Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier

Herbalife og Lavkarbo i kombinasjon?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 18:17   #1
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Herbalife og Lavkarbo i kombinasjon?

Har kommet over et kurs som kombinerer Lavkarbo med Herbalife sine shaker. Og det funker visst. For meg høres det rart ut og kombinere lav karbo med en Shake som har høy karbo. Noen som har noen erfaring?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:47   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife og Lavkarbo i kombinasjon?

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Har kommet over et kurs som kombinerer Lavkarbo med Herbalife sine shaker. Og det funker visst. For meg høres det rart ut og kombinere lav karbo med en Shake som har høy karbo. Noen som har noen erfaring?

Kan du linke til litt informasjon?

Ellers har nilmor litt informasjon om herbalife i denne tråden som kanskje kan være interessant å få med seg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo og herbalife-shake? sam03 Lavkarbo generelt 2 24-01-11 05:57
Herbalife! Millsi Andre dietter 21 19-01-11 22:25
Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake? lillmerete Generell diskusjon 17 29-03-10 16:53
Herbalife? medas Dr Lindbergs 8 11-07-08 13:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no