Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Sukkerfri sjokolade?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-11, 11:06   #26
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Men dere, det jeg synes er vanskelig er de sjokoladene med "ikke tilsatt sukker" det er jo bøttevis med karber alikevel!!! Om jeg kjøper en sjokolade har jeg en tendens til å spise den opp liksom. Tre ruter er ikke helt min greie og dermed har jeg bare styrt unna..
Sukkerfri sjokoladen synes jeg er tørr å kjedelig på smak, men liker frihet til sjokoladeprinsen. Hvor mye carber er det i Coletta sin ikke tilsatt sukker?

Du kan jo trekke fra sukkeralkoholene. Da er det igjen ca 2 karbs pr 100 g for den mørke til sukkerfritt, og 13 karbs for cloetta sin. Så kommer det jo an på hvor mange karbs du ligger på. Jeg går ikke ut av ketose etter en plate cloetta.

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 11:10   #27
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Men dere, det jeg synes er vanskelig er de sjokoladene med "ikke tilsatt sukker" det er jo bøttevis med karber alikevel!!! Om jeg kjøper en sjokolade har jeg en tendens til å spise den opp liksom. Tre ruter er ikke helt min greie og dermed har jeg bare styrt unna..
Sukkerfri sjokoladen synes jeg er tørr å kjedelig på smak, men liker frihet til sjokoladeprinsen. Hvor mye carber er det i Coletta sin ikke tilsatt sukker?

Er ikke så mye karber igjen når du har trukket fra sukkeralkoholene som stort sett bare seiler gjennom tarmen uten å ha innvirkning på blodsukkeret ditt, vet du!
Cloetta sin mørke sjokolade har 10karber pr 100g( dvs pr plate) når sukkeralkoholene er trukket fra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 00:10   #28
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

I dag fant jeg Cloetta sin på Obsen den er jo bare himmelsk
men de andre variantene har jeg enda ikke funnet desverre ... Har ikke fått lett på rema enda.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 11:59   #29
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Men ligger ikke Kinsarvik Helsekost i Bergen da? De har da vel både sukkerfri sjokolade og atkinsbarer i forskjellige utgaver( mere enn bare de to man får på dagligvarene).
Se her: http://kinsarvik.no/producttag/62-lavkarbo.aspx

Besøksadresse:
Kinsarvik fruktutsalg as
Olav Kyrrgt 47
5015 Bergen
Telefon: 55 32 55 58
ronny@kinsarvik.no

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 18:05   #30
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Men ligger ikke Kinsarvik Helsekost i Bergen da? De har da vel både sukkerfri sjokolade og atkinsbarer i forskjellige utgaver( mere enn bare de to man får på dagligvarene).
Se her: http://kinsarvik.no/producttag/62-lavkarbo.aspx

Besøksadresse:
Kinsarvik fruktutsalg as
Olav Kyrrgt 47
5015 Bergen
Telefon: 55 32 55 58
ronny@kinsarvik.no

Joda det gjør den jo, men er veldig sjelden jeg er i sentrum da
Holder meg vanligvis på nærbutikken (Kiwi), Sletten senter eller Lagunen.
Om jeg ikke finner mer utvalg på de vanlige butikkene, så får jeg rusle ned til byen en tur.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 18:17   #31
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Min favoritt er Sukkerfitt sin, her har de kun den mørke, men den går den og har handla den på Meny på Jessheim før,men der har de visst slutta med den, synd, for der hadde de alle sortene, elsker den med mandel.Har kjøpt den på Rema i Eidsvoll en gang, men dan var gått ut på dato 2 mnd før, men den gikk ned var for langt å dra å klage
Cloetta er det litt mer karber i, men den har steget til 27 på rema, så jeg.Jeg kjøper heller cloettaen i Sverige, der er den 10 kr billigere.Men dere styr unna den mørke fra Cloetta, den er fryktelig vond....smakte hestemøkk ifølge mannen.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 20:32   #32
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Min favoritt er Sukkerfitt sin, her har de kun den mørke, men den går den og har handla den på Meny på Jessheim før,men der har de visst slutta med den, synd, for der hadde de alle sortene, elsker den med mandel.Har kjøpt den på Rema i Eidsvoll en gang, men dan var gått ut på dato 2 mnd før, men den gikk ned var for langt å dra å klage
Cloetta er det litt mer karber i, men den har steget til 27 på rema, så jeg.Jeg kjøper heller cloettaen i Sverige, der er den 10 kr billigere.Men dere styr unna den mørke fra Cloetta, den er fryktelig vond....smakte hestemøkk ifølge mannen.

Det er da ikke lenge siden de hadde sukkerfritt-sjokoladen på jessheim. Hmm, må sjekke til uka. De fikk jo inn mange ulike typer, inkludert en kjeks fra sukkerfritt, og da sluttet de med cloetta. Om du er på Råholt noen gang, så har rema'n der 4 ulike typer sukkerfritt-sjokolade.

Og jeg liker den mørke fra cloetta jeg, men ikke de fra sukkerfritt

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 21:28   #33
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Det er da ikke lenge siden de hadde sukkerfritt-sjokoladen på jessheim. Hmm, må sjekke til uka. De fikk jo inn mange ulike typer, inkludert en kjeks fra sukkerfritt, og da sluttet de med cloetta. Om du er på Råholt noen gang, så har rema'n der 4 ulike typer sukkerfritt-sjokolade.

Og jeg liker den mørke fra cloetta jeg, men ikke de fra sukkerfritt

Vi er ikke der så ofte, og hver gang flytter de på den.Og sist mannen var der, så endte han opp med å spørre etter den, fordi han ikke fant den.Og de mente de ikke hadde den lengre. Takk for tips om Råholt, har ikke sett etter sjokolade når jeg har vært der, men da blir det en tur innom der, neste gang
Smaken er som baken vettu, her falt den mørke cloettaen ikke i smak.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 21:38   #34
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Jeg kan hvertfall garantere at de har den på Råholt - var innom der før i dag, og kommenterte det til samboeren Skal som sagt sjekke opp på Jessheim. De hadde den i hylla tidligere sammen med glutenfrie varer, og så fikk de inn flere andre typer, og da ble den satt i et eget stativ. Jeg kommer tilbake det. Skal forbi på mandag, så det går fort

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 21:50   #35
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg kan hvertfall garantere at de har den på Råholt - var innom der før i dag, og kommenterte det til samboeren Skal som sagt sjekke opp på Jessheim. De hadde den i hylla tidligere sammen med glutenfrie varer, og så fikk de inn flere andre typer, og da ble den satt i et eget stativ. Jeg kommer tilbake det. Skal forbi på mandag, så det går fort

Jeg oppdaga den da den sto i et stativ ved kassa og så neste gang var stativet flytta lengre ned, mot inngangen, og deretter sto stativet ved sjokoladen og så var det søkk borte.Fint hvis du sjekker, for vi er ikke så ofte der, og det er så kjipt når de ikke har den, er bare full fart innom ens ærend for å kjøpe den.og det er så kjipt å styre med parkering på det dumme store senteret for en bomtur.Likte senteret mye bedre før det ble så mye utbygd jeg

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 22:03   #36
danielve
Medlem
 
danielve sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 150
danielve er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Personlig digger jeg Cloetta og Guyliver eller hva den heter, men er jo virkelig imponerende hvor mange nye typer som kom bare i løpet av noen måneder. Har også laget sjokolade selv med ingrediense fra helsekost. Det ble bare fantastisk !!!! Liker kokos og kombinere gjerne sjokolade og kokos.

__________________


danielve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 00:28   #37
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Men dere styr unna den mørke fra Cloetta, den er fryktelig vond....smakte hestemøkk ifølge mannen.

Helt enig!!! Den mørke er skikkelig vond, den lyse er NYDELIG!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:12   #38
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Endelig fant jeg Sukkerfritt sine sjokolader på Meny på bystasjonen i dag De var også GOOOOODE

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 20:11   #39
Marenaab
Juniormedlem
 
Marenaab sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 27
Marenaab er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tiitei!
Alltid her, alltid klar til å hjelpe litt!
Etter som man kan trekke fra en del sukkeralkoholer er det kun 3 karber i en slik bar fra Iherb. Det du derimot kunne ha gjort, var å bestille soyaproteiner som har mindre karber enn soyamel!

Sjokoladene fra Sukkerfri med nøtter eller mandler er kjempgode og helt tillatt. MEN pass opp!!! Begynn med kun noen få ruter. Mange blir veldig dårlige i magen med smerter og svært hyppige turer til det lille rommet med hjerte på døren!
Sukkeralkoholer kan nemlig ha den effekten på ganske mange!

HEHEHE UPS spist over en halv plate med cavalier dark sjokoladen..

Marenaab er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 17:02   #40
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg oppdaga den da den sto i et stativ ved kassa og så neste gang var stativet flytta lengre ned, mot inngangen, og deretter sto stativet ved sjokoladen og så var det søkk borte.Fint hvis du sjekker, for vi er ikke så ofte der, og det er så kjipt når de ikke har den, er bare full fart innom ens ærend for å kjøpe den.og det er så kjipt å styre med parkering på det dumme store senteret for en bomtur.Likte senteret mye bedre før det ble så mye utbygd jeg

Ser ut til at du har rett, de har nok sluttet med sukkerfritt. Intet stort tap for meg personlig, men synd likevel. De har derimot fått inn sjokoladeprinsens karamellsjokolade, den er god!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 17:17   #41
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Ser ut til at du har rett, de har nok sluttet med sukkerfritt. Intet stort tap for meg personlig, men synd likevel. De har derimot fått inn sjokoladeprinsens karamellsjokolade, den er god!

ok. takk for at du sjekka.Skal til Jessheim på fredag, men da treger jeg ikke å se etter den nei

Men....oh lykke........de har fått inn alle typene på REMA på Langeland i Kongsvinger og siden mannen jobber i byen, får jeg bare han til å handle for meg

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 17:39   #42
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Du får vinke hvis jeg går forbi deg på jessheim da

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 17:52   #43
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Husk at de har veldig mye sukkerfri sjokolade hos Keiser. De ligger i meierigården nå, på andre siden av senteret.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 19:02   #44
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Husk at de har veldig mye sukkerfri sjokolade hos Keiser. De ligger i meierigården nå, på andre siden av senteret.

Jepp, skal se etter en liten blå fe.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 19:09   #45
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Husk at de har veldig mye sukkerfri sjokolade hos Keiser. De ligger i meierigården nå, på andre siden av senteret.

Jeg har blitt litt forvirret, for der Keiser lå før,(der ved RIMI) var det nå kommet en sånn mer thaimat type butikk, og ikkeno Keiser.Så de har flyttet til meierigården, godt de ikke var borte for godt da, for den likte jeg innmari godt.Da skal jeg inn der og snoke.Litt spennende å se hvordan det er i Meierigården,nå når både garnbutikken og Naboskapet har flytta.Du aner ikke hvor lenge Keiser har åpent? og om du aner om den utlandske butikken på Råholt har sukkerfri sjokkis? Har vært innom der noen ganger og sett, men ikke funnet. For om jeg ikke når Keiser, så kan vi kjøre innom der.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 20:52   #46
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Har ikke vært innom den butikken på Råholt, er bare innom noen faste butikker der stort sett, er vanligvis der bare på vegne av andre. Keiser er åpent til 19 eller 20, litt avhengig av hvor mange kunder de har tror jeg. De har fått det kjempefint og stort. Ikke så lenge siden de åpnet i meierigården, de har ligget nede på den store parkeringsplassen ved senteret en stund - like ved kirken. På keiser har de forresten også fine sellerirot'er, til en grei pris.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 22:13   #47
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Har ikke vært innom den butikken på Råholt, er bare innom noen faste butikker der stort sett, er vanligvis der bare på vegne av andre. Keiser er åpent til 19 eller 20, litt avhengig av hvor mange kunder de har tror jeg. De har fått det kjempefint og stort. Ikke så lenge siden de åpnet i meierigården, de har ligget nede på den store parkeringsplassen ved senteret en stund - like ved kirken. På keiser har de forresten også fine sellerirot'er, til en grei pris.

Ah, sellerirot er min nye favorittgrønnsak

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:53   #48
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Sjokoladeprinsen har to for diabetikere søtet med en type sirup. Hva er dette for sirup? Av sukralose eller noe maltitolgreier?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 11:13   #49
Julepølsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 45
Julepølsa er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Det finnes noe som heter Sjokoladeprinsen, den finnes ihvertfall i tre varianter som jeg har sett.

Julepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 13:28   #50
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

For å oppsummere utvalget i "mine butikker" så langt:
Rema: Alle jeg har vært i har Cloetta sin melkesjokolade uten tilsatt sukker.
Kiwi: Cloetta melkesjokolade
Meny: På bystasjonen (hvo jeg veldig sjeldent er) har de alle 5 variantene til Sukkerfritt. Har ftt rotet meg til å smake på melkesjokoladen og den med mandler. De var ekstremt gode
"Min" menybutikk har bare sjokoladeprinsen til den nette sum av 29,- for 50 g eller noe sånnt
OBS: har også Cloettas melkesjokolade både på Sartor og lagunen.

Jeg vet vi har masse helsekostforretninger i Bergen, og de har såklart sukkerfrie sjokolader alle sammen tror jeg, men det er jo så mye lettere om vi finner det vi leter etter i nærbutikken da

Jeg har ikke vært i andre butikker/kjeder enda, men skal se etter disse sjokoladene overalt fremmover. Særlig de fra Sukkerfritt for den med mandler var utrolig god.
Gjevnt over ligger prisene på mellom 21,- og 29,- for 100 g sjokolade. Dyrt, men ikke grusomt dyrt!

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfri sjokolade? Kinkygirl Spørsmål og svar 59 21-03-11 11:19
Ang sukkerfri sjokolade Poca Spørsmål og svar 5 06-02-10 11:02
Sukkerfri sjokolade mih Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 21-01-10 15:40
Sukkerfri sjokolade solanolsen Spørsmål og svar 15 08-03-09 15:38
Sukkerfri sjokolade cariell Ketolysekuren 18 06-04-07 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no