Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-10, 16:53   #1851
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Dette skulle egentlig vært min siste dag i fase 1, men pga tidligere nevnte hendelse så skal jeg altså ha en uke til.
Og det kan trengs, siden tante rød var så vennlig å etterlate seg 2kg vann da hun dro
Hadde egentlig veiiedag i går, men glemte hele veiingen da jeg måtte sprinte til bussen.
Var derimot innom vekta i dag, og den viser altså nesten 2kg opp fra minstenoteringen
Bare vann selvfølgelig, men kjipt uansett - så 1 uke til med fase 1 kan gjøre susen

Det var kjedelig! Men fint å vite at om 1 uke så er du tilbake før tante rød kom

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:40   #1852
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Har drukket masse vann i dag, mer en normalt, og skal fortsette med det de neste dagene.
Forhåpentlivis fører det til at det blir do-springing de neste dagene

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:21   #1853
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle eurodiettere

Jeg er på min 15 dag idag. Har akkuratt avsluttet dagen med deilig kopp te og bringebærkjeks! De er bare kjempe gode.

Når jeg er søt sugen (kom kun dagen før og under tante rød) delte jeg en bar opp i mange biter og suttet på den til to kopp te og da var jeg både mett og førnøyd. Spiste også et måltid ekstra de dagene det var værst.

Anngående trening; jeg elsker å trene og trener 3 ganger i uken. Legen sa jeg kunne trene styrketrening 1 gang i uken hvis jeg var vant til det! Jeg er nødt til å ta en bar ekstra etter en slik økt, men føler meg ikke mer sulten den dagen. Jeg har også klart meg uten ekstra måltid denne uken som har gått. Har ikke vært så sulten.

Jeg prøver å variere for ikke å gå lei...starter m sjoko-frokost bland. har omelett med råkostsalat til lunsj/suppe/kjeks hvis jeg er på farten, så en bar (som jeg alltid koser meg med med te eller kaffe...gjør det til en pausestund på dagen)så suppe eller omelett eller pannekaker, så til kveld kjeks, brownie eller pannekaker m kanel på! Jeg er storfornøyd, men ser frem til å tygge i vanlig fisk og kylling igjen...bare for å oppleve noe nytt...også et glass vin da! Herlig!!!!

Må bare få skryte litt idag .....har gått ned 5,5 kilo!!!!!!!!!!! Det hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd. Har regnet med og håpet på mellon 6-8 innen en mnd! Så nå er jeg spent på de siste to ukene i F1.

VIL MED DETTE GRATULERE ALLE MED FORRYKENDE VEKTTAP....herlighet vi er gode. Til og med tante rød er BESEIRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:28   #1854
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

3,8 kilo ned på 12 dager))) Jippi, dette går veien!!!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:32   #1855
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

.....SORRY DAMER! Er ikke på nett på dagen, derfor kommer alt på kvelden,,,he,he,he!

En ting til om maten: Kok brokkoli og blomkål i bittelite vann i 5 min med mye flaksalt i vannet, smaker fantastisk. Anbefaler Maldon salt( får det både på Kiwi og Rema 1000)
På råkost salat hakker jeg opp bittesmå buketter har små tomater, litt rød paprika, grønn paperika, neper, reddikker, løk/rød løk, et par dæsjer olivenolge, flaksalt og pepper ...og nå kommer det beste...WASABI-krydder eller TERIAKY- krydder. De er i Santa Maria sin krydder serie m sølv korker-kul design. Jeg er avhengig at det smaker salt nok og godt. orker ikke dag ut og inn med bare rå grønnsker uten noe på!

Jeg wooker også med mye hvitløk og de samme krydderene...føler jeg er både i Afrika og Thailand Håper dette kan være til nytte....ååå jeg er så gira...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:33   #1856
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Grattis Fake Smile

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:34   #1857
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så flinke dere har vært alle sammen!
Grotingeling: Du får vinke farvel til tante fort som fy. Sikkert lurt å drikke ekstra med vann i den perioden. Stå på!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:38   #1858
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

God kveld Popp, hvordan er det å være i mål...er bare så super nysgjerrig... og lykke til med mer karbo. Nå skal vel kroppen stabilisere seg. Trenger du nye klær? Send gjerne før og etter bilder!

Lykke til

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:00   #1859
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Åååhhh så heldig du er Popp) Hvordan føles det?

Takk dere, det er herlig å se nåla på vekta gå nedover

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:00   #1860
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Gratulerer med kjempegode resultater dere flinke folk

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:21   #1861
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.

Åååhhh så heldig du er Popp- Hvordan føles det?

Det føles slik:


Bare jeg går forbi et speil eller vindu som må jeg speile meg selv, og GLISE! Jeg tenker da: Er det meg som er så tynn? Det er en utrolig flott følelse - som jeg ikke har tenkt til å gi slipp på.

Monica: trenger en del nye klær. Har gjennom de 27 kg ikke kjøpt noen nye klær, bare funnet frem masse gammelt på loftet. Så i forrige uke var jeg ute å shoppet meg et kort foldeskjørt og en kort kjole. Skal få lagt ut bilder en dag.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 07:05   #1862
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Gleder meg til å se bildene Popp , og du har all grunn til å glise etter den fantastiske jobben du har gjort med vektreduksjonen

Selv merker jeg at noe vann har forlatt kroppen det siste døgnet, bl.a. fordi jeg sikkert var innom toalettet 3-4 ganger i natt
Har ikke vært på vekta å sjekket, venter med det til lørdag tenker jeg

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:16   #1863
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så kjekt å komme innom å se nye medlemmer som har hatt en super oppstart.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:18   #1864
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

ÅÅåhhh, gleder meg til å føle meg sånn jeg og

Men nå har tante rød tatt seg en tur til meg og desverre, så det blir ikke med det aller første

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:50   #1865
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg gleder meg noe veldig til å være stolt av kroppen min igjen jeg også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:19   #1866
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Samme her. Skal bli veldig godt å føle seg vel igjen.

Ser at mange her i utgangspunktet har hatt ganske lav BMI når de begynte på ED, trodde egentlig denne dietten var for de som var litt større og/eller hadde hormonproblemer e.l. som gjør at de ikke går ned i vekt på vanlig diett?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:26   #1867
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Titti:

Jeg kan bare svare for meg selv, men here it goes:

Jeg har slitt med "valpefett" hele livet, og lagt på meg mer og mer siden jeg var mindre. Min mor har hatt meg på alle slags dietter, og nå har jeg i samarbeid med henne funnet ut at det er nok! Jeg tok kontakt med lege, og han var enig i at jeg kunne gå ned noen kilo. Samtidig mente han at jeg med mitt kosthold kunne hatt veldig godt av å endre kosthold, jo før jo bedre. Spesielt med tanke på sykdomshistorikken til mine foreldre, som har vært veldig mye syke, alvorlig syke.

Så- det var min historie. Selv føler jeg at jeg har gjort dette på et godt grunnlag, og gleder meg til å se hvor det går

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:48   #1868
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Samme her. Skal bli veldig godt å føle seg vel igjen.

Ser at mange her i utgangspunktet har hatt ganske lav BMI når de begynte på ED, trodde egentlig denne dietten var for de som var litt større og/eller hadde hormonproblemer e.l. som gjør at de ikke går ned i vekt på vanlig diett?

Her startet jeg med høy BMI, tror det er endel av oss også her ! Så ikke føl deg alene hvis du også har det

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:27   #1869
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg startet med BMI 31,6=fedme, står det på papirene fra klinikken. Har slitt lenge opp og ned de samme kiloene-mens jeg har fulgt en diett altsåDet var bare nok, jeg måtte ha hjelp!Har aldri vært så veldig opptatt av bmi, jeg vet hva som ser og føles sundt ut på MEG jegMen skjønner det kan være et greit hjelpemiddel å bruke .

Startet på 85,4 kg den 22. sept( om morningen ja), i dag stod det 81,2 derMitt mål da jeg startet med å prøve å gå ned denne gangen( i jan 09!)var 70 kg- jeg synes nemlig jeg ser bra ut og føler meg topp med den vekten, dr på klinikken mente vi kunne prøve på 65- så vi får se hva vi ender opp med.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:55   #1870
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg skal i utgangspunktet ned 10-15 kilo og er vel ikke av de største, henger meg ikke så mye opp i BMI osv, men vet at jeg føler meg vel og ser bra ut når jeg veier 10 kilo mindre. Problemet mitt er at jeg ikke går ned på vanlige dietter da jeg er insulinresistens og kroppen lagrer maten til fett, derfor er jeg "dessverre" nødt til å på en diett alá Eurodietten. Denne gangen har jeg fokuset på å holde vekten like mye som å gå ned i vekt, så for meg begynner den egentlig jobben når jeg har nådd ønsket vekt. Der synes jeg ED er flott, den hjelper oss å gradvis tilvenne oss normalt kosthold slik at vi ikke fyker opp i vekt når vi er i mål.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:00   #1871
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Til alle dere flotte, flinke damer... Kan man bytte ut et eurodiettmåltid med en "Småsulten" dersom man er veldig energifattig/har hodepine etc? Har merket at når jeg blir veldig sliten, og selvom jeg drikker mye vann og spiser regelmessig, at det ikke hjelper med hodepinetabletter heller. Her om dagen tok jeg en Småsulten, og jeg virkelig koste meg med den. Denne med nøtter og frukt, den inneholder totalt 8,5 g karbs og 150 kalorier per porsjon.

Jeg vet jeg ikke skal gå utenfor grønnsaker og måltidene, men det var altså så himla godt!! MMmmmhh!

Men jeg skal ikke spise flere om det er fy-fy!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:08   #1872
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det er nok ikke beregnet som et mellommåltid , men bedre enn å skeie ut med sjokolade.

Hvis du har vondt i hodet, så anbefaler jeg det å drikke enda mer og gjerne litt kaffe. Ta heller et ekstra produkt eller kok deg to egg eller lignende i stedet for å ty til småsulten o.l.

I dag smakte jeg soyanøttene for første gang, de var overraskende gode.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:12   #1873
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

I fase 1 skal man vel ikke spise noe annet enn lovlige grønnsaker og ED produkter, men er enig med deg i at de er suupergode og regner med de er for ja-mat å regne etter kuren?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:14   #1874
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Man skal sikkert ikke ha for mye tørket frukt, men som helgekos regner jeg småsulten er supert. Når man er på stabilisering vel og merke.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:26   #1875
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ååhh, da får jeg kutte de ut for nå da. Har fått beskjed om at jeg ikke får drikke kaffe med koffein, står i brosjyrene?!Nå brukte forsåvidt ikke jeg småsulten som et mellommåltid, men heller et av de 5 måltidene om dagen jeg har fått beskjed om å spise. . men det har vel ikke noe å si.Jeg får klare meg uten herlighetene Hehe

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no