Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-11, 19:12   #601
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Er det PLASS til 40 pers på Djengis???

Vel, jeg utvidet bestillingen til 40 nå, just in case. Damen sa intet om at folk måtte stå ute og ikke-røyke, eller evt. sitte på fanget.

-Hei, jeg vil bekrefte en bestilling hos dere lørdag 1. oktober.
- Hvor mange?
- Vi er 35
- 35
- Ja, altså jeg skal ikke lage en NY bestilling, bare bekrefte at jeg allerede har en bestilling inne for 35 personer.
- Aaaah, skal dere spise BOFFE?
- Boffe???
- Ja, booooffee
(tenker febrilsk da vi ikke vil ha servert hund eller noe...)
- Aaaaah, du mener buffet?
- Jaaaa, hvor mange?
- 35, men jeg vil utvide til 40 personer.
- 40?
- Ja, om det er plass...
- ok
(Fire forsøk på å bli enige om telefonnummeret mitt)

SÅ, da er 40 personer velkommen fra klokken 18.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:14   #602
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Vel, jeg utvidet bestillingen til 40 nå, just in case. Damen sa intet om at folk måtte stå ute og ikke-røyke, eller evt. sitte på fanget.

-Hei, jeg vil bekrefte en bestilling hos dere lørdag 1. oktober.
- Hvor mange?
- Vi er 35
- 35
- Ja, altså jeg skal ikke lage en NY bestilling, bare bekrefte at jeg allerede har en bestilling inne for 35 personer.
- Aaaah, skal dere spise BOFFE?
- Boffe???
- Ja, booooffee
(tenker febrilsk da vi ikke vil ha servert hund eller noe...)
- Aaaaah, du mener buffet?
- Jaaaa, hvor mange?
- 35, men jeg vil utvide til 40 personer.
- 40?
- Ja, om det er plass...
- ok
(Fire forsøk på å bli enige om telefonnummeret mitt)

SÅ, da er 40 personer velkommen fra klokken 18.

Kos dere glugg!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:14   #603
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

*fnise*

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:16   #604
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kos dere!!!!

Kom nedover, da vel!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:18   #605
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kom nedover, da vel!

Skulle gjerne gjort det...

Dere er så fabelaktige alle sammen, men jeg krangler og kverrulerer jo om det meste, så jeg tør ikke. Kanskje Carisma og jeg kunne ha hverandre som bordselskap??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:18   #606
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Vel, jeg utvidet bestillingen til 40 nå, just in case. Damen sa intet om at folk måtte stå ute og ikke-røyke, eller evt. sitte på fanget.

-Hei, jeg vil bekrefte en bestilling hos dere lørdag 1. oktober.
- Hvor mange?
- Vi er 35
- 35
- Ja, altså jeg skal ikke lage en NY bestilling, bare bekrefte at jeg allerede har en bestilling inne for 35 personer.
- Aaaah, skal dere spise BOFFE?
- Boffe???
- Ja, booooffee
(tenker febrilsk da vi ikke vil ha servert hund eller noe...)
- Aaaaah, du mener buffet?
- Jaaaa, hvor mange?
- 35, men jeg vil utvide til 40 personer.
- 40?
- Ja, om det er plass...
- ok
(Fire forsøk på å bli enige om telefonnummeret mitt)

SÅ, da er 40 personer velkommen fra klokken 18.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:25   #607
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skulle gjerne gjort det...

Dere er så fabelaktige alle sammen, men jeg krangler og kverrulerer jo om det meste, så jeg tør ikke. Kanskje Carisma og jeg kunne ha hverandre som bordselskap??

men jeg kan desverre ikke....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:27   #608
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

men jeg kan desverre ikke....

Da kan vi to sitte sammen, hjemme, hver for oss og tenke på de andre????

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:32   #609
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Kom du Kanutten - så skal jeg kranglevorenheten utav deg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:47   #610
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kom du Kanutten - så skal jeg kranglevorenheten utav deg

Gulle go, du Nerthus! Jeg krangler bare fordi jeg er så dritlei av å være syk når jeg vet hvor løsningen ligger!
Jeg kan få time på en privatklinikk allerede om en måned for å få fikset det som må til, men de krever en henvisning fra den legen jeg var hos på sykehuset som oppdaget feilen, men hun nekter viderehenvise til tross fritt sykehusvalg. Jeg kan derimot få time hos henne i løpet av våren 2012..... Blahhh.....

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 22-09-11 kl 19:58.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 20:55   #611
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Det har vært veldig mye frem og tilbake med turnusen vår på grunn av uenigheter innad i gruppa, men nå vet jeg sikkert at det passer! Så nå er tog og hotell bestilt! Endelig! Broren min og jeg tar oss en Oslo-helg. Tror ikke han blir med på lavkarbotreffet, men det kan hende at han stikker innom.

Og Photobscura: jeg tenkte å ta med lampa di. Når passer det i så fall å overlevere den? Vi tar nattoget til Oslo og kommer fredag morgen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:09   #612
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Heilt ifrå Moi ! Det va kjekt ! Heia Rogaland ! te Supera !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:13   #613
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

BOFFEEEE! Åh jeg dør!! Kos dere sååå masse!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:14   #614
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Skjult rasisme, Ignite !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:53   #615
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Antoinette, var det du som hjalp til på facebook nettopp? Med det lille store eksperimentet? Om det var deg, så drister jeg meg til å legge deg til ;-)

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:55   #616
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Ja, det var det

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:57   #617
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

??? Kristine ?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:57   #618
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Jepp!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:57   #619
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Ssssssssh da

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 23:00   #620
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Juhuuuu !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 23:00   #621
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

det er særs enkelt å finne ut hvem jeg er, utifra profilen min. Med hjelp av google burde det ta ca fire sekunder :-p Så det går fint

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 23:02   #622
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 23:02   #623
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Heilt ifrå Moi ! Det va kjekt ! Heia Rogaland ! te Supera !

Tihi, akkurat slik hadde jeg sagt det.

Ååå, som jeg gleder meg til lavkarbotreff nå!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 00:40   #624
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Skjult rasisme, Ignite !

__________________


Sist redigert av Ignite : 23-09-11 kl 06:24.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 09:00   #625
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

hahaha boffe fint med en god latter på morran. ungene lurer fælt på hvorfor jeg sitter for meg selv på kjøkkenet og ler høyt

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no