Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier

Flere som kombinerer ketolyse og blodtypedietten?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-08-10, 11:29   #1
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Flere som kombinerer ketolyse og blodtypedietten?

Leste om blodtypedietten for mange år siden og har prøvd å leve etter den, for det fikk fordøyelsen til å virke normalt (noe den ikke har gjort siden jeg var baby). Gikk desverre ikke ned i vekt på blodtypedietten pga at jeg ikke fulgte den slavisk, så jeg prøvde ketolyse. Gikk ned endel i begynnelsen og føler meg mye bedre og har mer energi på lavkarbo - men så stoppet vekten å gå nedover Nå har vekten stått stille en god stund, men har endelig funnet ut hva som er partystoppere for meg. Alle passer med det blodtypedietten sier er negative matvarer for type A. Så min konklusjon blir at jeg må kombinere ketolyse og blodtypedietten!

Tenkte å skrive om dette for å tipse andre som ikke går ned i vekt eller har problemer med magen. Det kan være lurt å se på de negative matvarene for din blodtype og prøve å kutte ut disse...

Men lurer også på om det er andre som har god erfaring med å kombinere ketolyse/lavkarbo og blodtypedietten?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror jeg har mista menstruasjon pga ketolyse ... flere/erfaringer? Hopsidaisy Ketolysekuren 16 12-06-10 14:51
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 21:57
Blodtypedietten dolphy Spørsmål og svar 14 22-04-07 23:23
Blodtypedietten Bodil Blodtypedietten 6 08-02-05 17:37
Noen her som kombinerer Lindberg/Atkins? cathrine Dr Lindbergs 19 12-03-04 12:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no