Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Belønning

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-11, 12:43   #1
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Belønning

Ser det er mange her som har "gulerøtter" liggende i signaturen, forskjellige måter å gi seg selv en belønning på etter å ha nådd et mål.

Mine gulerøtter er nytt sportsutstyr, nye sko, kanskje en ny veske, heller flere små enn en stor. Jeg belønner meg selv hvis jeg feks har trent ekstra mye over en periode. Nå er målet ned 3 kg til 17. mai, og da ønsker jeg meg en Moo-veske. Ikke vanskelig å finne en grunn for å unne seg noe

Hadde vært morsomt å høre hva dere gjør !

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 15:59   #2
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Belønning

Nei, vet du, det har faktisk ikke falt meg inn

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 16:04   #3
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Belønning

Har egentlig ikke noe premiering.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 23:48   #4
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Belønning

Når jeg blir 85 kg har jeg ett gavekort på 1000kr som skal brukes opp og når jeg blir 59 kg skal jeg unne meg shopping i London eller ei DYR veske. Kommer til å gi meg belønning for hvert 5. kg jeg går ned. Hva vil nok variere =)

  Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 23:59   #5
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Belønning

Jeg har tenkt noen små belønninger underveis. Det er et skjørt på Gina Tricot jeg har lyst på. Og tror jeg skal kjøpe det når jeg har klart 5 kg. Så finner jeg på noe videre.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 11:00   #6
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Belønning

Mine belønninger har vært
-20 kg mini PC
-40 kg iPod touch 4. generasjon
Og når jeg blir ferdig (-65 kg) og jeg har holdt vekta et år kjøper jeg meg en ny bunad. Derfor den avataren - så jeg blir minnet på det hver gang jeg er her inne.

Jeg har ingen glede av nytt tøy, vesker og sko og sånt, derfor "dupeditter" jeg ikke trenger, men hadde lyst på.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 16:24   #7
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Belønning

min belønning er og sette av hvis sum penger for hver kg jeg går ned så jeg kan gå bananas når jeg blir "ferdig". kjøper ikke noe særlig med klær når jeg vet at om en liten stund blir det for stort.
må finne kjole til sommer skal i selskap og mange i familien kommer.og da har jeg lyst til og se litt fin ut,men venter til jeg skal. er ikke før i juli.

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 02:47   #8
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Belønning

Setter opp noen små belønninger underveis, av litt varierende grad og pris. Under 100 kg. ble jakke. Under 90 vurderer jeg spabehandling av noe slag, ikke nødvendigvis den dyreste varianten. Har hatt noen småbelønninger i tillegg, som en hobbyting ved -5 kg o.l.

Den ultimate belønningen kommer, naturlig nok, når jeg er i mål. (og samboeren da - men han er i mål allerede, den sniken). Vi opprettet en sparekonto da vi startet i høst, og setter av penger hver måned. Alle de pengene skal brukes til klær og annet gøy i LONDON! Som jeg gleder meg!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 02:59   #9
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Belønning

Jeg har belønninger som jeg vet jeg vil nå tak i, og da gjør jeg det ekkelt for meg selv dersom jeg ikke når målene.
ved -3kg får jeg kjøpe vår og sommersko, uten de blir det fort varmt i vintersko , ved -5kg får jeg dra til frisøren, og det blir ganske ubehagelig hvis det tar lang tid. Dette gjør at jeg prøver litt ekstra for å nå målene mine, mens de største målene er mer 'alltid hatt lyst til' mål, hvor jeg ved ferdigslanket får enten vurdere ei tattovering, eller om det tar skikkelig lang tid så får jeg hus og et barn til.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 07:42   #10
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Belønning

For meg er det å være normalvektig en belønning i seg selv, men jeg må snart ut å kjøpe klær, da det meste jeg eier, med unntak av noen stretchjeans, slenger rundt meg som et dynetrekk i frisk bris.

Men det er belønning nok for meg altså

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er din belønning ved oppnådd mål? sistegang Generell diskusjon 40 15-11-10 00:27
Belønning StegforSteg Generell diskusjon 61 09-09-10 12:25
Mål og belønning - viktig for suksess firth Generell diskusjon 9 28-04-08 01:05
Gulrot / belønning til meg sjæl :-) Spungeworthy Generell diskusjon 4 02-03-07 00:41
Hva er din belønning når du når ditt mål? Bamseline Lavkarbo generelt 19 03-03-05 11:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no