Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier

Lavkaloridiett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-10, 19:50   #1
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei
Thumbs up

Lavkaloridiett

Jeg har ingen tro på lavkarbo eller andre ting som gjør at en må legge om totalt, jeg er for glad i variert mat til å utsette meg selv for sånn

Derfor har jeg bestemt meg for å gå på en lavkaloridiett, men jeg har litt problemer med å finne fine oppskrifter som kan passe for hele familien? Noe det ikke smaker diett-mat av for å si det sånn....

Noen som har noen forslag? Eller som har erfaring med lavkaloridiett?

Takknemlig for svar!

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:52   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Dette er jo et LAVKARBO forum, så det er kanskje ikke så mye lavkalorioppskrifter å finne her. Finnes vel forum for lavkalori også, kanskje?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:53   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Det kan være vanskelig å finne lavkalori oppskrifter siden dette er et Lavkarbo-forum

Men oppskrifter på ren og naturlig god mat laget på ferske råvarer finnes i mengder på oppskriftdelen her

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:08   #4
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

hihi, så flink jeg er!

Søkte jo faktisk på lavkalori, og så dukka dette forumet opp da. Tenkte jo derfor at det ble kalt for lavkarbo.no fordi de måtte ha et navn som hadde med diett å gjøre

jaja, takk for oppklaringa ihvertfall

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:15   #5
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Vær så snill å prøv lavkarbo da! Du kommer ikke til å angre når du oppdager hva lavkarbo mat er!

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:17   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Man trenger jo ikke å legge om så totalt alltid da. Lindberg feks, er jo i grunnen ganske likt Grete Roede i dag, bare med litt mer fett og litt mindre karber, men ikke så voldsom forskjell, faktisk. Det går an å ta det litt gradvis.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:17   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av katrikvinn, her.

Jeg har ingen tro på lavkarbo eller andre ting som gjør at en må legge om totalt, jeg er for glad i variert mat til å utsette meg selv for sånn

Derfor har jeg bestemt meg for å gå på en lavkaloridiett,

Er det ikke like mye omlegging til en lavkaloridiett???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:27   #8
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Med lavkalori så kan du jo spise bortimot hva du vil etter du har nådd den ønskede vekten, men du må være veldig forsiktig i starten selvfølgelig.

Det jeg har forstått med lavkarbo er at hvis en går tilbake til å spise pasta/ris/poteter osv så legger en på seg like mye igjen. Eller har jeg misforstått helt?

Jeg hører til den gruppen som trenger litt mer enn litt kjøtt og grønnsaker til middag, hvis ikke så mangler det noe om jeg skal avstå helt fra pasta/ris.
Er ikke så veldig glad i poteter da men...

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:31   #9
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av katrikvinn, her.

Med lavkalori så kan du jo spise bortimot hva du vil etter du har nådd den ønskede vekten, men du må være veldig forsiktig i starten selvfølgelig.

Du er morsom du

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:38   #10
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Med måte da såklart, men jeg skulle vel kanskje sagt det

Det er liksom ikke noe jeg har så veldig lyst til å velge helt vekk, og å spise hva jeg vil, bare i små mengder høres egentlig mer fristende ut.

Men overbevis meg da og gi meg facts, for det er så utrolig vanskelig å finne noe særlig overbevisende i noen retninger

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:48   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Viss du vil ned i vekt, så velger du deg en filosofi du vil følge.
Så klart, enten det er lavkarbo eller lavkalori, så må du kutte ut noen ting for en periode. For å gå ned.

Det geniale med lavkarbo er at man bruker skikkelige råvarer av kjøtt, fisk, fugl osv. Unngår spedd mat, hel og halvfabrikata ( som er tilsatt mye rart)
Man holder seg unna lettprodukt, men holder seg til ekte varer ( ekte majones, sæterrømme, skikkelig smør, for å nevne noen) Fordi der er det en del fettstoff/fettsyrer kroppen trenger (som er borte fra lettprodukt og erstattet med andre ting)

Man lager maten fra bunnen.

Når man så er kommet til vedlikehold, så kan man ( merk kan) innføre litt av det man har valgt bort for å gå ned i vekt. Men som du sier sjøl; alt med måte.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 21:00   #12
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

ja...
hvordan blir det med brødmat og pasta til daglig da? Hvor mye i uka f.eks når jeg skal vedlikeholde?
ER så mye spørsmål og rare svar ute å går at det blir så lett å falle inn på logisk og sånne ting som er lett å sprekke på

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 21:06   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Skjønner du lurer ja

Fasit finnes nok ikke
Det er jo forskjell fra person til person hvor mye man tåler, og man må jo passe på at man ikke begynner å gå opp i vekt igjen.

Det kan være lurt å gå på bibilioteket og låne et par bøker, anbefaler "Bedre uten brød" av Lutz

Det handler ikke bare om hva man putter i munnen, men om ting rundt, vaner og uvaner

Ellers så les litt under kostholdsfilosofidelen her.
Uansett hva man velger, så er det viktig å sette seg inn i det. Og skjønne det. Kunnskap er makt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 21:45   #14
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Ser at jeg har gått glipp av en del informasjon når jeg har leita rundt ja

Må vel prøve å finne noen gode bøker om ketolysekur og lavkarbo generellt siden jeg har hørt så myevariert

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 21:54   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Ja, det er forskjellige retninger og "regler"

Jeg sjøl har gått på ketolysekuren og lever lavkarbo for life

Har blitt så mye friskere og bedre helsemessig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 22:24   #16
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkaloridiett

Men...må man ikke "ofre" ting på lavkalori også? Det er jo en grunn til at vi sitter her en gjeng overvektige og eksovervektige mennesker. Det er jo pga. den livsstilen vi ha hatt, hvilket inkluderer mat. Skal man lykkes med en "slankekur" så må man jo være forbedret på å endre sin livsstil...for evig og alltid.

Jeg mener det strider mot alle lover at man etter en lavkaloridiett kan spise "hva man vil". Nei, det kan man ikke! Om jeg går tilbake til å spise godterier og snacks hver dag så vil jeg raskt legge på meg mine 40 kg vekttap og bli like stor som jeg var i fjor. Det gjelder jo uansett om jeg velger å spise lavkarbo eller lavkalori. Å miste disse kiloene har tatt sånn på psykisk og fysisk at jeg rett og slett nekter å gå på ny kur noensinne, og da må jeg ikke forvente at jeg holder meg slank med fjorårets kosthold.

Derfor syns jeg det er like greit at man velger å se på "slankekuren" sin som livsstilsendring med en eneste gang og at kuren ikke bare er en pitstop på 6 måneder til man har mista den ønskede vekta. Da er det også mye lettere å holde motivasjonen enn å sitte å telle dager til man kan "vende tilbake til sitt gamle liv".

Ok, på lavkarbo må du "ofre" brød, potet, pasta, godis og ris (ingen av dem er særlig bra for noen, btw). På lavkalori må du "ofre" fett kjøtt, ost, smør og godis. Telle karbohydrater eller telle kalorier. Jeg kaller det upassende nok for same shit different wrapping, alt krever en liten innsats


PS: Det finnes folk her som ikke spiser samme matrett to ganger i måneden fordi de varierer så godt. Så det går an å varierer maten sin i det uendelige selv på lavkarbo...om man går inn for å gjøre det

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 22:28   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

PS: Det finnes folk her som ikke spiser samme matrett to ganger i måneden fordi de varierer så godt. Så det går an å varierer maten sin i det uendelige selv på lavkarbo...om man går inn for å gjøre det

I tillegg til at man faktisk er METT på denne maten Man sulter seg ikke ned i vekt som på f.eks Libra og GR (eller blir sykt mett i 15 min for så å bli dødssulten....)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 23:42   #18
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I tillegg til at man faktisk er METT på denne maten Man sulter seg ikke ned i vekt som på f.eks Libra og GR (eller blir sykt mett i 15 min for så å bli dødssulten....)

I helgen lagde jeg meg en frokostomelett/eggerøre med 3 egg, en skvett fløte, noen cherrytomater, tine krydderost og noen skiver jarlsbergost.
Jeg var faktisk mett helt til neste dag! Det eneste jeg spiste ila dagen var et par mandler og noen skiver oste"kjeks".
Det var nesten så det var kjedelig å være såååå mett såååå lenge, hehe

Nå er ikke alle dager slik da, men jeg husker hvordan det var å gå på lavkalori/nutrilett i hine, hårde dager; sulten, sulten, sulten....

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 07:30   #19
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Om jeg går tilbake til å spise godterier og snacks hver dag så vil jeg raskt legge på meg mine 40 kg vekttap og bli like stor som jeg var i fjor.

Forskjellen er jo faktisk det at fett kjøtt, smør osv smaker ikke godt en gang Så for meg er det helt greit å aldri spise det der igjen.
Ris og pasta derimot hører til middag, mangler jo noe om en ikke skal ha noe som helst annet tilbehør enn et par biter grønt til hovedretten.

Så om det ikke finnes noen annen måte eller "gråsoner" så er nok ikke lavkarbo noe for meg.

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:02   #20
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av katrikvinn, her.

Forskjellen er jo faktisk det at fett kjøtt, smør osv smaker ikke godt en gang Så for meg er det helt greit å aldri spise det der igjen.
Ris og pasta derimot hører til middag, mangler jo noe om en ikke skal ha noe som helst annet tilbehør enn et par biter grønt til hovedretten.

Så om det ikke finnes noen annen måte eller "gråsoner" så er nok ikke lavkarbo noe for meg.

Det finnes mange lavkarbo- dietter som ikke er så restriktive. Jeg ville i første omgang sjekket Fedon Lindberg.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:09   #21
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Lavkaloridiett

Lavkalori skal man også være forsiktig med pasta, ris og brød. Det er temmelig mange kalorier i to vanlige brødskiver! Og med pålegg så er det ikke mye mat man kan spise for å holde seg til lavkalori....

Så hvorfor spise brødet da, bare droppe det og fråtse i pålegget istede!!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:46   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av katrikvinn, her.

Forskjellen er jo faktisk det at fett kjøtt, smør osv smaker ikke godt en gang Så for meg er det helt greit å aldri spise det der igjen.
Ris og pasta derimot hører til middag, mangler jo noe om en ikke skal ha noe som helst annet tilbehør enn et par biter grønt til hovedretten.

Så om det ikke finnes noen annen måte eller "gråsoner" så er nok ikke lavkarbo noe for meg.

Hehe du setter ting litt på spissen. Et par biter grønt? Hva med rosenkål og bacon stekt sammen? Eller masse, masse stekt sopp, gjerne med litt fløte (soppstuing)? Eller masse smørdampet brokkoli, eller stekt paprika, eller ostegratinert squash eller brokkoli, eller brokkoligrateng, eller "ris" laget av blomkål (smaker faktisk bedre enn vanlig ris og ser ut som ris), eller "potetstappe" av blomkål? Det er så mye man kan spise om man bare ikke ser begrensningene.
Og dette med at det mangler noe om man ikke har poteter og ris til middagen venner du deg fort av med, da jeg begynte å snuse på lavkarbo i 2002, var det helt utenkelig å ikke spise slikt til middagen, men etter noen uker var det helt naturlig å la være.

Sjekk ut rettene til Gerd her, feks.

http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=130

http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=327

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 17:00   #23
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Joda, det høres godt ut, men poenget mitt er jo det at jeg har ikke behov for å legge om totalt kostholdet.

Problemet mitt er ikke at jeg har stappa i meg uante mengder med søppelmat, jeg har født for 4 mnd siden og jeg er mer på jakt etter en kick-start, noe lavkarbo ikke er.

Med min grunn så er det ikke noe grunnlag for å lage egne middagsretter til meg, og noe helt annet til mannen og 4-åringen

Men takk for opplysninger, setter stor pris på avklaringene

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 17:35   #24
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Sitat:

og jeg er mer på jakt etter en kick-start, noe lavkarbo ikke er.

Neivel.

Jeg gikk ned 12 kilo de to første månedene.

Lykke til.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 17:37   #25
katrikvinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Tysvær
Innlegg: 15
katrikvinn er på en erverdig vei

Sv: Lavkaloridiett

Joda, det er nok en ganske rask effekt, men jeg har ingen behov for å legge om totalt,for jeg har ikke problemer med hva jeg har putta i meg, ikke av mat ihvertfall

Hvis jeg da går over til et normalt kosthold i moderate mengder, så kommer jeg jo garantert til å gå opp de kiloene med en gang siden kroppen da blir utsulta på karbohydrater. Dessverre.

katrikvinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under oppbygning Svar med sitat
Svar

Emneord
diett, lavkalori, lavkarbo, oppskrift


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no