Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-05, 08:00   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Så dem ikke første gangen, for pakken er jo helt lik Toffee Squares. Dere som sa P.D var mye bedre - dere aner ikke hvor rett dere hadde!!!
De smakte jo himmelsk!!! Disse bør jeg kjøpe sjelden, for jeg klarer ikke å spise mindre enn hele pakken på noen minutter.
Fikk utrolig nok ikke mageproblemer heller etterpå, det pleier jeg alltid å få.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 08:38   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Hva er det? Uten sukker-godteri?? *se dollartegn* (les: "se 0 karbotegn*)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 08:47   #3
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Hvor på Ultra ligger dem, blandt "øko" godteriet eller det vanlige? Har nemlig ikke funnet dem på de 2 Ultra butikkene jeg har vært.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 09:26   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

De henger ved m&ms-posene på Ultra her iallefall.

Mofe: https://www.drlindbergs.no/page/inde...1&parentid=218

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 09:27   #5
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Da har nok jeg lett på feil sted

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 18:03   #6
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Mmmm, de er så gode! Men jeg tror ikke vi har Ultra i Bergen... Har vi det da?? Noen som vet? Jeg bunkret på Asda i UK i sommer, og hittil er jeg veldig flink. Spiser sjelden, og bare en om gangen.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 18:46   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Karin

Jeg bunkret på Asda i UK i sommer, og hittil er jeg veldig flink. Spiser sjelden, og bare en om gangen.

Jeg og tømte hyllene på ASDA - i Bournemouth.... Da vi kom hjem forsvant de fort gitt ...(sjokoladene, - ikke hyllene) skjønner ikke hvorfor ??? Jeg hadde magesjau i 14 dager............

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 19:02   #8
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Hmmm... er nok flere som må bekjenne at de har bunkret Russell Stover på ASDA - ble jamen tomt i hyllene etter oss der vi kjørte rundt i England i sommer ... syntes de så litt rart på oss som handlet lavkarbogodis i bøtter og spann! Men jeg har gjemt litt til jul - de er kanongode!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 21:17   #9
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Jeg fikk også litt rare blikk ja... Kjøpte opptil mange pakker av alt jeg fant... Kosta plenti.

Jeg har nok en del igjen til jul. Tenkte litt på å gjemme til påskeegget også, men nå har vi visst nesten bestemt oss for å reise til London i vinterferien!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 22:40   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

hva koster det for en pakke slike på ultra da?
jeg skal til england snart, og gidder ikke kjøpe lass og dunger viss det er så og si samme prisen...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 22:43   #11
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

hva koster det for en pakke slike på ultra da?
jeg skal til england snart, og gidder ikke kjøpe lass og dunger viss det er så og si samme prisen...

men du burde sjekke at de har det på ultra der du bor ... de har det ikke her

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 22:46   #12
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

hva koster det for en pakke slike på ultra da?
jeg skal til england snart, og gidder ikke kjøpe lass og dunger viss det er så og si samme prisen...

Jeg er nesten sikker på at jeg betalte 136kr for 2 poser Pecan og 2 poser toffee squares.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 23:01   #13
Sturemmt
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Fyllingsdalen
Alder: 38
Innlegg: 166
Sturemmt er ny på veien

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Hvordan er karboinnholdet i dette her da?

__________________

Sturemmt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 09:37   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Remi Sture

Hvordan er karboinnholdet i dette her da?

Pecan Delights har under 1 gram per bit, og bitene er STORE og mettende.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 16:13   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Iset

Pecan Delights har under 1 gram per bit, og bitene er STORE og mettende.

............og skrekkelig søøøøøøøte

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 16:31   #16
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Hallo Disse ultra butikkene,hvor finnes de hen da.Utenom Bergen Stavanger og Oslo, og si meg er dette en ny kjede?
Jeg vil også smake pecan delights

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 16:43   #17
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

man finner de ikke i bergen

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 16:44   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Hallo Disse ultra butikkene,hvor finnes de hen da.Utenom Bergen Stavanger og Oslo, og si meg er dette en ny kjede?
Jeg vil også smake pecan delights

Ny kjede tror jeg ikke det er, men den er ganske voksende. Vi fikk den her i Stavanger for en måned siden bare, og de popper opp i by etter by, føler jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 16:48   #19
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ny kjede tror jeg ikke det er, men den er ganske voksende. Vi fikk den her i Stavanger for en måned siden bare, og de popper opp i by etter by, føler jeg.

Men det blir nok lenge til den kommer til Hønefoss,vi har akkurat fått Maxi så jeg får vel være førnøyd

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 16:55   #20
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

du får ta en tur til sandvika da.. der har de ultra.. bare 45km

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 17:08   #21
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Jeg har nå en oversikt over ultra butikkene,og funnet ut at de er en videreutvikling av Menybutikkene
Her kommer de.

Matvarehuset ULTRA, AlnaAdresse:ALNA Senter, Alnabru
Strømmsveien 245
0668 Oslo
Butikksjef:Torstein HeldalTelefon:24 08 41 50Åpningstider:09:00-21:00 (09:00-20:00)Hjemmeside:Veibeskrivelse:ALNA Senter, Alnabru

Matvarehuset ULTRA, AskerAdresse:Hagaløkkeveien 7
1383 ASKERButikksjef:Hege VilmingTelefon:66 76 69 00Åpningstider:09:00-21:00 (09:00-20:00)Matvarehuset ULTRA, BrynAdresse:Postboks 20, Bryn
0611 OSLO
Butikksjef:Tore HovTelefon:22 75 79 00Åpningstider:10:00-21:00 (09:00-20:00)Hjemmeside:Veibeskrivelse:Bryn SenterMatvarehuset Ultra, CC VestAdresse:Lilleakerveien 16
0283 OsloButikksjef:Jon Anders HenieTelefon:22 06 27 00Åpningstider:10:00-20:00 (09:00-18:00)

Matvarehuset ULTRA, HerkulesAdresse:Ulefoss 32 B
3730 SkienButikksjef:Geir AndreassenTelefon:35 58 41 00Åpningstider:08:00-21:00 (08:00-20:00)Matvarehuset ULTRA, SandvikaAdresse:Brodtkorbsgate 7
1338 SANDVIKA

Butikksjef:Tom Erling KarlsenTelefon:67 52 15 00Åpningstider:10:00-20:00 (09:00-19:00)Hjemmeside:Veibeskrivelse:Sandvika Storsenter

Matvarehuset ULTRA, SarpsborgAdresse:Postboks 130
1701 SARPSBORG
Butikksjef:Ole Johan UtklevTelefon:69 13 02 00Åpningstider:09:00-20:00 (09:00-18:00)Hjemmeside:Matvarehuset ULTRA, StavangerAdresse:Jåttågvn. 7
4020 StavangerButikksjef:Alexander HaugeTelefon:52 87 05 00Åpningstider:09:00-21:00 (09:00-20:00)Hjemmeside:

Matvarehuset ULTRA, StovnerAdresse:Postboks 14 Stovner
0913 OSLOButikksjef:Thomas JohansenTelefon:22 79 06 60Åpningstider:09:00-20:00 (09:00-19:00)Hjemmeside:Veibeskrivelse:Stovner Senter

Matvarehuset ULTRA, TrondheimAdresse:Solsiden Kjøpesenter
Nedre ElvehavnButikksjef:Tore EvjenTelefon:73 83 14 50Åpningstider:09:00-21:00 (09:00-20:00)

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 17:13   #22
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Benzo

Jeg er nesten sikker på at jeg betalte 136kr for 2 poser Pecan og 2 poser toffee squares.

det var dyrt!!! Jeg husker ikke helt hva jeg betalte for de i england, men det var kanskje £1-2 pr pose?? dvs 13-26 kr...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 01:20   #23
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Jeg må nok si at jeg gladelig hadde betalt dobbelt opp hvis jeg fikk dem her. Men jeg bor altså i Bergen, og enn så lenge fins det ingen Ultra-butikker her. Så vi får trøste oss med Norwegian og dra til London. (Uff da, det blir jo litt voldsomt slitsomt da... Bare for litt sjokolade...)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 10:03   #24
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Karin

Jeg må nok si at jeg gladelig hadde betalt dobbelt opp hvis jeg fikk dem her. Men jeg bor altså i Bergen, og enn så lenge fins det ingen Ultra-butikker her. Så vi får trøste oss med Norwegian og dra til London. (Uff da, det blir jo litt voldsomt slitsomt da... Bare for litt sjokolade...)

De selger dem jo hos Lindberg.no

Se her:

https://www.drlindbergs.no/page/inde...1&parentid=218

Nå har visst Pecan Delights samme utseendet på pakken som Toffee Squares.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 20:00   #25
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: De har visst Pecan Delights også på Ultra ja...

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg og tømte hyllene på ASDA - i Bournemouth.... Da vi kom hjem forsvant de fort gitt ...(sjokoladene, - ikke hyllene)

Hva gjorde du med hyllene da?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no