Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-09, 00:57   #1
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Oktoberskravletråden til 30+

Jeg lagde like gjerne en ny skravletråd jeg, siden den andre er så laaaaang, og det kom inn forslag på det. Prat i vei!

*hoppe opp og ned* jeg har kommet meg under 105 kg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 07:55   #2
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Gratulerer kjempe bra!!!!!!!!!
jeg hadde veie dag i dag jeg å... 109,2 jippiiiiii da er jeg en kg under del målet

gleder meg kjempe masse til og se 105 for det har jeg ikke sett på lenge... så da låner jeg din vekt

snart helg og det skal bli godt! bare en senvakt i dag og tili i morgen så er det gjort.

2 lavkarbo skiver til frokost i dag.... littt kjedelig men...

ha en fin dag og gratulerer igjenn vaskeklut!

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 08:28   #3
blondym8
Nytt Medlem
 
blondym8 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Eidsvoll
Innlegg: 7
blondym8 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Da har du hvert flink
Det er så godt når man kommer til disse delmålene og man ser nye lavere tall på vekten
Jeg har holdt på med dette siden i April en gang og nå mangler jeg 200 gr til 25 kg. 25 kg er ett mål 36 kg er totalt jeg skal ned, gleder meg til det også, men nå kan jeg faktisk gå i vanlig butikk og kjøpr klær det er gøy det Blir jo noe klær og kjøpe her etter hvert
Hilsen fra BLondyM8

blondym8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 08:37   #4
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

wow! det er jo bare knall bra da! er nok mange dører som åpnes i klesverdnen da ja etter 10 kg ned kunne jeg endelig gå i olabukse igjenn uten og føle meg "kvælt" det føles veldig godt

er veldig fint med dette forumet altså, syntes det er så spennende og lese hvordan det går med andre i samme situasjon, finne støtte og motivasjon

for når jeg ser alle dere som går ned motiverer det meg veldig til og fortsette når jeg har en stopp i vekta osv...

tusen takk

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 08:45   #5
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

dere er så flinke!! og har gått ned mye! håper d er meg en dag også

sitter her med frokost smoothin min: 2 egg en liten dæsj fløte, ein liten ss rømme, 1 ss cocosa, og 1 ts heiatd blåbærsyltetøy mmm, jeg er kanskje dårlig på å ha alle matgruppene i et måltid, men akkurat på en sånn travel dag er d viktigste at jeg får i meg brennstoff for mange timer
i gar ble d inntatt aalt for lite fett... så i dag må bli bedre

kanskje vi snakkes i kveld! er jo blitt avhengig av å følge dere å fortelle dere er supre

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:30   #6
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Gratulerer med fin vektnedgang alle sammen!!

Nå har jeg tent opp i peisen (det hagler ute...), og skal se om kjøleskapet har noe fint til meg. Har en lei halsbetennelse for tida, så det er dårlig med både matlyst og hva jeg klarer å drikke. Har blitt noen utskeielser de siste dagene ja...Men, men...Vekta har sneket seg opp igjen en kilo, men jeg regner med den forsvinner fort når jeg bare klarer å spise/drikke ordentlig igjen.
Lurer på å hekle noen tøfler i dag. Håper å en dag få mulighet til å selge litt sånne småvarer: tøfler, kort, smykker, bilder osv... Hva skal man vel med drømmer om man ikke tester dem ut litt?

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:41   #7
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Jeg har gått ned mye denne halve uka som jeg har omgangssyke, men nå vil jeg bli frisk. håper det ikke legger for mye på seg når jeg begynner å spise igjen.

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 18:55   #8
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Hei jenter!

Wow! Til der som har klart vektnedgang Jeg lever fremdeles i det uvisse og kjenner jeg gleder meg til jeg får vekten i hentelappen til vekten. I dag fikk jeg hentelappen på kokosmelet jeg har bestilt, så jeg gleder meg til å prøve en av oppskriftene med det

Her er det også kjølig, fyrer i ovnen. Første gang på denne siden av sommeren.

Til dere som er litt pjuske, håper formen blir bedre snart!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 19:08   #9
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Mange flotte resultater her - fantastisk, stå på
Selv har jeg fått tilbake motivasjonen, og hadde en snik veiing i dag som viser - 300g siden mandag
Har meldt meg på -10 kg til jul-tråden, for det var uansett målet mitt.
Ellers så er helgevasken unnagjort, og nå har jeg lagd gele som skal være med på jobb i morgen så jeg har noe å spise når de andre henter fram fredagskaken

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 19:13   #10
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Åh, så flink du har vært grotingeling! Jeg har ryddet litt her oppe i hovedetasjen, men har ikke en gang sett på vaskebøtta.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 19:18   #11
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Helgevask på torsdag ble innført som en prøveordning forrige uke, og du verden hvor deilig det var å komme hjem på fredag og slippe å gjøre noe annet enn å slenge seg på sofaen

Prøveperioden utgår neste uke, men jeg har stoooore indikasjoner på at dette blir en permanent løsning

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 21:16   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Så koselig med ny skravletråd!

Gratulerer til mistede kilo og klem til de som sliter Og alle andre som trenger en klem

Jeg har gått over til Fedon Lindberg for en stund pga jeg sto stille og slet litt på flere plan. Nå har jeg spist ketogent i 6 måneder og trenger en liten pause. Og vekta har stått stille i 4-5 uker.
Nå har jeg spist ala Fedon sinden tirsdag og vekta har gått ned en 1/2kg. Så jeg håper det fortsetter.

Uvant med mindre smør og fløte, men jeg koser meg med å kunne spise masse av paprika mm og belgfrukter. Jeg elsker kikerter, rene lørdagsgodtet, så å kunne spise 2x 1.5dl i døgnet er deilig!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 05:06   #13
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

god morgen

greit med en liten ketosepause etter 6 mnd ja håper den nye mixen blir bra da og at vekt nedgangen fortsetter

jeg er trøtt! men bare tilivakt og litt overtid så er det rett hjem til senga og sove noen timer.

jeg tenkte jeg må prøve og trene litt snart, har liksom ikke hatt helt ork til det enda men trøster meg med at jeg har god bevegelse på jobb turer 3 ganger i uka og mye løping opp og ned trapper o.l.

hva er planene deres for helgen?
på lørdag tenkte jeg skulle unne meg litt drink kos.
noen som vet om bacardi med smak kan drikkes? er det fortsatt 0 karbs?

ha en god dag og en riktid fin helg alle sammen

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 06:39   #14
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

God morgen. I dag viste vekta 0,8kg ned denne uken. Deilig!!!!! Da er det 7,8kg av mokki som er borte.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 09:15   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Gratulerer så mye med nesten en kilo til borte mokki

Helgeplaner ja... Grave ned noen smådyr som døde for oss i fjor vinter som har ligget i en fryser ( høres makabert ut, men det er noen gamle høner og en hane og en kanin jeg måtte nødavlive), ordne noe ved og kanskje klyve den, lage ostekake og muffins og dåp på søndag. Heldigvis skal Dokka på avlastning denne helga, så vi sender bare med bunad og henter henne etter kirken på søndag og da regner jeg med at de har pyntet henne ferdig

Nå spiser jeg frokost, 2 rugsprø med en stk skivet kyllingfilèet, litt stangselleri, agurk, paprika og en philadelfia mini. Jeg er stuptrøtt, jeg har ikke sovet siden klokka 5 i morges.. Lå og vred meg til klokka 8, men da sto jeg opp, fyret opp i ovnen, tømte oppvaskmaskina, satte på tørketrommelen og fikk opp jentene.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 17:34   #16
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Så koselig med ny skravletråd!

Gratulerer til mistede kilo og klem til de som sliter Og alle andre som trenger en klem

Jeg har gått over til Fedon Lindberg for en stund pga jeg sto stille og slet litt på flere plan. Nå har jeg spist ketogent i 6 måneder og trenger en liten pause. Og vekta har stått stille i 4-5 uker.
Nå har jeg spist ala Fedon sinden tirsdag og vekta har gått ned en 1/2kg. Så jeg håper det fortsetter.

Uvant med mindre smør og fløte, men jeg koser meg med å kunne spise masse av paprika mm og belgfrukter. Jeg elsker kikerter, rene lørdagsgodtet, så å kunne spise 2x 1.5dl i døgnet er deilig!

Imse - synes du ikke det var litt skummelt å bytte filosofi? Jeg har også stått stille en stund nå (6 uker) og det tærer faktisk på humøret så jeg vurderer å gjøre noen grep jeg også....kanskje Fedon er tingen?
Veier du deg ukentlig? Hvilken dag? Ser jeg må følge med deg litt .... hvis jeg får lov.... ???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 20:49   #17
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

God kveld jenter!

Sitter ig ser på beet for beet og koser meg. Endelig er det helg!
Så bra at det løsnet med vektnedgang når du endret filosofi imse

Mokki! Kult med så mye nedgang!

Lillemor bacardi med vannmelom bland den med sprit!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 21:21   #18
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Imse - synes du ikke det var litt skummelt å bytte filosofi? Jeg har også stått stille en stund nå (6 uker) og det tærer faktisk på humøret så jeg vurderer å gjøre noen grep jeg også....kanskje Fedon er tingen?
Veier du deg ukentlig? Hvilken dag? Ser jeg må følge med deg litt .... hvis jeg får lov.... ???

Hvorfor skulle det være skummelt å bytte diett?
Fedon sin diett er masse god mat, og så lenge det funker fortsetter jeg noen uker til.

Veier meg, eh, ja morgen og kveld og det har jeg gjort i 15 år og vet veldig godt at vekta svinger og lar meg ikke stresse av det, veiingen er like mye rutine som å pusse tenner

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:12   #19
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hvorfor skulle det være skummelt å bytte diett?
Fedon sin diett er masse god mat, og så lenge det funker fortsetter jeg noen uker til.

Veier meg, eh, ja morgen og kveld og det har jeg gjort i 15 år og vet veldig godt at vekta svinger og lar meg ikke stresse av det, veiingen er like mye rutine som å pusse tenner

Godt vi er flere.....

Kost meg med biff i kveld.. Men litt for mye rødvin gitt....

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 23:35   #20
Lady_bug
Medlem
 
Lady_bug sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vest Agder
Alder: 37
Innlegg: 187
Lady_bug er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Hei hei!
Endelig er jeg tilbake på ketolyse, har vært av og på flere ganger over sommeren men har hatt så dårlig motovasjon.
Nå er motivasjonen på topp, strategien er lagt og jeg er klar for en forandring.
Så godt å se at det er flere her inne på 30+, godt å ha noen å gå løpet med.

Lady_bug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 10:03   #21
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Velkommen lady_bug. Håper vi kan hjelpe deg å holde motivasjonen oppe.

I dag har jeg sovet lenge. Vi skulle handlet i går (handler en gang i uken), så kjøleskapet er rimelg tomt. Så jeg spise rundstykker til frokost sammen med resten av gjengen i dag... Jaja..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 10:10   #22
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Velkommen Lady bug

Jeg sitter her med en kopp grønn te og frokosten min; 2 rugsprø med roastbiff og kyllingpålegg( tror det var provence krydder ), agurk,paprika, stangselleri og tomat og en liten boks philadelfia light.

Det snør ute og bakken er hvit. Ungene er på "telttur" på rommet og ar med seg frokosten opp og sitter under noen småbord med teppe over og hører på kardemommeby på cd. Jeg sitter og ser på blafringen i ovnen og håper vi snart får isolert gulvet i stua, for det er iskaldt allerede.. Men materialene ligger ute og flisa( skal såklart isolere med flis, det er like bra som glava og puster 100ganger bedre og får ikke det gamle huset til å råtne ned) til isolasjon ligger i potetbingen i kjelleren. Ja, noe fornuftig må man bruke en potetbinge til når man ikke spiser og dyrker poteter

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 16:22   #23
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Det høres så koslig ut Imse...helt til du kom til det kalde gulvet.

Lady bug velkommen! Det er velig fint med forumet, det gjør at man forstår at det er flere der ute som sliter med det samme.

Jeg fikk vekta i dag, klarte ikke å vente til å veie meg til i morgen tidlig, nå midt på dagen viser vekta en total nedgang på 10,4kg jeg er helt gira!!!!! Gleder meg til å hoppe på vekta i morgen tidlig

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 16:28   #24
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Åh, så flink du har vært! Bra du fikk deg en ny vekt, sånn at du får bekrefta det gode arbeidet

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 22:20   #25
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Holder på å lage knekkebrød. en oppskrift som går kjapt å lage. Fikset litt på den oppskriften jeg hadde. Første brettet er ferdig. Tok en minismak av en liten bit som var løs, og de virker svæææært lovende. Gleder meg til knekkebrød til frokost.

Tror disse er veldig ok lavkarbo. Inneholder kruskakli, havregryn, sesamfrø, linfrø, solsikkekjerner, vann og buljong. I stedet for samalt hvete har jegv tatt 1dl soyaprotein og malte mandler og soyaflak tilsvarende 1dl.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no