Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Østkantspråk!?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-04, 16:36   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Østkantspråk!?

Noen som tar utfordringen, tror til og med det kan være vanskelig for østlendinger!:

Flånepumparia = Få låne pumpa di, da

Bøkkejirei = Bør ikke gi deg!
Snaruatta? = Hvordan har du hatt det da?
Skråppiantasje? =
Næreværsjtjaørt =
Dætiarem =


Møtraepøsban =
Skrua? =
Frikkerea? =
Filsejemma =
Jakkesetnpåråda =
Skruvæmut? =
Dæveldevel? =
Manror =
Fnisa! =
Tapræåblima =
Mæsjmæsjefæra? =


Jeg lot betydningen stå på de første, slik at dere skjønner tegninga.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 31-10-04, 17:11   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Noen som tar utfordringen, tror til og med det kan være vanskelig for østlendinger!




Skråppiantasje? = Skal du opp i 2. etasje ?
Næreværsjtjaørt = Nei det er der verste jeg har hørt !
Dætiarem = Det er ti av dem


Møtraepøsban = Møter deg på østbanen
Skrua? = (Hva) Skal du da ?
Frikkerea? = Hvorfor ikke det da ?
Filsejemma = Du får hilse hjem da
Jakkesetnpåråda = Jeg har ikke sett ham på år og dag
Skruvæmut? = Skal du være med ut ?
Dæveldevel? = Det er vel det vel
Manror = Med andre ord
Fnisa! = Få en is da !
Tapræåblima = Ta på deg og bli med da !
Mæsjmæsjefæra? = Hvem er det som er sjef her da ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 13:25   #3
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Det var da veldig kjapt, satt du på fasiten eller

Det ser så riktig ut at jeg gidder ikke poste fasiten en gang.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 13:45   #4
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

FY FAAN Å FLINK DU ER; NILLE!!!!!!!!!!! (unnskyld språket!)


Jeg satt å titta på det i 10 minutter og klarte ikke å ta mer enn 4-5 av dem!!!!! Hvor lenge har'u trent på østkantspråk da?????

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 13:50   #5
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Hadde nok tatt de aller fleste, jeg og. Men at nille var så flink der borte i RL (russland eller rogaland eller hvor hun nå er ?) det var skikkelig imponerende! Hvis hun ikke har juksa, da.

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 14:02   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ellers så er det kanskje bare jeg som er skikkelig østkantramp fra Oslo her inne....? Så jeg skjønte ikke det var en gåte som skulle løses en gang...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 16:02   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Vil bare gjøre oppmerksom på at det sitter en trønder oppi Finnmark som ikke skjønner bæra.

Æveiæ.
(og det er trøndersk for.....?)

  Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 19:30   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

FY FAAN Å FLINK DU ER; NILLE!!!!!!!!!!! (unnskyld språket!) Jeg satt å titta på det i 10 minutter og klarte ikke å ta mer enn 4-5 av dem!!!!! Hvor lenge har'u trent på østkantspråk da?????

*fniiiis*
Jeg er da "strømling" - Ble nesten født på lokaltoget mellom Strømmen og Oslo, men mor mi kneip igjen. Så jeg er født på Rikshospitalets kvinneklinikk en vakker høstdag for maaaange år siden. Det ble ingen shopping i storbyen på henne DEN dagen ! Oppvokst på Strømmen altså..med farmor fra Nesna på Helgelandskysten. Flyttet til Stavanger med mor da de ble skilt. Tilbake til Oslo til far i tenårene. Bodde i Skovveien og gikk på Uranienborg Skole. Senere flytta vi til Ullernåsen. Men hadde masse venner i by'n - helst øst. Fikk trekk i lommepengene når jeg prata "øst" hjemme. Der skulle man da snakke pent må vite ! Far min krymper seg enda når jeg sier "ass" "åsså" og "huderreder" og "trudderudetrantan" ! Det er ikke så langt fra strømling det heller.

Dessverre er jeg dialektløs nå. Dvs, snakker jeg med min gamle tante på Strømmen syns hun det er fantastisk at jeg har holdt på dialekten. Far er fornøyd med at jeg høres ut som bærumsjente når jeg besøker ham utti der. Venninder fra Oslo sier jeg ikke har NOE Stavanger-sleng, mens jeg blir totalt forvirra og høres ut som utflytta trønder .... blanding av øst, vest og nord blir trønder det.....
'
De som har truffet meg og har hørt meg snakke kan sikkert bevitne at jeg har "militærdialekt" !!

Det morsomme er at jeg ikke klarer å lavære å herme etter de jeg snakker med. Spesielt med engelsk.... Med semi amerikansk mann og jobb blant sørstatsamerikanere var det skikkelig Texas en stund. Vi har engelske venner, - og der blir det veldig "posh". Var sammen med en Ire for noen år siden, og det var mange som trodde jeg kom derfra (deilig dialekt) De engelsek vennene prøver å venne meg av med den. Men snakker jeg med franskmenn på engelsk har jeg søren meg fransk aksent... Må jo ha det for at de skal skjønne engelsken ! Kollegaene mine flirer seg ihjæl når jeg snakker med svensker...... MEN DE SKJØNNER IKKE DE NORSKE ORDENE JO !!!

Se så, der var enda et avsnitt i historien om Nille skrevet !!

PS Noen fra Urra her eller ????

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 19:53   #9
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Så hyggelig å få et innblikk i din historie, Nille!!


Jeg tror ikke jeg skal begynne en gang på min "flyttehistorie"... Som drar jeg fra Onsøy i Fredrikstad, via Rolvsøy/Greåker, til Sarpsborg og Halden, en tur innom Moss før det endte i Gol.... Og da har jeg bodd i en 8-10 hus på hvert av disse stedene og da....

Problemer med å slå meg til ro, jeg?? Neiiiiidaaaaa.......

Har nå bodd i Gol i 5 år, men i det 6 huset..... Og det nåværende huset har vi eid i 2,5 år, så det vil si 5 hus på 2,5 år det! Nei og nei.... Har ikke tenkt så mye på dette før.... Det var mye flytting det, gitt.....

Men uansett: Du var superflink til å "ta" østfoldspråket !!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 20:38   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

De uttrykkene ovenfor hørte jeg for mange år siden, så jeg visste hva de betydde...

Nille: Har skjønt for lenge siden at du ikke snakket Stavangerdialekt jeg.
Artig å høre litt om historien din, da!

Jeg er forresten litt dialektschizofren selv. Snakket østlending til jeg ble 8-9 år, og ble gradvis trønder. Snakker fortsatt en form for østlending med familien.

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Æveiæ.
(og det er trøndersk for.....?)

Æ veit itj æ, Albertine... nån andre som vil gjett?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 21:37   #11
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Scilla

De uttrykkene ovenfor hørte jeg for mange år siden, så jeg visste hva de betydde...

Nille: Har skjønt for lenge siden at du ikke snakket Stavangerdialekt jeg.
Artig å høre litt om historien din, da!

Jeg er forresten litt dialektschizofren selv. Snakket østlending til jeg ble 8-9 år, og ble gradvis trønder. Snakker fortsatt en form for østlending med familien.



Æ veit itj æ, Albertine... nån andre som vil gjett?

Æ E NO EGGENTLI ÆKT TRØNDER Æ DA, SÅ Æ SKOILL ITJ HATT PROBBLEMA MED Å GJETT, MEN ÆRLIG TALT, SÅ FATTE Æ ITJ NÅNN TENG, HVIST ITJ DET E RÆTT SOM A SCILLA SEI DA

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 22:21   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hi hi, at jeg ikke oppdaget denne tråden før...
sjønasjeategisjesåtråenfør

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-11-04, 22:06   #13
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Hi hi, at jeg ikke oppdaget denne tråden før...
sjønasjeategisjesåtråenfør

Komanijendå!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-11-04, 23:37   #14
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Æ E NO EGGENTLI ÆKT TRØNDER Æ DA, SÅ Æ SKOILL ITJ HATT PROBBLEMA MED Å GJETT, MEN ÆRLIG TALT, SÅ FATTE Æ ITJ NÅNN TENG, HVIST ITJ DET E RÆTT SOM A SCILLA SEI DA

E du trønder du å, Nalana?! Nei, kor læne! Men æ trur itj vi e fra samme plass nei... Nordtrønder, du?

Bare tulla længer oppi her. Det va jo rætt svar det æ skreiv da... Æveiæ betyr Æ veit itj, æ...

Lise: bergensken din er lett match... Den første har du jo allerede røpet (Skjønner ikke at jeg ikke så tråden før), den andre er vel uoversettelig... ingen andre enn bergensere sier vel "Kom an igjen, då/ da"... Eller var dette bare en oppfordring om å skrive mer og ikke noen gåte?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 04-11-04, 00:35   #15
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sørtrønder ja, født i Trondheim, oppvokst på Stjørdal. Far fra Nord-trøndelag (Vikna) Flyttet til Arendal som 10-åring, så helt oppvokst var jeg jo ikke enda da

Så det er ikke mye dialekt igjen, for å si det sånn

Du da Scilla, er du trønder med dialekten i behold eller?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-11-04, 00:43   #16
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Sørtrønder ja, født i Trondheim, oppvokst på Stjørdal. Far fra Nord-trøndelag (Vikna) Flyttet til Arendal som 10-åring, så helt oppvokst var jeg jo ikke enda da

Så det er ikke mye dialekt igjen, for å si det sånn

Du da Scilla, er du trønder med dialekten i behold eller?

Stjørdal er da i Nord-Trøndelag... så vidt...
Har ikke heeelt trønderdialekt - kommer an på hvem jeg snakker med liksom...
Foreldrene mine er fra Østlandet og jeg er født i Bærum. Men vokste opp i Trondheim...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 14-11-04, 01:42   #17
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Stjørdal er da i Nord-Trøndelag... så vidt...
...

Jo jo, men jeg er jo sørtrønder uansett, så lenge jeg er født i Trondheim....

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 14-11-04, 01:44   #18
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Har ikke heeelt trønderdialekt - kommer an på hvem jeg snakker med liksom...
.

Skal bl8i spennende ø høre Scilla

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 14-11-04, 01:52   #19
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Jo jo, men jeg er jo sørtrønder uansett, så lenge jeg er født i Trondheim....

Of course...

Opprinnelig lagt inn av Nalana

Sitat

Opprinnelig lagt inn av Nalana

: (Opprinnelig skrevet av Scilla)
Har ikke heeelt trønderdialekt - kommer an på hvem jeg snakker med liksom...
.

Skal bl8i spennende ø høre Scilla

Er du litt trøtt nå eller?? Litt skriveleif her
Kommer nok til å snakke litt sånn utvanna trøndersk med dere ja... Gurimalla, det ER kjempespennende dette her!!! (klapre... skjelve... grue... glede... )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no