Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sukkerfri sweet chilisaus

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-11, 16:48   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sukkerfri sweet chilisaus

Fant denne i importbutikken da jeg var på bytur lørdag.



Den er søtet med sukralose og malitol. Karbiser pr 100 gram er 31.6, MEN det er 0 gram sukker. Bare sukkeralkohyler. Det er scanasia as som er importør. Jeg betalte ca 30 kr for 730 ml. Og den er gooood!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:02   #2
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

ååååååh! Me liky! Er vel god holdbarhet på den også? Elsker Sweet Chili saus...

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:10   #3
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

En sånn flaske kunna jeg tenkt meg også, deilig til scampi og masse annet. Får se etter når jeg er i invandrerbutikken neste gang.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:21   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

ååååååh! Me liky! Er vel god holdbarhet på den også? Elsker Sweet Chili saus...

Den jeg har er holdbar til september 2012.

Leste nå på flaska at overdrevent bruk kan ha lakserende effekt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:33   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Supert når man kommer over sånne (Skatter) i butikken! Jeg kom over en nydelig kebabdressing her om dagen, med bare 0,7kh pr100g

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:35   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Supert når man kommer over sånne (Skatter) i butikken! Jeg kom over en nydelig kebabdressing her om dagen, med bare 0,7kh pr100g


Denne brune plastflasken??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:38   #7
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Åhhh - hvis noen finner denne i mitt område (Rogaland) så hyl ut!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:40   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Hyl ut om du vet om både denne og den kebabsausen i Gjøvik området

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:42   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Denne kebabdressingen er ikke så ille på karber (3.1) og den har de stort sett overalt... har jeg inntrykk av.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:42   #10
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Denne brune plastflasken??

Nei, det er en svart plastflaske og produsert for Aramso

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:46   #11
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Er det forresten noen av de lavkarbo nettbnutikkene som selger slikt?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:58   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er det forresten noen av de lavkarbo nettbnutikkene som selger slikt?

Jeg bestilte en gang barbecuesaus fra Dialife. Den var bare nyyyyydelig!! Det var skikkelig "hickory honey smoked" smak!!

Må kanskje bestille den igjen??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:18   #13
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Oi, fantastisk! Skal i innvandrerbutikk og se etter den ved neste anledning Fantastisk å blande med rømme eller cf og bruke som dip også...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:41   #14
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Tror dere innholdfortegnelsen på denne stemmer??

http://dialife.dk/product.asp?product=1297

Står den har 0 av alt. Omtrent som sukkerfri brus, men kan det stemme på BBQ saus?

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:34   #15
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Heh, dessverre ingen innvandrerbutikker å spore på mange titalls mil heromkring..

Om noen kunne tenke seg å huke med seg et par ekstra neste gang de er innom en sånn sjappe, for så å sende den oppover (jeg betaler, selvfølgelig, og overfører gjerne en ekstra hundrings), er det bare å rope ut!
Jeg trodde nemlig at jeg hadde gitt opp sweet chili-saus for godt... Lover evig vennskap og lojalitet i bytte!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:41   #16
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Fant denne nettbutikken som sender world wide.
Koster 18 kroner flaska, så det var jo ikke så ille

http://grocerythai.com/pantainorasin...ree-p-982.html

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:55   #17
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Fant denne nettbutikken som sender world wide.
Koster 18 kroner flaska, så det var jo ikke så ille

http://grocerythai.com/pantainorasin...ree-p-982.html

Hahaha, supert! Evig vennskap og lojalitet coming your way

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 23:55   #18
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Prøvde å bestille herfra - men kom ikke lenger enn til checkout.....noen andre som sliter evt. har fått gjennom sin bestilling?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 23:58   #19
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Prøvde å bestille herfra - men kom ikke lenger enn til checkout.....noen andre som sliter evt. har fått gjennom sin bestilling?

Fikk en adressefeilmelding eller noe når jeg sku checke ut også. Sendte dem en mail før i dag, så poster svaret her så fort jeg får svar.

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 00:01   #20
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

OK- Da var det ikke jeg som har gjort feil da.....
Da venter vi i spenning på svar! Elsker søt chilisaus!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 01:21   #21
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Heh, dessverre ingen innvandrerbutikker å spore på mange titalls mil heromkring..

Om noen kunne tenke seg å huke med seg et par ekstra neste gang de er innom en sånn sjappe, for så å sende den oppover (jeg betaler, selvfølgelig, og overfører gjerne en ekstra hundrings), er det bare å rope ut!
Jeg trodde nemlig at jeg hadde gitt opp sweet chili-saus for godt... Lover evig vennskap og lojalitet i bytte!

Om jeg finner i innvandrerbutikken i Bergen (en av de) så har jeg ikke noe problem med å sende oppover til deg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 03:49   #22
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Om jeg finner i innvandrerbutikken i Bergen (en av de) så har jeg ikke noe problem med å sende oppover til deg

Høres aldeles ypperlig ut - enn så lenge ser det dessuten ut til at den nettbutikken ikke er interessert i å ta imot pengene mine (jeg får også feil ved checkout, som de andre), så bare send meg en PM med kontonummer om du får fatt i!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 04:44   #23
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Høres aldeles ypperlig ut - enn så lenge ser det dessuten ut til at den nettbutikken ikke er interessert i å ta imot pengene mine (jeg får også feil ved checkout, som de andre), så bare send meg en PM med kontonummer om du får fatt i!

Will do Er i Bergen fra 8 mars. (Er hos min mor for tiden). Og skal da sjekke rundt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 06:05   #24
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Will do Er i Bergen fra 8 mars. (Er hos min mor for tiden). Og skal da sjekke rundt.

Takker og bukker

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 07:35   #25
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

får håpe nettbutikken er i orden om en stund, hadde vært spennende å teste ut ferdigsauser, ikke mange invandrerbutikker her på bygden heller

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sweet'n'less Ildern Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 07-02-11 19:36
Søt chilisaus Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 03-02-09 20:36
Kylling i chilisaus med baconlokk Livsglede Middag 0 23-03-08 19:59
Sweet stevia Sugarpill Spørsmål og svar 2 03-10-07 21:42
Oppskrift på lavkarbo-sursøt chilisaus? mofe Middag 3 19-03-06 00:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no