Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-12, 09:37   #1
Spiren2012
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 11
Spiren2012 er på en erverdig vei

Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

lurer på og starte med dette her selv

men er redd for at det skal gå "lei" eller misslykkes i dette..
Har ein kompis som har gått "lei" en periode så kjenner jeg er veldig usikker
men synest det er mange fordeler med dette kostholdet.

Spiren2012 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 09:40   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Siden 1. februar 2007

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 09:41   #3
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Eg har levd med ett godt og variert lavkarbokosthold i 18 mnd
Kan ikkje tenke meg å gå tilbake til høgkarb kost. For meg er dette kostholdet godt innarbeidd.
En trenger ikkje forsake so masse, det finnes alternativ for det mest; både søtt og sunt


Sist redigert av Mariann S : 01-10-12 kl 19:39.
Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 09:44   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Siden september 2009. Ingen planer om å endre kurs.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 09:56   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Siden feb 2010, snart 3 år uten magesmerter,noe som jeg var veldig plaga med før

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 10:16   #6
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Siden 1996

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 10:20   #7
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

I 3 år, med et års "pause" i midten. Aldri "pause" igjen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 10:39   #8
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

I 1 1/2 år, omtrent

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 10:49   #9
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Startet i juni 2011.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 10:51   #10
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Melfritt og karboredusert siden seinhøsten 2010. Ser ingen grunn til å gå bort fra dette kostholdet i retning "statens anbefalinger" siden jeg ble kvitt 18årige bihule- og mellomøreproblemer gjennom å gi opp brød. Derimot ser jeg for meg å jobbe for å bytte ut en del vanlige grønnsaker med økologiske grønnsaker og få inn mer fisk/skalldyr, samt bytte ut en del melk med kokosmelk.

I stedet for å henge meg opp i "aldri mer kake" så baker jeg (innimellom, en sjelden gang - har mindre kakelyst nå enn før) en sukkerredusert kake - f.eks en nøttebunn med smørkrem hvor jeg bytter ut 2/3 av sukkeret med xylitol, stevia, sukrin... Når det går gjennom smaksløkene hos mannen (normal-karber) så er det vellykket.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 12:30   #11
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Siden mars i år- og kommer ALDRI til å gå tilbake til høykarbo. Har fått et nytt liv. Forstår ikke hva det er å gå lei av, jeg har aldri i mitt liv spist så variert og mangfoldig som nå.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 12:32   #12
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbo kosthold?

Veldig godt svar smgj! Siden oktober 2009 her. Bruk oppskriftsdelen av forumet her for å få inspirasjon, det finnes også mange lavkarboblogger som er veldig inspirerende!Feks:http://lchf-bloggen.blogspot.no/ eller http://lenabeatrice.net/

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 13:07   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

I ganske nøyaktig seks år.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 13:44   #14
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Siden 7.mars 2011. Har hatt litt problemer i sommerferiene, men lange familieturer, men kjenner at de gangene jeg har spist høykarbo har det føltes som kroppen råtner innvendig, så jeg har ingen planer om å gå tilbake til høykarbo fast!! Med litt fantasi og evt ikke den aller strengeste formen kan man leve utrolig bra på lavkarbo!

Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 16:52   #15
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

4 1/2 år faktisk...

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 17:02   #16
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

I 4 år og kommer ikke til å endre det. Hadde vel et par "sprekker" i løpet av det første året, men aldri mer.....

Nå går jeg heller for moderat lavkarbo (fedonsk) i ferier, jul og når jeg føler for "pause". Null kornprodukter og svært lite melkeprodukter er det som gjelder for meg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 18:50   #17
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Jeg startet egentlig sommeren 2005. Så ble jeg gravid og de siste 3mndr av svangerskapet ble det mindre lavkarbo og mere mel for å si det slik.. Så gikk årene, av og på lavkarbo. I mars 2009 la jeg om for alvor.
Jeg har hatt mange sprekker. Et halvt år av lavkarbo gav ca 25kg + igjen.. Så de sliter jeg med nå. Og har tatt 20kg det siste året.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 19:38   #18
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

I tre og et halvt år.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 20:12   #19
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Ca et drøyt år og for resten av livet. Først ment som en kur (jada, må være ærlig mot seg sjøl), men fant ut at dette var tingen og ikke minst sabla sunt.
Jeg er deriomot litt sånn av og på ketogent eller ikke. Noen uker kan jeg være 100% ketogen bare for å skrape underhudsfettet noe mer, andre perioder slipper jeg opp og er mye mer moderat.
Startet på ca 80kg for drøyt året siden, men er nå temmelig nøyaktig 66,9kg og trives der. Vært der siden ca nyttår tror jeg. Ikke spesielt jojoslanker vil jeg si. Brukte ca 5 år på å gå opp fra 70kg til 80 kg, mye grunnet uhensiktsmessige spisevaner, lettvint mat og lite grønnsaker. Trening var det ikke mye av heller siste 2 årene.

Kostholdet har hjulpet meg og familien til et mye er stabilt blodsukker, sunnere spisevaner og har lært oss alle til å lage god mat uten å bruke raffinert sukker og raske karbohydrater.
Skal sies at jeg er storforbruker av karbohydratdrike produkter ifm utøvelse av idrett og som tilskudd i hverdagen. Men det gjør jo ikke noe hverken fra eller til for meg, men trener og konkurrerer da også 10-15 timer i uka. Sikkert mer enn de fleste, så mine matvaner kan vel ikke sies å være å anbefale for en som ikke er spesielt aktiv

  Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 20:55   #20
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Til og fra i 10-12 år, så jeg har lært ganske mye på disse årene, bl. a. om hvor vemmelig jeg føler meg når jeg hopper av lavkarbokostholdet i perioder.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 21:06   #21
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Siden juni i fjor. Og helsegevinstene er herlige! Vektnedgang er bare bonusen.
Men jeg kan aldri tenke meg å gå lei på et lavkarbokosthold, da har man ikke sjekka det ut særlig godt... Spiser mye mer og bedre mat nå enn NOEN GANG i hele mitt liv.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 21:31   #22
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Karboredusert i to år; LCHF i drøyt halvtannet år.
I starten spiste mann og sønner "vanlig" mat, men de ble fristet av min mat, så nå lever hele familien LCHF.
Jeg skal ærlig tilstå at av og til frister det med og skeie ut med et wienerbrød eller ei stor skål popcorn til filmen, men det går veldig greitt
Er blitt rimelig flink til og finne både mat og snacks jeg kan kose meg med uten og bekymre meg for karbene.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 21:48   #23
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg skal ærlig tilstå at av og til frister det med og skeie ut med et wienerbrød eller ei stor skål popcorn til filmen, men det går veldig greitt

Uhyre sjelden eg skeier ut, kallar det egentlig ikkje utskeielse heller....
Det er som med alkoholen, eg kan fint ta meg en fest sjøl om eg lever lavkarbo (lenge mellom kvar gong),
og eg kan også spise raspeball ett par gonga i året uten at det betyr stort
Dei 363 andre dagane lever eg lavkarbo

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:05   #24
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

og eg kan også spise raspeball ett par gonga i året uten at det betyr stort
Dei 363 andre dagane lever eg lavkarbo

Jepp ! Det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår man legger på seg av - mye værre med det man spiser mellom nyttår og jul

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:13   #25
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Sv: Hvor lenge har du levd med eit lavkarbokosthold?

Siden januar i år. Gått ned fra 91 til 81 kg. Mann, 25 år, 186 cm høy.

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lenge før ta blodprøver? Suann Lavkarbo generelt 9 29-08-11 23:44
Hvor lenge kan man holde på? Gorbi Spørsmål og svar 3 06-05-10 22:36
Hvor lenge? Tonemi Mer enn 30 kg overvekt 8 12-08-09 20:25
Hvor lenge viser... touran Ketolysekuren 0 27-05-07 20:07
Hvor lenge? stinasol Spørsmål og svar 20 25-02-07 01:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no