Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Endelig :D !!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-10, 21:01   #1
Notabella
Medlem
 
Notabella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 33
Innlegg: 124
Notabella er på en erverdig vei

Endelig :D !!!

Det er godt over 2 år siden jeg har brukt dongeribukser, når jeg la på meg å ikke lenger passet buksene mine i str 40 og 42 så bestemmte jeg meg for å ikke kjøpe noen nye, da det var vanskelig nok å finne noen jeg likte i den størrelsen. Siden da har jeg bare brukt tights eller strømpebukser, det har vært helt ok siden jeg som regel går med skjørt eller kjoler.

Mitt første mål var å komme oppi de 10 dongeribuksene jeg har som er i str 38, 40 og 42, For 2 dager siden kom jeg endelig oppi dem Å det vil si at de sitter fint uten at det stikker ut noe mage verken på sidene eller fremme .
Den dagen fikk jeg også mange fine kommentarer fra venner av meg. En kompis av meg og typen stod bare å kjikket på meg ganske lenge, åsså tok han borti magen min å sa " Det er jo snart ikke mer igjen av deg, du har jo ingen mage lenger " det høres dramatisk ut, men han er en tullete fyr å det var en posetiv kommentar fra hans side. Ble veldig glad da .

Jeg startet på ketolyse 7 juni 2010, Da veide jeg 97,8 kg og er 1.75m høy.
I starten ( første 6 ukene) gjorde jeg en del småfeil, å en litt stor en (brunost, en del hver dag) det gjorde at det jeg hadde gått ned gikk opp igjen å deretter veldig sakte ned.

Jeg spurte på forumet her å fikk vite at jeg burde ha sjekket innholdet på brunosten for den inneholdt nemelig masse sukker. Det visste jeg ikke, men har siden den dag sjekket absolutt alle varer jeg vurderer å spise eller lage noe av. Så det ble en god lærdom.

Ellers startet jeg med å ta ketolysetabletter i starten, men det endte opp med at jeg spydde en del siden jeg synes de stinker og smaker vondt. Testet å holde meg for nesen å lukke øynene, testet også tft men det hjalp ikke så jeg kuttet de ut å tok heller tran og biovit. Det går helt fint uten om at jeg får en del voksesmerter å føler jeg blir for lett syk.

Nå veier jeg 87,0 kg og er forsatt like høy . Målet er å gå ned ca 17 kg til
Men jeg ser etterhvert når jeg trives med vekten.

Jeg har spørsmål til dere mer erfarne

Jeg har fått egglederbetennelse å har fått antibiotika mot dette.
Noe som heter Doxylin som jeg må ta en av hver dag og Keflex som jeg må ta 3 ganger til dagen. Når jeg tar keflex så blir jeg veldig kvalm å har spydd flere ganger, har også magesjau. Det er nok sammenhengen mellom tablettene og det at jeg ikke greier å få i meg mat om morningen som gjør at jeg spyr. Men det hjelper ikke alltid med mat heller :/.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal spise sånn at jeg ikke blir kvalm av å ta de :/

Har dere noen tips?

__________________

Bloggen

Sist redigert av Notabella : 19-09-10 kl 09:53.
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 21:11   #2
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Endelig :D !!!

Gratulerer så masse med en sååå stor seier!!!!
Vi er faktisk ganske nøyaktig like høye, og jeg veier nå det du veide da du startet...så du motiverer meg til å fortsette med dette:-)

Må føles så deilig å få på seg buksene igjen!!! Du har vært superflink!!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 21:28   #3
Notabella
Medlem
 
Notabella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 33
Innlegg: 124
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Endelig :D !!!

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Gratulerer så masse med en sååå stor seier!!!!
Vi er faktisk ganske nøyaktig like høye, og jeg veier nå det du veide da du startet...så du motiverer meg til å fortsette med dette:-)

Må føles så deilig å få på seg buksene igjen!!! Du har vært superflink!!!


Tusen takk kjekkt at det ikke bare er meg som er høy er litt kjedelig å ikke føle en kan gå me så høye hæler .
Det hjelper masse å ha folk som motiverer oss for meg har loone sin blogg vær til stor hjelp ( http://loonesverden.blogg.no/ ), å dette forumet er jo en super hjelp. Er innom her hver dag å leser

Ja det å få på buksen trodde jeg bare var en drøm som ikke kom til å gå i oppfyllelse , så jeg tror aldri jeg har blitt så glad før Er så deilig å slippe å bare ha de liggende i en pose i skapet å bare drømme om at en gang skal de passe igjen

__________________

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 21:44   #4
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Endelig :D !!!

Takk for tips! Skal sjekke ut den bloggen!! Litt motivasjon skader aldri
Jeg har sikkert 20 bukser liggende på vent her...

Jeg ser du vil ned til ca 70kg...jeg nådde en gang ned til 78 kg, da fikk jeg kommentarer om at jeg var for tynn.. Selv trivdes jeg faktisk best rundt 80-84kg..så det er det jeg har som mål. Men, vi er jo alle forskjellige!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 22:13   #5
Notabella
Medlem
 
Notabella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 33
Innlegg: 124
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Endelig :D !!!

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Takk for tips! Skal sjekke ut den bloggen!! Litt motivasjon skader aldri
Jeg har sikkert 20 bukser liggende på vent her...

Jeg ser du vil ned til ca 70kg...jeg nådde en gang ned til 78 kg, da fikk jeg kommentarer om at jeg var for tynn.. Selv trivdes jeg faktisk best rundt 80-84kg..så det er det jeg har som mål. Men, vi er jo alle forskjellige!

Jeg har kraftig beinbygning så jeg er ganske usikker hvor langt jeg vil ned, har bare tenkt at 70 er et fint tall men jeg må nesten se etterhvert
Jeg synes ikke det er fint når noen er for tynne, å vil ikke bli det selv. Vil helst være normal/tynn med former Men jeg merker vell når jeg er fornøyd å da kommer jeg til å finne ut hvor mange kh jeg kan ha for å ha stabil vekt

__________________

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig! tjeldberg Livets lyse side 2 04-08-10 18:32
Endelig! Majja Ketolysekuren 10 25-03-09 21:21
Endelig er jeg der! auroraborealis Ketolysekuren 10 08-04-06 13:23
Endelig!!!!! NettaMamma Induksjonen 17 01-04-05 10:52
Endelig! Marit Generell diskusjon 1 08-10-04 11:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no