut litt i helgen, siden det fungerte? ;-)

Spøk til side, jeg vet at Skaldeman har skrevet om dette om å ta av de siste kiloene.
Det jeg mener han gjorde, det var å "droppe" frokosten, dvs han gikk en liten tur om morgenen (30 min) tror jeg, og SÅ spiste han

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 18:26   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Lillemeg1, her.

Jeg som hadde håpt på å se smashing ut i bikini i slutten av august. Har SÅ lyst å nå målet mitt, - 5kg til før jeg skal på sydenferie.

Kaloriintaket mitt er nok høyt.. går mye i kjøttdeig, koteletter, ost, fløte og andre ting som har en del kalorier. Bør jeg gå over til magrere varianter som feks kylling og svinekjøtt? Trodde fett var en bra ting jeg

Etter noen MÅNEDER på samme vekt, kan du begynne å se på kaloriinntaket...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 18:32   #7
Lillemeg1
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 77
Lillemeg1 er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Tja....kanskje fortsette å skeie ut litt i helgen, siden det fungerte? ;-)

Spøk til side, jeg vet at Skaldeman har skrevet om dette om å ta av de siste kiloene.
Det jeg mener han gjorde, det var å "droppe" frokosten, dvs han gikk en liten tur om morgenen (30 min) tror jeg, og SÅ spiste han

Hmm.. men trodde frokost var viktig for å i det hele tatt få i gang forbrenningen jeg ?

Lillemeg1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 19:43   #8
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Lillemeg1, her.

Hmm.. men trodde frokost var viktig for å i det hele tatt få i gang forbrenningen jeg ?

Fettforbrenning foregår hele døgnet.
Det som var viktig på høykarbokosthold, var å få opp blodsukkeret (få i gang forbrenningen ) etter at man hadde sovet og ikke var i stand til å spise hver tredje-fjerde time for å holde blodsukkeret stablit (høyt).

Det er slike ting man ikke trenger å bekymre seg mer om på lavkarbo/ketogene kosthold

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 19:45   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Det har stoppet opp

Kan jeg spørre om du har lest en av Atkins bøker eller noen andre bøker om ketogene kosthold?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 19:50   #10
Lillemeg1
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 77
Lillemeg1 er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Kan jeg spørre om du har lest en av Atkins bøker eller noen andre bøker om ketogene kosthold?

Jeg har desverre ikke det. Vet jeg burde gjort det. Men sånn som situasjonen er nå er ikke lesing i store mengder noe for meg.

Jeg har lest en del om det her på forumet, og andre steder på nett. Men det er nok mye mer jeg burde vist.

Lillemeg1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 20:54   #11
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det har stoppet opp

Tar du allergimedisin?

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 20:58   #12
Lillemeg1
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 77
Lillemeg1 er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Tar du allergimedisin?

Nope. Bruker ingen medisiner.

Lillemeg1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 00:25   #13
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Lillemeg1, her.

Jeg har desverre ikke det. Vet jeg burde gjort det. Men sånn som situasjonen er nå er ikke lesing i store mengder noe for meg.

Jeg har lest en del om det her på forumet, og andre steder på nett. Men det er nok mye mer jeg burde vist.

Vel, ta deg en tur på biblioteket og lån deg en bok, det burde være overkommelig - for å ikke snakke om hvor bra det hadde vært!
Det er mange feller man kan gå i når man ikke vet... og det er ALLTID bra med kunnskap

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 10:39   #14
libra
Juniormedlem
 
libra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nordpå
Innlegg: 19
libra er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Hei Viclin Hvorfor lurte du på om trådstarteren bruker allergimedisin egentlig???
Kan det være med på å stoppe

libra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 10:40   #15
libra
Juniormedlem
 
libra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nordpå
Innlegg: 19
libra er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

For rask der ja... Skulle spørre om allergimedisin kunne stoppe vektnedgang??

libra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 10:45   #16
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Lillemeg1, her.

Jeg har desverre ikke det. Vet jeg burde gjort det. Men sånn som situasjonen er nå er ikke lesing i store mengder noe for meg.

Jeg har lest en del om det her på forumet, og andre steder på nett. Men det er nok mye mer jeg burde vist.

Som opplysning kan jeg fortelle at jeg fikk bedre uttelling etter å ha kjøpt og lest Ketolyse boka. Fikk mer forståelse hva dette dreide seg om selv om jeg hadde kjøpt og lest boka "Spis deg frisk" med Sofie Hexeberg tidligere.
Masse info i disse bøker!
Må bare anbefale de bøker for å kunne skikkelig sette seg inn i hva man driver med. Fikk positive aha..... opplevelser med de bøker.

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 10:59   #17
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av libra, her.

For rask der ja... Skulle spørre om allergimedisin kunne stoppe vektnedgang??

Ser du fant svaret, men fordi jeg tror det kan være årsak til at jeg aldri går ned om våren/sommeren.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 12:13   #18
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Det har stoppet opp

Fedonkosthold har lavere fettprosent enn LCHF, så om du "skeier ut i helgene" så må du helt klart kutte fett og øke karber i uka og...
Men du forklarer det jo bra selv, ikke skei ut i helgene

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 13:14   #19
Lillemeg1
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 77
Lillemeg1 er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Fedonkosthold har lavere fettprosent enn LCHF, så om du "skeier ut i helgene" så må du helt klart kutte fett og øke karber i uka og...
Men du forklarer det jo bra selv, ikke skei ut i helgene

Men tingen er jo det at jeg har sluttet å skeie ut.. men går alikevel ikke ned

Lillemeg1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 14:09   #20
meretely
Juniormedlem
 
meretely sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 63
Innlegg: 38
meretely er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Jeg hadde en lignende stopp. Oppdaget etterhvert at det går bedre hvis jeg tar en "karbodag" innimellom. Spiser da såkalt "normalt" med karboer, men lite fett. Insulinet vil lagre alt overskudd.... Det virker som om det gjør kroppen litt mer generøs med fettforbrenningen. Går rett tilbake i ketolyse litt utpå neste dag etter en utskeielse.....

__________________


meretely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 17:30   #21
Dragonfly
Nytt Medlem
 
Dragonfly sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 8
Dragonfly er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Jeg skeier også ut i helgene, og får som regel svi for det etterpå. Men det virker som om kroppen samler mest vann dersom jeg tar en høykarbodag, for etter noen dager mister jeg det jeg legger på meg på karbodagene. Og heldigvis er jeg en av de som kommer fort inn i ketose igjen Får håpe det varer...

__________________
>- Dragonfly -<



Dragonfly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 22:07   #22
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Jeg begynte med ketolyskuren 12/7 og gikk ned 2.5 kg innen torsdag 15/7 - jeg har vært i ketose hele tiden (lys rosa) men vekten/cm har ikke forandret i det hele tatt siden. Er det noe som gidder å se litt under - her er hva jeg spiste i dag så langt. Fra dette kan du se om jeg har gjort noe galt?

Jeg har begynte å logge maten inn på Diett.no - Her er resultat av hva jeg har spist så langt i dag (etter middag):
Energi:1024Fett:90.23Karbohydrat:2.01Protein:50.11

Har hatt 2.4 lt vann so langt...har tenkt å ha litt blåbær med litt vanilje saus. Har regnet ut at det blir total litt over 7 karbs totalt..

Er dette bra eller skulle jeg har hatt noe mer/mindre av noe? Lurer også på hva % er av? Er det prosent av hva jeg skal ha daglig av hver ting, eller for eks. 50% protein av alt jeg har spist i dag? Håper noen vet mer enn meg her...

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 01:08   #23
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg begynte med ketolyskuren 12/7 og gikk ned 2.5 kg innen torsdag 15/7 - jeg har vært i ketose hele tiden (lys rosa) men vekten/cm har ikke forandret i det hele tatt siden. Er det noe som gidder å se litt under - her er hva jeg spiste i dag så langt. Fra dette kan du se om jeg har gjort noe galt?

Jeg har begynte å logge maten inn på Diett.no - Her er resultat av hva jeg har spist så langt i dag (etter middag):
Energi:1024Fett:90.23Karbohydrat:2.01Protein:50.11

Har hatt 2.4 lt vann so langt...har tenkt å ha litt blåbær med litt vanilje saus. Har regnet ut at det blir total litt over 7 karbs totalt..

Er dette bra eller skulle jeg har hatt noe mer/mindre av noe? Lurer også på hva % er av? Er det prosent av hva jeg skal ha daglig av hver ting, eller for eks. 50% protein av alt jeg har spist i dag? Håper noen vet mer enn meg her...


Det ser ut som om du generelt sett spiser litt for lite. 1024 kcal på en dag er i minste laget. Du snakker om %, men jeg kan ikke se at du bruker % som benevning noe sted i ditt innlegg. Føler du deg superpigg og har det godt med deg selv kan du sikkert fortsette på ditt nåværende opplegg. Jeg ville imidlertid økt fettinntaket og proteininntaket litt. Du kan også spise mer karbohydrater, ketolysekuren anbefaler vel rundt 15 gram i døgnet? Skal det bli plass til grønnsaker, så trenger du mer enn 2 gram karbohydrat i døgnet.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 10:19   #24
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Det har stoppet opp

Hei Alkazelters og takk for svaret ) Inn på diett.no når jeg registrer det jeg spiser så kommer en dings på siden som sto %, det er der de kommer in. Jeg aner ikke hva de er for..jeg er helt ny til dette. Nå jeg la meg i går så hadde jeg spist de bærene så jeg fikk totalt 11.86 karbs. Jeg vanligvis spiser lunch men jeg var bare ikke sulten.. Jeg blir så fortvilet, føler som jeg skal aldri få tekken på dette. Alle jeg kjenner raser ned i vekt med denne opplegget, mens jeg stå stille. Jeg følte meg veldig bra å begynne med men de siste dagene men i går og i dag har ikke vært så bra. Hodeverk og jeg verker i leddene som jeg gjorde før jeg begynte. Har også fått lufr i magen igjen som jeg hadde når jeg spiste brød osv...vet ikke, kanskje jeg venter for mye..?

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 10:30   #25
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Hei Alkazelters og takk for svaret ) Inn på diett.no når jeg registrer det jeg spiser så kommer en dings på siden som sto %, det er der de kommer in. Jeg aner ikke hva de er for..jeg er helt ny til dette. Nå jeg la meg i går så hadde jeg spist de bærene så jeg fikk totalt 11.86 karbs. Jeg vanligvis spiser lunch men jeg var bare ikke sulten.. Jeg blir så fortvilet, føler som jeg skal aldri få tekken på dette. Alle jeg kjenner raser ned i vekt med denne opplegget, mens jeg stå stille. Jeg følte meg veldig bra å begynne med men de siste dagene men i går og i dag har ikke vært så bra. Hodeverk og jeg verker i leddene som jeg gjorde før jeg begynte. Har også fått lufr i magen igjen som jeg hadde når jeg spiste brød osv...vet ikke, kanskje jeg venter for mye..?

%-en er rett og slett energiprosent, altså hvor mange av kcaloriene dine som kommer fra hvilken næring. Fett har flere kcalorier pr gram (9, tror jeg, mot karbohydrater og proteiner 4), så derfor vil fett gi et høyere tall. Mange mener at du skal ha ca 5 % karbohydrater, 70 % fett og 25 % proteiner dersom du vil holde deg til et ketogent kosthold.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hamburger stoppet tyv LenaBeatrice Generell diskusjon 0 13-04-10 22:32
Stoppet litt opp LaVidaE Spis deg ned i vekt med Skaldeman 20 01-12-09 20:42
Vekta stoppet - tips? Aphrodithe Lavkarbo generelt 5 28-02-09 14:11
Hjelp, har stoppet opp ... Hvorfor? IAIA Lavkarbo generelt 1 25-01-09 17:34
Ikke stoppet opp, men opp i cm! Smiline Ketolysekuren 7 24-01-09 19:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no