Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Bounty

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-11, 22:42   #26
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.

Jeg har laget noen liknende bounties etter Fotballfrue sin oppskrift, og de er veldig gode ja!


Guud- da må jeg spørre deg om noe! Jeg har laget røren nå, men den blir aldri fast nok til at jeg får laget biter av den! Skjedde det med deg? Røren har stått i kjøleskapet i snart halvannen time nå, og jeg regelrett LENGTER etter en godbit- har gledet meg til Fotballfrues bounty i heele kveld

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 16:35   #27
Alchillea
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 5
Alchillea er på en erverdig vei

Sv: Bounty

Denne var kjempegod!!! Trenger ikke være på lavkarbo for å digge den

Fake Smile: Det tok faktisk en del tid før røra lot seg forme, absolutt en fordel å ha den i kjøleskapet. Men når den først har stivnet henger den fint sammen. Sjokoladen blir fortere tykk...

__________________


Alchillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 22:00   #28
anett21
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 16
anett21 er på en erverdig vei

Sv: Bounty

hei.
hvor lenge må kokkosmelka stå i kjøleskapet før denn skiller seg?? tenkte eg skulle lage bounty nå men melka var ikke stivnet....

anett21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 22:23   #29
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Bounty

Tror det holder over natten i kjøleskap?

jeg lagde denne i dag og jeg er utrolig positivt overrasket Var litt skeptisk til kun 2 ss søtning, men den er veldig søt og god. Mektige saker, jeg og kjæresten greide bare 1/3 av bountyene, får ta resten annen dag Synes det smaker bedre enn originalen, men jeg synes original bounty smaker for lite kokos.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 18:52   #30
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.

Jeg har laget noen liknende bounties etter Fotballfrue sin oppskrift, og de er veldig gode ja!

Jeg prøvde meg på denne i går. Men massen blir jo ikke skikkelig formbar? Den smulderer opp slik at det var veldig vanskelig å lage skikkelige barer av den.

Men... de var utrolig gode da Kan virkelig anbefales

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 20:37   #31
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av anett21, her.

hei.
hvor lenge må kokkosmelka stå i kjøleskapet før denn skiller seg?? tenkte eg skulle lage bounty nå men melka var ikke stivnet....

Jeg brukte Eldorado sin, og den skilte seg etter et par timer i kjøleskapet. Alt det hvite lå på toppen (men det blir ikke ordentlig stivt altså, bare tykkere og hvitere enn kokosmelk ikke ikke har skilt seg), men det ble igjen en blank, tjukk væske i bunnen.

Jeg venter forresten på at bountyen min har stått lenge nok i kjøleskapet til at jeg kan ha på sjokoladen

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 21:26   #32
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Bounty

Lager dere bitene først og så avkjøler?
Jeg puttet allt sammen oppi en liten isboks og lot det stå i kjøleskapet til dagen etter. Da var den jo fin og stiv, men den smuldret når jeg forsøkte å skjære den i biter.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:41   #33
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Lager dere bitene først og så avkjøler?
Jeg puttet allt sammen oppi en liten isboks og lot det stå i kjøleskapet til dagen etter. Da var den jo fin og stiv, men den smuldret når jeg forsøkte å skjære den i biter.

Jeg lot den stå ganske lenge i kjøleskapet, 4-5 timer, evt over natten. Ha det i en vanlig bolle, også lager du bitene selv for hånd. Jeg brukte en spiseskje for å lage gode portioner, lagde de til bountyliknende barer, dyppet de i sjokoladen, for så å sette de på et brett med bakepapir og inn i kjøleskapet i 30-40 min etterpå

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 16:49   #34
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty

Det funket dårlig å skjære dem opp her også. Tror jeg skal bruke mindre kokos neste gang (brukte 175 gr), og heller trille kuler/barer av dem. Jeg hadde forresten litt Cocosa i den smeltede sjokoladen også, da ble den bittelitt tynnere i konsistensen og det ble lettere å dyppe bitene.

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 17:50   #35
Tonjenic
Juniormedlem
 
Tonjenic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 48
Tonjenic er på en erverdig vei

Sv: Bounty

Bitene er formet og står i fryseren nå! Skal helle dem i sjokolade etterpå! Men jeg ser nå at jeg mulignes har gjort noe galt :P Jeg tok det blanke flytende i kokosmelken jeg. Ser nå at man skal bruke det faste stive og så varme det opp eller?`Det gikk fint å forme de men de var litt løse og vanskelig å få faste. Håper de blir faste i fryseren da?

__________________
I'm a winner, and so are YOU!



Tonjenic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketogent Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 11:37   #36
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Bounty

Denne skal lages i dag. Noen som har prøvd annen søtning enn sukrin? Er ikke så veldig begeistret for den.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 12:05   #37
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty

Mmmm, dette skal jeg lage i kveld.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 14:17   #38
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Bounty

Dermed er denne lagret ,skal lages til jul

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 00:13   #39
cicca89
Nytt Medlem
 
cicca89 sin avatar
 
Medlem siden: May 2015
Innlegg: 7
cicca89 er på en erverdig vei

Sv: Bounty

er det krise om man bruker sukrinmelis i stedet for vanlig sukrin?

cicca89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 11:10   #40
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av cicca89, her.

er det krise om man bruker sukrinmelis i stedet for vanlig sukrin?


Tror det til og med kan bli bedre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 15:44   #41
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tror det til og med kan bli bedre.

Er det noe som helst som blir BEDRE med sukrinmelis?!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 11:54   #42
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er det noe som helst som blir BEDRE med sukrinmelis?!

Da foreslår jeg et eksperiment. Lag usøtet marsipan. Del deigen i to og søt den ene med vanlig sukrin og den andre med sukrinmelis. Se om ikke den laget med sukrinmelis blir bedre.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 13:15   #43
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bounty

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er det noe som helst som blir BEDRE med sukrinmelis?!

Ja, type konfekt, som bounty, fudge osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-16, 23:27   #44
Honeybaystar
Nytt Medlem
 
Honeybaystar sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 1
Honeybaystar er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Bounty

Den beste måten å smelte sjokolade på er i vannbad. Kok opp en liten kasserolle med vann, knekk sjokoladen i biter i en kopp/målebeger som tåler varme og legg i vannet. Pass på at vannet ikke går over i sjokoladen. Det går an å ha i en kladd med kokosolje, da er sjokoladen enklere å jobbe med + dette blir FAT BOMB fra ytterst til innerst

Honeybaystar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fortsatt i startgropa angående filosofi. Svar med sitat
Svar

Emneord
bounty


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kines cocosaboller (bounty) themommy Kake/dessert og snacks 6 16-02-11 16:16
Kurert for lysten på Bounty sjokolade isabella Lavkarbo generelt 1 15-01-09 09:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no