Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dere som spiser lite (null) karbo?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-11, 14:25   #1
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Dere som spiser lite (null) karbo?

Leser at det er en del her inne som har slitt med platåer og som har hatt suksess etter å ha redusert på karbene....
Noen spiser tilnærmet null karbo - noen har max 5 gram til dagen.

Jeg lurer på hva dere som spiser lite karbo egentlig spiser?
Spesielt tilbehør til middag er jeg intr. i, men også selvfølgelig tips til alle måltider...

Hvilke matvarer er det ca null karber i ???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:41   #2
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Ost

Det var det jeg kom på da...

  Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:56   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

0 karbo blir vel kjøtt og smør/olje

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 16:13   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Tja, ja, det blir omtrent som Nellie sier. Jeg har sjelden behov for "ordentlige" måltider med tilbehør og sånn, og spiser gjerne bare et stykke ribbe, et par medisterkaker, et par egg, en nakkekotelett som et måltid, da med smør eller bearnaisesaus på. (Jeg har aldri giddet å telle karbene på egg da, så sånn sett blir det jo ikke nullkarbo.) Litt fet ost er jo også greit om man tåler det.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 16:49   #5
Nurse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 31
Nurse er på en erverdig vei

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Så det er ikke sånn at man MÅ ha i seg 15kh pr dag? Er det noen som prøver å holde seg unna ALT av karbohydrater og hvordan påvirker det vekten? Jeg er ny på dette her, så jeg er nysjerrig særlig fordi jeg synes det er vanskelig å få i seg kh hvis man for det meste skal basere det på grønnsaker

Nurse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:14   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Takk for svar!
Det er vel lite karber i championg? Iallefall i den hermetiske på boks...
Og kanskje bittelitt kinakål går an? Det veier jo så lite....
Pålegg (skinkepålegg, kalkunpålegg, roastbiff er vel også tilnærmet karbofritt....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:24   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Takk for svar!
Det er vel lite karber i championg? Iallefall i den hermetiske på boks...
Og kanskje bittelitt kinakål går an? Det veier jo så lite....
Pålegg (skinkepålegg, kalkunpålegg, roastbiff er vel også tilnærmet karbofritt....

Lite karber i sopp, ja! 0.3 så vidt jeg husker!
Men hvorfor i all verden skal du spise bearbeidet kjøtt som i tillegg er fettfattig når du kan fråtse i ribbe, koteletter, laks, hjemmelagde feite kjøttboller osv?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:29   #8
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Lite karber i sopp, ja! 0.3 så vidt jeg husker!
Men hvorfor i all verden skal du spise bearbeidet kjøtt som i tillegg er fettfattig når du kan fråtse i ribbe, koteletter, laks, hjemmelagde feite kjøttboller osv?

Du tenker på pålegget eller?
Kun for variasjonens del....slik at det ikke blir så fort kjedelig....Jeg må nok ha noe å "bytte på" - for prøver jeg dette kommer jeg til å savne grønnsakene.....eeeeeelsker grøntfor!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 17:40   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Du tenker på pålegget eller?
Kun for variasjonens del....slik at det ikke blir så fort kjedelig....Jeg må nok ha noe å "bytte på" - for prøver jeg dette kommer jeg til å savne grønnsakene.....eeeeeelsker grøntfor!

Tenker på pålegget du ramser opp, ja! Bare fettfattige greier!
Du må dytte på med MYE fett for at det skal passe inn i et ketogent kosthold!
Hvofor ikke velge påleggssorter med mase fett, som fleskepølse og morpølse, ribberull etc?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 18:07   #10
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tenker på pålegget du ramser opp, ja! Bare fettfattige greier!
Du må dytte på med MYE fett for at det skal passe inn i et ketogent kosthold!
Hvofor ikke velge påleggssorter med mase fett, som fleskepølse og morpølse, ribberull etc?

Men hva med f.eks roastbeef med en stor klatt majones på?
Jeg er glad i det, med egg til x)

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 18:10   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Men hva med f.eks roastbeef med en stor klatt majones på?
Jeg er glad i det, med egg til x)

Det er helt greit, det, men dersom trådstarter skal leve så og si uten karber en stund kan man ikke spise mye majones og egg. Ikke mye karber der, men litt blir det jo. På sikt er det da bedre å satse på ting som er naturlig fete så man slipper å fete opp med majones og rømme feks!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 20:10   #12
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Jeg lever på 0 karbo og har hatt god effekt av dette etter at jeg hadde et vektplatå på et halv år. I tillegg har jeg justert inntaket av protein. Fant ut at jeg spiste for mye. Nå spiser jeg 65 gr protein om dagen, tilsvarende vekten jeg ønsker. Kan kanskje være verdt å prøve i første omgang å sjekke protein og fettmengden. Kanskje bare en justering på dette kan være nok uten å kutte karbo helt.

Jeg spiser rent kjøtt og fisk, i tillegg ost. Litt egg (blir bittelitt karbo). Smør til alt jeg spiser.

Jeg personlig tror (vet altså ikke sikkert) at 0 karbo er best egnet for de som har levd ketogent over lang tid. Å gå rett fra høykarbokosthold til 0 karbo tror jeg kan være tøft for kroppen. Så jeg tror 0 karbo kan være for de som har spist ketogent lenge, og som opplever et seigt vektplatå uten at annet nytter.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 21:02   #13
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tenker på pålegget du ramser opp, ja! Bare fettfattige greier!
Du må dytte på med MYE fett for at det skal passe inn i et ketogent kosthold!
Hvofor ikke velge påleggssorter med mase fett, som fleskepølse og morpølse, ribberull etc?

Jo visst kan jeg spise de du nevner - de jeg nevnte er de jeg visste om i farten som ikke inneholdt karber....Jeg elsker sylte!!!

Jo flere ting på lista over "Kan spise" - jo lettere å klare dette over tid....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>


Sist redigert av Jabba : 13-02-11 kl 21:08.
Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 21:05   #14
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Jeg lever på 0 karbo og har hatt god effekt av dette etter at jeg hadde et vektplatå på et halv år. I tillegg har jeg justert inntaket av protein. Fant ut at jeg spiste for mye. Nå spiser jeg 65 gr protein om dagen, tilsvarende vekten jeg ønsker. Kan kanskje være verdt å prøve i første omgang å sjekke protein og fettmengden. Kanskje bare en justering på dette kan være nok uten å kutte karbo helt.

Jeg spiser rent kjøtt og fisk, i tillegg ost. Litt egg (blir bittelitt karbo). Smør til alt jeg spiser.

Jeg personlig tror (vet altså ikke sikkert) at 0 karbo er best egnet for de som har levd ketogent over lang tid. Å gå rett fra høykarbokosthold til 0 karbo tror jeg kan være tøft for kroppen. Så jeg tror 0 karbo kan være for de som har spist ketogent lenge, og som opplever et seigt vektplatå uten at annet nytter.

Hvor mye er egentlig 65 gr proteiner? Hvor mye mat er dette...? Kan du legge ut en dagsmeny? Tuuuusen takk!!!

Har spist ketogent i 2,5 år og har stått stille lenge nå.....vil prøve noe for å se om vekta rikker seg nedover....

Rart dette med egg......noen regner jo ikke karber på egg og noen tar dem med i regnskapet....Men i dette strikse regnskapet bør det vel regnes med....Litt synd for jeg er veldig glad i egg og hadde planer om å spise mye....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 21:16   #15
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvor mye er egentlig 65 gr proteiner? Hvor mye mat er dette...? Kan du legge ut en dagsmeny? Tuuuusen takk!!!

Har spist ketogent i 2,5 år og har stått stille lenge nå.....vil prøve noe for å se om vekta rikker seg nedover....

Rart dette med egg......noen regner jo ikke karber på egg og noen tar dem med i regnskapet....Men i dette strikse regnskapet bør det vel regnes med....Litt synd for jeg er veldig glad i egg og hadde planer om å spise mye....

Hei Jabba, egg inneholder jo lite karb. Spiser du mye av det blir det jo litt. Jeg spiser maks 2 egg om dagen, og som eneste karbkilde blir summen veldig nære 0. For meg har dette løsnet mitt vektplatå. Maten blir litt ensforming i lengden synes jeg, så for meg er dette bare en "kur" for å få bort de siste kiloene mine. Når jeg har nådd mitt mål vil jeg øke langsomt til 15 - 20 karb.

Lykke til hvis du vil prøve .

Jeg fordeler måltidene som følger
frokost: 15 gr protein, 35 gr fett
lunsj: 25 gr protein, 60 gr fett
middag: 25 gr protein, 60 gr fett

frokost: ofte 2 kokte egg med 25 gr smør til

lunsj: hjemmelagede karbonader med masse spekk, eggerøre med masse smør og røkt laks eller spekeskinke, spekeskinke med smør og babybell ost, grillet kylling (ca 100 gr) med smør (ca 50 Gr), etc.

middag: kjøtt eller fisk (ca 120 gr), med smør eller hjemmelaget bearnaisesaus, kan også bruke ost til. Når vi har taco bruker vi hjemmelaget tacokrydder hvor jeg tilsetter masse smør i kjøttdeigen og spiser med revet ost.

Skulle jeg mot formodning være sulten utover dette (noe som skjer svært sjeldent), er det fettet jeg øker med. Tar meg enten en kopp te med cocosa eller en t-skje smør. Jeg var selv litt spent på dette med proteininntak. Var definitivt vant til å spise større kjøttmengder til et måltid. Men med den mengden smør til som jeg har (har laget kryddersmør som jeg bruker masse), så blir jeg utrolig mett og god - lenge.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 21:23   #16
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Hei Jabba, egg inneholder jo lite karb. Spiser du mye av det blir det jo litt. Jeg spiser maks 2 egg om dagen, og som eneste karbkilde blir summen veldig nære 0. For meg har dette løsnet mitt vektplatå. Maten blir litt ensforming i lengden synes jeg, så for meg er dette bare en "kur" for å få bort de siste kiloene mine. Når jeg har nådd mitt mål vil jeg øke langsomt til 15 - 20 karb.

Lykke til hvis du vil prøve .

Jeg fordeler måltidene som følger
frokost: 15 gr protein, 35 gr fett
lunsj: 25 gr protein, 60 gr fett
middag: 25 gr protein, 60 gr fett

frokost: ofte 2 kokte egg med 25 gr smør til

lunsj: hjemmelagede karbonader med masse spekk, eggerøre med masse smør og røkt laks eller spekeskinke, spekeskinke med smør og babybell ost, grillet kylling (ca 100 gr) med smør (ca 50 Gr), etc.

middag: kjøtt eller fisk (ca 120 gr), med smør eller hjemmelaget bearnaisesaus, kan også bruke ost til. Når vi har taco bruker vi hjemmelaget tacokrydder hvor jeg tilsetter masse smør i kjøttdeigen og spiser med revet ost.

Skulle jeg mot formodning være sulten utover dette (noe som skjer svært sjeldent), er det fettet jeg øker med. Tar meg enten en kopp te med cocosa eller en t-skje smør. Jeg var selv litt spent på dette med proteininntak. Var definitivt vant til å spise større kjøttmengder til et måltid. Men med den mengden smør til som jeg har (har laget kryddersmør som jeg bruker masse), så blir jeg utrolig mett og god - lenge.

Tusen takk for grundig svar!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 22:11   #17
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

De karbonadene dine Matglad.....har du oppskrift på dem ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:14   #18
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Har dessverre ikke så mye å komme med, vil bare abonnere på tråden,med gode tips, om jeg trenger de senere

Lykke til Jabba, håper det løsner for deg

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:24   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Har dessverre ikke så mye å komme med, vil bare abonnere på tråden,med gode tips, om jeg trenger de senere

Lite tips: Rett over tråden, på den grønne linjen, står det Trådverktøy!
Klikker du på den, får du "tilbud" om å abonnere på tråden uten å skrive i den først!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:30   #20
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Lite tips: Rett over tråden, på den grønne linjen, står det Trådverktøy!
Klikker du på den, får du "tilbud" om å abonnere på tråden uten å skrive i den først!

Supert, tusen takk

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 12:46   #21
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo?

Har også havnet på et platå som har vart siden senhøstes. Lurer litt på å senke mengden med karb jeg også. Men spiser man ikke salat i det hele tatt da? Skjønner jo at det er karber i salaten, men blir det ikke fryktelig mektig og ensformig uten? Bare nysgjerrig og veldig klar for å prøve.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 13:16   #22
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo?

Jo - faren er at et slikt kosthold fort blir ensformig....Derfor er det viktig å lage seg en laaang liste på forhånd hvilke matvarer man faktisk kan spise....
Jo mer å velge i - jo lengre holder man ut....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 16:44   #23
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo?

Alle typer fisk, hvit geitost, de fleste typer ost, eggeplomme, avokado, sesamfrø, grønne oliven. Valnøttolje smaker nam nam

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 18:24   #24
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo?

Har handla inn godt med ost, smør og avocado. Har jo forsåvidt spist det hele tida da. Men nå har jeg ikke kjøpt salat.. litt spent på detta.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:01   #25
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Har handla inn godt med ost, smør og avocado. Har jo forsåvidt spist det hele tida da. Men nå har jeg ikke kjøpt salat.. litt spent på detta.

Fortell hvordan det går etterhvert da....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Spiser du for lite karbo får du ikke drømmekroppen" Hillelille Lavkarbo generelt 16 31-07-09 09:31
Når det står 0 netto karbo betyr det da at det er null karbohydrater i det? Nitja Ketolysekuren 7 12-01-09 18:45
Null karbo + Styrketrening = Framgang? token Trening 57 27-05-07 00:27
hvor mange karbo spiser dere? cozymum Nyheter / media 3 16-03-07 15:22
spiser dere så lite? nøtte Lavkarbo generelt 6 12-04-05 15:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no