Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juliskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-11, 13:14   #76
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

aa vente paa postmannen som kan komme narsomhelst mellom 8:00 og 18:00 er kjedelig.. hadde egentlig tenkt meg i dyreparken idag, men det faar bli en annen dag...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:44   #77
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

og saa kom det ingen postmann... ;-;

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:56   #78
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Holder på å få solstikk. Ick, for varmt for meg. *bøtter innpå vann*

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:18   #79
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Jeg er ikke helt streng nå i sommer, for jeg har hatt så lite matlyst, så må nesten spise det jeg syns virker godt. Er fremdeles lavkarbo men f.eks. spiser jeg gjerne en atkinsbar i uka, eller to. Så blir det nøtter, peanøtter nå i det siste, men prøvde meg på den nye chilimix'en i forrige uke. Så blir det litt bær

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:51   #80
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Eg har spist litt for mykje jordbær over dei siste par dagane, eg.
Og har veldig lyst på å ete mykje meir. Eg lot meg rive litt vel mykje med på jordbær-bod her i forgårs, og kjøpte 5 korgar, og tenkte vi skulle ha til dessert m fløte. Vel, det blei ikkje noko av det, og i går reiste dei to eldste til far sin, og ikkje blei det dessert på oss som var igjen heller, på grunn av bursdagsselskap, så no har eg framleis 3 korgar med bær ståande som skrik etter å bli spist... Og norske sommarbær er jo så himla gode, også! Argh.

Men eg treng jo ikkje å feite meg opp til vinteren... Sukk...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:53   #81
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Juliskravletråden 30+

Zillah, et no litt jordbær med godt samvit! Eventuelt så kan du kanskje røre noko og fryse? Går slikt bra? Norske sommarjordbær er godt ja!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 15:45   #82
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Når typen spiser jordbær med krem så spiser jeg bringebær og cottage cheese. Synes det er minst like godt jeg. XD

Urk, trynte i sted og slo hånden i en skapkant. Nå er den hoven og det gjør vondt å bevege tommelen. Og i dag da, når jeg skulle vaske ned. Det får bli med å avise fryseren og vaske klær... Ergelig.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 17:53   #83
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Juliskravletråden 30+

Kjølte du ned, Kitsu? Ikkje godt når slikt skjer. Men det hjelper som regel litt å kjøle ned med ein gong slikt skjer, og kjøle ei stund (men ikkje FOR kaldt sjølvsagt). Håper det ikkje er så ille.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 18:11   #84
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kjølte du ned, Kitsu? Ikkje godt når slikt skjer. Men det hjelper som regel litt å kjøle ned med ein gong slikt skjer, og kjøle ei stund (men ikkje FOR kaldt sjølvsagt). Håper det ikkje er så ille.

Heh, var litt interesant egentlig - den hovnet opp mens jeg så på, på under ett minutt. Tror jeg traff rett over en av blodårene i håndflaten. Ikke mye vits å ise den ned nå, får vel bare leve med at den er litt sår.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 18:15   #85
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Heh, var litt interesant egentlig - den hovnet opp mens jeg så på, på under ett minutt. Tror jeg traff rett over en av blodårene i håndflaten. Ikke mye vits å ise den ned nå, får vel bare leve med at den er litt sår.

Ja, det må gjerast med det same... Håper det går over fort! Eg trakka over kraftig med venstre ankel 2 gongar i 2009, med eit halvt års mellomrom. Første gongen kjølte eg ikkje ned, eg gjekk til og med på jobb før eg drog heim, andre gongen var det foten rett opp, kjøle ned, på med trykkbandasje og det heile, og ta det med ro, og det gjekk mykje fortare å bli bra igjen. Har heldigvis lært!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 19:57   #86
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Uff da Kitsu :-( Håpar det betrar seg fort.
Eg held også på å avise frysaren min (ikkje djupfrysaren, men den i kombiskapet) - ikkje fordi eg hadde planlagt det, men fordi det hadde - på særdeles kort tid i løpet av dei siste dagane faktisk - bygd seg opp eit tjukt islag der som no i ettermiddag gjorde at døra ikkje gikk igjen ordentleg og alarmen stod og peip same kva eg gjorde. Så da måtte eg berre. Prøvde å få plass til det meste i djupfrysaren, som for ein gongs skuld ikkje var fylt til randa. Men ettersom den trass alt var fylt nesten til randa så gikk det naturlegvis ikkje! Eg pakka resten inn i kjøleskapet og håper det i alle fall tiner saktare...

Så gikk eg og la småjentene mine til sengs og kom ned att til ein sjø på golvet, fordi eg hadde gløymt å legge ut handkle, lol.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 20:51   #87
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Håper det blir bedre - om jeg klarer slutte legge vekten på den hånden hver gang jeg skal gjøre noe. XD

Min fryser er aviset nå, og slått på igjen. Håper den blir kald før alt som ligger i kjøleskapet nå er tint helt. :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:20   #88
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Jeg tror jeg hadde lavt blodsukker i kveld. Ble i alle fall skjelven og svimmel. Har spist, men ble kvalm av maten. Jeg tror jeg får holde meg til lett mat fremover som ikke oppleves av kroppen som tungt. Går fint med nøtter, bær o.l. Så får satse på det til jeg føler meg bedre
Så fikk jeg kjempeskryt for vårrullene mine i kveld! Ble litt stolt Jeg spiste bare det som ble til overs av fyll da, noe som var ganske så godt det og. Bare synd jeg ble dårlig etterpå.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:20   #89
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråden 30+

Nå sovner jeg stående snart, så sliten er jeg Jeg har flytta i dag. Åh, min skaper for en forandring det er å gå fra leilighet til hybel. Men dette blir sikkert fint dette også. Nå må jeg bare bruke kreativiteten min for alt den er verdt, sånn at jeg får plass til alt rælet mitt I morgen skal jeg drikke meg vinfin sammen en jeg kjenner. Det kan jo bli interessant! Jeg blir sikkert kokelimonke etter to slurker

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:27   #90
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nå sovner jeg stående snart, så sliten er jeg Jeg har flytta i dag. Åh, min skaper for en forandring det er å gå fra leilighet til hybel. Men dette blir sikkert fint dette også. Nå må jeg bare bruke kreativiteten min for alt den er verdt, sånn at jeg får plass til alt rælet mitt I morgen skal jeg drikke meg vinfin sammen en jeg kjenner. Det kan jo bli interessant! Jeg blir sikkert kokelimonke etter to slurker

Hihi. Kan være koselig med hybel også. Spørs hvordan planløsning, og utseende. Jeg bor selv i en kjellerleilighet med en lite pen sofa, og en gulfarge på veggene som ikke matcher sofaen. Men har mye planter (falske siden det er lite sollys) og en del bilder og telys. Så da er det ganske så koselig likevel Badet er fint, og forsåvidt kjøkkenet også. Har kjøpt maling, så planen er jo å male, og etterhvert skal vi nok investere i ny sofa også

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 16:47   #91
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Ææææ, dårlig samvittighet til tusen her. Hadde ei litt mislykket fyll igår, ble utrolig dårlig og trist i ti tiden, og da kasta jeg ut alle folka på festen (var ikke mitt hus, men jeg skulle sove der, og han som hadde festen var dratt på konsert og overlot huset til meg) og når alle var gått så gikk jeg å la meg i senga og heiv innpå med chilinøtter og m&m's.. Men, har ikke skeia videre ut idag da, det er da ennda noe.. Skuffet over meg selv :S

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 17:36   #92
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Jaja... Slik kan det vel vere ibland Nups' Men du burde naturlegvis vere enda meire skuffa over han som inviterer til fest og stikk av

I går var i går og i dag har du ikkje skjeia ut meir, og det er det viktigaste!

Kom det postmann i går da, Sanney? Eg sat heime i dag sjølv, fordi eg hadde fått hint om at det skulle kome ei leveranse til meg - kjærasten hadde tenkt å overraske meg med noko som eg enda ikkje veit kva er, men klarte ikkje heilt halde tett i går kveld. Så eg sat jo her og venta da, i staden for å dra til byen, eller på stranda i finveret, men enda har det ikkje kome noko. Og så spurde han meg nyss om det har kome noko og eg måtte jo berre seie nei . Og ettersom eg ikkje aner kva det er, eller kor det skal kome frå, så veit eg ikkje kva eg kan forvente meg heller, men no er klokka halv seks og det meste held vel på å stenge inni byen. Det er jo laurdag, og ikkje akkurat ein metropol...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 17:39   #93
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Jaja... Slik kan det vel vere ibland Nups' Men du burde naturlegvis vere enda meire skuffa over han som inviterer til fest og stikk av

I går var i går og i dag har du ikkje skjeia ut meir, og det er det viktigaste!

.

Neida, visste han skulle gå uansett Bor hos han i helga siden foreldrene mine ikke er hjemme, og jeg missliker være alene. Dessuten har han det ikke helt godt nå stakkarn, er noe med en kompis som ikke har det helt greit med seg selv

Men, jo, så lenge jeg holder meg til lavkarbo idag, så er det jo en god start hvertfall

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 17:42   #94
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Absolutt!! Gjort er gjort, og spist er spist.

Lurer på når eg kan slutte å vente på bud med hemmelig overrasking som ikkje er noko overrasking lenger =kikker på klokka igjen=

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 18:37   #95
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Kom det postmann i går da, Sanney? Eg sat heime i dag sjølv, fordi eg hadde fått hint om at det skulle kome ei leveranse til meg - kjærasten hadde tenkt å overraske meg med noko som eg enda ikkje veit kva er, men klarte ikkje heilt halde tett i går kveld. Så eg sat jo her og venta da, i staden for å dra til byen, eller på stranda i finveret, men enda har det ikkje kome noko. Og så spurde han meg nyss om det har kome noko og eg måtte jo berre seie nei . Og ettersom eg ikkje aner kva det er, eller kor det skal kome frå, så veit eg ikkje kva eg kan forvente meg heller, men no er klokka halv seks og det meste held vel på å stenge inni byen. Det er jo laurdag, og ikkje akkurat ein metropol...

joda, postmannen kom igaar han
jeg er vel egentlig av lavkarbovogna for tiden, men jeg har ikke gaatt totalt bananas og spist alt av hoykarbo som kommer min vei. er jo tross alt diabetiker

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:25   #96
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

http://www.matprat.no/gjester/gjeste...dbaertiramisu/

Denne ser god ut, og veldig lett å konvertere den til lavkarbo!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:46   #97
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Men i dag formiddag, da ringte det på døra !!!
Ganske koseleg at eg endeleg fikk noko å putte i den bleikrosa vasen eg forelska meg i på Skeidar og berre måtte ha her etter påske ein gong...

Eg må prøve å lage lavkarbo tira mi su ein dag, den der såg god ut, Anarko. Ikkje i dag, for eg orkar ikkje bake kjeks. Det får bli vanlege jordbær med fløte i dag. Siste korga som går, og til neste veke får det vel bli tilbake til normalen. Veit ikkje om eg tør å gå på vekta i morgon... men mmmm jordbær er godt, da, uansett!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bukett.jpg (89,7 KB, 5 visninger)
__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 16:16   #98
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Jeg skal på date på fredag jeg, hihi Er en jeg traff på nettet for noen uker siden, og vi har pratet masse på meldinger og prater noen timer på telefon hver dag, og jeg synes han virker helt fantastisk, og nesten for god til å være sann, så gru-gleder meg så enormt til fredag!!

Men, min største bekjymring er egentlig hvordan jeg skal gjøre det med kostholdet..
Han vet at jeg ikke spiser karbohydrater, men jeg tror ikke han vet hvor streng jeg egentlig er.. Så hvordan i alle dager skal jeg klare å dra på date med han, og samtidig spise lavkarbo, uten at det blir for.. hmm.. rart for ham?
Jeg trenger tips! For alt!
Vi skal møtes i stavanger, så om noen av dere vet om en god resturant der, som kanskje har lavkarbomat, så hadde det vært til stor hjelp altså!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:11   #99
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Men i dag formiddag, da ringte det på døra !!!
Ganske koseleg at eg endeleg fikk noko å putte i den bleikrosa vasen eg forelska meg i på Skeidar og berre måtte ha her etter påske ein gong...

Eg må prøve å lage lavkarbo tira mi su ein dag, den der såg god ut, Anarko. Ikkje i dag, for eg orkar ikkje bake kjeks. Det får bli vanlege jordbær med fløte i dag. Siste korga som går, og til neste veke får det vel bli tilbake til normalen. Veit ikkje om eg tør å gå på vekta i morgon... men mmmm jordbær er godt, da, uansett!

Jeg tenkte å lage den uten kjeks en gang. Tror det blir godt det også

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:03   #100
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg skal på date på fredag jeg, hihi Er en jeg traff på nettet for noen uker siden, og vi har pratet masse på meldinger og prater noen timer på telefon hver dag, og jeg synes han virker helt fantastisk, og nesten for god til å være sann, så gru-gleder meg så enormt til fredag!!

Men, min største bekjymring er egentlig hvordan jeg skal gjøre det med kostholdet..
Han vet at jeg ikke spiser karbohydrater, men jeg tror ikke han vet hvor streng jeg egentlig er.. Så hvordan i alle dager skal jeg klare å dra på date med han, og samtidig spise lavkarbo, uten at det blir for.. hmm.. rart for ham?
Jeg trenger tips! For alt!
Vi skal møtes i stavanger, så om noen av dere vet om en god resturant der, som kanskje har lavkarbomat, så hadde det vært til stor hjelp altså!

Gratulerer med date! Det er så kooooselig å deite Og maten, der kan du jo bare bestille salat, eller "vanlig" mat, og be om ekstra grønnsaker eller salat til i stedet for de ufine karbene


Åh, jeg var jo invitert på vin og tapas i går. OHMYGOD som han kan lage mat Og han hadde tatt hensyn til at jeg er laktoseintolerant OG lavkarber! Helt sykt. Det var så utrolig god mat, at jeg holdt på å forspise meg Og mye vin ble det også, gitt. Våkna opp på sofaen der i morges og kom egentlig først hjem for en time siden Vi har ikke sagt det med ord dette, men folkens. Var dette en date? Vanligvis når jeg har deita har jeg VISST at det var date jeg skulle på lissom. Åh, for en fin mann altså. Er det lov å deite en mann på 36 når man er 24?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no