Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Sminke versjon 2

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-05, 11:29   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sminke versjon 2

Noen som har sett denne?

www.flicka.org

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 16-03-05, 11:33   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Japp!

Mye man kan gjøre med litt skyggelegging og kutting!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-03-05, 11:40   #3
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Jepp!

Ikke rart unge jenter sliter med å "finne seg sjøl" når det er slik "idealer" skapes.

Blir irritert av sånne ting,- sikkert fordi jeg har ei 15 år gammel jente og en 14 år gammel gutt i huset.


GRRRRRR!!!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-05, 11:43   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Musti

Jepp!

Ikke rart unge jenter sliter med å "finne seg sjøl" når det er slik "idealer" skapes.

Blir irritert av sånne ting,- sikkert fordi jeg har ei 15 år gammel jente og en 14 år gammel gutt i huset.


GRRRRRR!!!

Da kan photoshop og et retusjeringskurs være en god investering

Men alvorlig - ikke rart.

Tenåringskostholdet hjelper jo heller ikke på veien til idealet - men det er en annen tråd.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 16-03-05, 13:19   #5
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Ja, og når jeg leser slikt, så skjønner jeg at det ikke var rart jeg ikke var fonøyd med kroppen min som 15 - 20 åring, selv om jeg veide mellom 65 og 70 kg...

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-05, 13:58   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nå har jeg trykke opp og ned øyenbryn, blåst opp og ned både bryster og lepper, sett en slank midje bli sykelig, og skygger og lys justert og neser bli justert.


Jeg bli litt sånn veldig provosert...

og det er vel alt jeg har å si om den saken...

..eller, jeg kan skjønne dette med lys, og jeg kan tildels forstå dette med nesejustering, men når de lager oppsvulmede lepper, oppsvulmede bryster (som faktisk var kjempeflotte i utgangspunktet) og snører inn midjen på en slik måte,- så lager de et monster... for å si det kraftig. Det blir så virkelighetsfjernt, og samtidig så blir det en del av virkeligheten oppe i hodene våre,- fordi vi ser det...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-03-05, 14:41   #7
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

enig med Lise! noe av det var jo greit på et bilde som skal i et blad, men midje, lepper og bryst var helt perfekt fra begynnelsen av!!


hrmpfpf

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 07:24   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

......mulig jeg ble utsatt for en lett-versjon av lobotomi på min lange ferd til Marianne i går (litt ironisk bilde på begrepet lobotomi) - men jeg skjønner ikke hva det er å bli så provosert av jeg....

*tenke-tenke*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 07:29   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg ble provosert at to ting.

nr 1: det at de blåser opp pupper og kutter midjen til jenter som allerede er over normalen pene... ( jeg har riktignok gjort det på bilder av meg selv, men det var av nysgjerrighet, og det blidet skal ikke ut )

nr 2: at de som lagde denne siden gjorde en sånn jobb at jenta på ingen måte ble penere etterpå... men det var kanskje meningen?
i reklamebransjen kan man somregel ikke se retusjeringen, man skjønner det fordi de stramme trusene til modellene aldri strammer... men det er ikke like "fake" som mye av dette er

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 09:39   #10
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

......mulig jeg ble utsatt for en lett-versjon av lobotomi på min lange ferd til Marianne i går (litt ironisk bilde på begrepet lobotomi) - men jeg skjønner ikke hva det er å bli så provosert av jeg....

*tenke-tenke*

Har du sett igjennom flash-presentasjonen?

Men jeg må jo si at fotografens ferdigheter nok blir nedprioritert nå i den digitale verden. Tenker på riktig lyssetting. Sminkørens rolle også - ikke så farlig, det fikser vi etterpå det ...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 10:53   #11
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Har du sett igjennom flash-presentasjonen?

Selvfølgelig har jeg det! (vet du - dine -fjes klarer jeg aldri å tolke som annet enn litt nedlatende..... hmmmm....)

Det er bare at jeg klarer ikke å la meg provosere av at man manipulerer bilder. Orker ikke bruke energi på det jeg, og det er jeg faktisk glad for. Tenk så mye annet jeg kan bruke den energien på!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 11:40   #12
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Manipulering av bilder skjer ofte, i mange sammenhenger og er ofte helt greit. For ikke så lenge siden brukte kreftforeningen et bilde av en vakker kvinne med et fryktelig stygt arr etter en kreftoperasjon på kinnet. Bildet viste seg å være manipulert. Jeg syntes det var helt uproblematisk, for det hadde vært veldig belastende for en modell med et virkelig arr å stå fram i media på den måten. Ved å bruke en modell som ellers er frisk og sette inn arret fra en annen, fikk de illustrert problemet uten å henge ut et menneske som allerede har nok å stri med.

Problemet er når jentene tror det er mulig - ja til og med ønskelig - å se ut som på de manipulerte motebildene! Et eksempel er når de strekker fotomodellene for å få dem til å virke slankere og spinklere, og så legger på litt ekstra på puppene. Dette er helt standard prosedyre, i følge mine venner blant motefotografene. Den eneste måten ei jente kan oppnå en tilsvarende kropp er ved å sulte seg og operere inn silikon i puppene, for å strutte på de riktige stedene. Men ungdommen vet ikke at det er slik det skjer. Dette er en av de viktigste grunnene jeg har til å ønske at mediefag skal inn som kritisk samfunnsvitenskap i skolen: vi lever i en verden gjennomsyret av massemedierte idealer, og trenger å lære å stille spørsmål ved dem.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 12:30   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

(vet du - dine -fjes klarer jeg aldri å tolke som annet enn litt nedlatende..... hmmmm....)




Sitat:

Det er bare at jeg klarer ikke å la meg provosere av at man manipulerer bilder. Orker ikke bruke energi på det jeg, og det er jeg faktisk glad for. Tenk så mye annet jeg kan bruke den energien på!

Jeg bruker ikke noe videre energi på dette jeg heller, men som muskat sier så er det noe som er utrolig viktig å være oppmerksom på. Å provosere er vel kansje den kraftigste måten å fange oppmerksomheten vår på, så det er vel kansje intensjonen. Men det biter jo ikke på alle.

Slike som Fedonisten og meg foreksempel

Uansett så skal en se anderledes ut på coveret av et blad, enn en gjør mens en går bortover gaten en mandagsmorgen. Akkurat som dere som er gift så anderledes ut den dagen dere giftet dere, enn idag (bortsett fra Fedonsiten da )

Og i noen sammenhenger er det vel en fordel om modellen ikke kan gjenkjennes av de som kjenner han/henne...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 14:08   #14
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten


Det er bare at jeg klarer ikke å la meg provosere av at man manipulerer bilder. Orker ikke bruke energi på det jeg, og det er jeg faktisk glad for. Tenk så mye annet jeg kan bruke den energien på!

Det går vel an å forstå at andre provoserer seg over det selv om du velger å bruke energien din på andre ting.
Det er vel ikke noe mindreverdig å engasjere seg i sykelige samfunnsidealer som skaper store menneskelige problemer.... Tenk om man kunne gjort noe med problemet da,- så kunne feks. mennesker med alvorlige psykiatriske lidelser kunne fått behandling (sånn lenge før de klikket og drepte noen) istedet for at behandlignsapparatet driver å behandler unge kvinner som har fått hele livsfungeringen sin ødelagt av idealet de har fått tredd nedover ørene og sliter med slankin, anoreksia, overspising, angst for å ikke være god nok depresjoner osv.

Enhver tid har sin sykdom. For 100 år siden var det hysteri hos kvinner. Dette ble så godt som utryddet når vi gjorde noe med de samfunnsmessige forholdene med mer makt, stemmerett, arbeidsrett osv for kvinner. I dag er det psykiatriskeplager(spise forstyrrelser er innunder her) og psykosomatikk.

Ja, jeg engasjerer meg.

Det er kansje ikke akkurat retusjeringen i seg selv som er mest provoserende, men selve idealet de presenterer som er uoppnåelig,sykelig og unormalt, men blir mer og mer normalt i hodene våre etterhvert som vi blir eksponert for det (samme som med moter, det er merkeig,rart og kansje til og med stygt med en gang det kommer, men etterhvert som vi ser det mer og mer, så begynner vi å bli vant med det, så like det og til slutt kjøpe det selv). Og i denne prosessen øker avstanden mellom den vi er og den vi vil være,- som ikke går an...

Det er vel i og for seg bedre at om de skal skape et unormalt ideal, at de gjør det på den måten, enn at virkelige kvinner skal måtte risikere liv og helse på å bli kuttet i og lagt inn fremmedlegemer i kroppen, eller vakumsuge ut fettceller og nerveceller (mister følsomheten) osv og gå rundt med konsekvensene av det hele tiden....
Men problemet er der fortsatt når unge jenter blir eksponert for det samme bildet likevel...(nå er hovedfokuset på de som er tenåringer i dag, men det er nok av voksne kvinner også som har et problematisk kroppsbilde).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 14:23   #15
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

.. kanskje litt utenfor diskusjonen dette - men jeg tenker på når/hvis jeg får tenårinsgdøtre.. Så tror jeg ikke løsningen er å skjerme de for alt dette - for uansett så vil de jo bli påvirket.. Gjennom TV, aviser, ukeblader, postere i byen, venninner, internett, osv osv. Men man kan PRØVE å vise de at det er ok å være sånn som de er. Og kanskje vise dem nettopp sånne sider som dette, og fortelle at mange bilder de ser rundt om, er manipulerte..

Måtte bare si det, jeg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 14:34   #16
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

.. kanskje litt utenfor diskusjonen dette - men jeg tenker på når/hvis jeg får tenårinsgdøtre.. Så tror jeg ikke løsningen er å skjerme de for alt dette - for uansett så vil de jo bli påvirket.. Gjennom TV, aviser, ukeblader, postere i byen, venninner, internett, osv osv. Men man kan PRØVE å vise de at det er ok å være sånn som de er. Og kanskje vise dem nettopp sånne sider som dette, og fortelle at mange bilder de ser rundt om, er manipulerte..

Måtte bare si det, jeg

Løsningen er det som muskat skriver

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Dette er en av de viktigste grunnene jeg har til å ønske at mediefag skal inn som kritisk samfunnsvitenskap i skolen: vi lever i en verden gjennomsyret av massemedierte idealer, og trenger å lære å stille spørsmål ved dem.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 14:37   #17
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Oi - her var det mye følelser ute og gikk......

SELVFØLGELIG forstår jeg at andre engasjerer seg - sa bare at jeg ikke klarer å bruke så mye energi på dette jeg, Lise.

Er faktisk litt enig med deg, Mofe. Jeg tenker også sånn at det er viktigere for meg å informere om hvordan media virker, hvordan bilder manipuleres, hvordan historier forvrenges til det ugjenkjennelige osv. til barn og unge - enn å prøve å kjempe mot AT dette skal gjøres. For jeg tror mennesket kommer til å fortsette å pynte på virkeligheten. I mange mange mange år enda.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 14:39   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Løsningen er det som muskat skriver

Ja, og det som mofe skriver. Det er viktig at vi som foreldre går inn og forklarer for barna og ikke kjøper det blindt selv.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 14:41   #19
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Oi - her var det mye følelser ute og gikk......

Engasjement

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...


Sist redigert av HP : 17-03-05 kl 14:53.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 14:25   #20
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ville bare dele denne artikkelen med dere

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103378


.. det er IKKE tilfeldig at de viser et bilde av henne hvor kløften vises...!!!

Blir litt kvalm jeg.. får litt sånn følelse av at FHM ville ha en Lolita på forsiden...

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 17:18   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

....... det var vel ingen som trodde jenta kom så langt hun gjorde i Idol fordi hun hadde god sangstemme ?? (bruker Albertines kode her, om noen husker den)
Noen spiller på sex, andre gjør det ikke....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 20-03-05 kl 14:40. Årsak: uthevelse av skrift
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 13:12   #22
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

syngeidol..

mmm....Sandra var vel ikke akkurat den i Idol som spilte MEST på sex, akkurat..? For å være popstjerne må man jo flørte litt.. OG uansett synes jeg vi skal være forsiktige med å bli et forum som snakker nedsettende om andre sånn...tenk om de er innom lavkarbo...eller kanskje noen her kjenner henne..kremt..

Synes det er tøft at folk får til ting og går for det de ønsker til tross for janteloven jeg. Forskjellig musikksmak har jo alle også

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 14:39   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hm.....ja..... kanskje jeg kjenner henne ? .....nå brukte jeg Albertines kode for "ironi" og "satt på spissen" her. Men som Albertine forstår jeg jo nå at man må være forsiktig med det her for å ikke tråkke noen på tærne.

Jeg beklager, det skal ikke gjenta seg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 20-03-05 kl 14:42. Årsak: tyrkleif
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FAKTA OM KETOSE OG KETONER (engelsk versjon) Nille Lavkarbo generelt 8 31-10-17 16:47
Atkinsbøkene - engelsk kontra norsk versjon Mokia Atkins kosthold 4 14-04-04 20:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no