Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter på ketolyse i morgen (!)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-10-10, 17:59   #1
araber123
Juniormedlem
 
araber123 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 22
araber123 er på en erverdig vei

Starter på ketolyse i morgen (!)

Da er ferien unnagjort og hverdagen tilbake på plass. Jeg har lest boken flere ganger, sett litt på internettkurset, kjøpt inn diverse stæsj som mat og vitamintilskudd...da skulle alt være klart til å begynne Har latt kuren vente på seg i tre uker, siden jeg skulle på ferie, og har gledet meg veldig til å starte opp med dette og se hvordan det skal gå. Samtidig så sitter jeg også her og er litt redd...hva om det ikke funker for meg? hva om vekta bare står bom fast, bom fast og nesten ikke vil rikke på seg? Kommer jeg til å klare å holde meg borte fra karbohydrater? Sjokoladen som jeg har et hat-elsk forhold til, vil jeg savne den fryktelig?

vekt og dietter har alltid kvernet oppe i hodet mitt, og man har etterhvert fått ett litt anstrengt forhold til egen kropp. Kan jeg klare det denne gangen? 30 kilo sitter på som skal vekk, tenk hvor deilig om de ble borte nå!

I dag tidlig hev jeg innpå, ja man kan vel kalle det litt krampe... spis mens du enda kan !! jeg hev da også innpå, men tok meg selv halveis nedi smashposen, nå stopper du! Og jammen gjorde jeg det. Sjokoladen (e) ble kastet i søpla og i ettermiddag har jeg hatt en "forstart" på kuren.

Vel kan vel egentlig ikke kalle dette innlegget for annet enn litt lufting.... jeg spør egentlig ikke om noe konkret, men leter kanskje etter litt støtte... Jeg gru-gleder meg til å være i gang og håper kiloene ikke sitter så hardt på at de ikke vil av....

Monika

araber123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 18:15   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter på ketolyse i morgen(!)

Ønsker deg lykke til

Dette kommer til å gå så bra, vettu

Ha fokus på det du kan spise, og ikke på det du ikke kan spise

Spise deg god og mett på variert mat.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 18:31   #3
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Starter på ketolyse i morgen(!)

Signerer Gerd her! Fokuser på det du kan spise, og ikke det du ikke kan spise. Det er slik jeg kommer meg gjennom dagene!

tenker på alt det jeg kan spise med GOD samvittighet som de på lavkalori IKKE kan Bacon, kylling med skinn ++

Lykke til!

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:03   #4
majalille
Juniormedlem
 
majalille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 40
majalille er på en erverdig vei

Sv: Starter på ketolyse i morgen (!)

Det er jo helt supert at du kaster det du ikke har lyst til å spise mer av. Det er et tegn på at du er klar for å ta kontroll over maten. Det hadde vært verre om du hadde putta posen i skapet i tillefillefelle liksom.

Så dette klarer du! Fokuser på det positive og i motbakker må du ikke være hard mot deg selv. Det er en klisje men klisjeer funker ofte av en grunn - vær din beste venn så vil alt løse seg til det beste for deg. Lettere sagt enn gjort - I know - men vi er mange om beinet her.

We can do this!

Ønsker deg masse lykke til og massevis av glede i hverdagen!
Veien er målet.

__________________
You already know how it feels to feel good - so why don`t you?


majalille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som er riktig for målet. Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 19:10   #5
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Starter på ketolyse i morgen (!)

Heisann, og velkommen i "gjengen"
Lykke til, og bruk dette forumet. Mange personer her med mye kunnskap
En lørdagstil deg fra meg!

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:41   #6
EAH
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 45
EAH er på en erverdig vei

Sv: Starter på ketolyse i morgen (!)

Hei!
Berre gled deg!
har holdt på i berre seks dagar sjølv og det er ganske enkelt å holde seg unna karbohydrat faktisk. det hadde eg aldri turt.
Det vanskeligaste er i selskap der det serverast rundstykker og kaker.
då er det best å vere ærlig å sei det som det er at du ikkje kan ete sånn mat pga kuren.
ellers har eg lest masse her inne og funne masse gode oppskrifter som eg gleda meg til å prøve, og på den måten glømt vekk litt kva eg ikkje kan ete.
lykke til og kos deg med masse deili mat

__________________

EAH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, start 17. okt 2010 Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:51   #7
Sarah
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 11
Sarah er på en erverdig vei

Sv: Starter på ketolyse i morgen (!)

Detta klarer du
Jeg har vært en stor jojo slanker og var litt skeptisk, men det går som en leik

Sarah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter i morgen den dag Nemii Andre dietter 5 23-09-10 06:27
I morgen starter jeg! Lille Blå Eurodiett 5 12-04-10 23:07
Starter i morgen Adelaide Ketolysekuren 21 12-01-09 09:22
I morgen starter jeg :o) Lisbeth Ketolysekuren 8 10-01-08 06:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no