Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Drevon og mellommåltider

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-07, 18:04   #1
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Drevon og mellommåltider

Er man heldig, kan man få hjelp av VG.

I dag er det Christian Drevon som strekker ut sine hjelpende hender, og besvarer spørsmål fra leserne:

DETTE måtte jeg bare legge ut her ...

Jeg kunne godt tenkt meg å gå ned i vekt, men synes dette med mat er litt vanskelig. Det anbefales jo å spise mye frukt og grønnsaker, men det er ikke så lett når man er allergisk. Jeg tåler ingen rå grønnsaker og av frukt og bær er det kun banan jeg tåler. Det gjør det ganske vanskelig. Hva skal jeg spise som mellommåltid når andre spiser frukt? Har du noen lure tips?"
Hei, Hva med en brødskive eller et knekkebrød, eller hermetiske produkter som mais, aprikos, ananas eller fersken? Hilsen Christian A. Drevon

Ernæringsprofessor som anbefaler EN MAISBOKS som mellommåltid for å gå ned i vekt.

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:15   #2
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Drevon og mellommåltider

Fantastisk. Men er vi overrasket?

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 17:25   #3
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Drevon og mellommåltider

Alltid like gøy når Drevon uttaler seg

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 17:26   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Drevon og mellommåltider

Hermetisert frukt i sukkerlake Jaja...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 18:08   #5
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Drevon og mellommåltider

Mannen er kanskje komisk for oss her inne på lavkarbo, men det er ikkje alle som ser gjennom dei åpenbare hersketeknikkane hans.

Christian Drevon påpeker at media må være sitt ansvar mer bevisst når det kommer til kostholdsoppslag.

- Det er en vridning i retning av at det bisarre får mest spalteplass, sier han med hentydning til de mange Fedon-oppslagene.

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 18:14   #6
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Drevon og mellommåltider

http://lillemaane.no/nyheter/debatt_innlegg_vg.html

Janmesi: Fekk du svar på denne?

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Debattinnlegg janmesi Nyheter / media 34 28-02-06 11:12
Christian Drevon slår til igjen... Iset Generell diskusjon 6 06-02-06 01:06
Vill ha citat av Drevon ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 23-01-06 18:44
Overrasket Drevon 205gti16v Nyheter / media 31 09-12-05 11:08
Sone mellommåltider Marianne Mellommåltider 0 11-05-05 20:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no