Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life høst 09

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-09, 14:20   #51
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Pulveret koster 700.- for en eske, holder til en uke (3 poser pr.dag) og har 4 smaker. Kurset koster, såvidt jeg husker, ca 1100 pr måned. Betalte i alle fall vel 8 tusen for første halvår, inkludert "oppstartsavgiften" på treningssenteret (800) og en eller annen avgift til.. De fleste velger nok å betale pr måned, men det funker ikke for meg, at jeg da "kan hoppe av". Må piskes litt Hele opplegget varer i 12 måneder. 6 med vektregulering, kostholdsendring og opplæring i hvordan man trener riktig. De siste 6 månedene skal man få oppfølging og korreksjon på trening, samt ennå ha fellestreninger med gruppa. Her på stedet kan man også bruke treningssenterets aktiviteter og utstyr så mye man vil, antar det er slik ellers, også.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:46   #52
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

"oppstartsavgiften" på treningssenteret (800) og en eller annen avgift til..

Må man betale treningssenter avgift i tillegg? Trodde den var med i Pakka jeg? Siden man "tvinges" til å trene på senteret som har kurset mener jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:50   #53
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Neeei.. Dette er vel en avgift som alle betaler, de "vanlige brukerne" også, en engangsavgift. De kaller det registreringsavgift, om jeg ikke husker feil, eller kanskje de kalte det administrasjonsgebyr? Noe sånt..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 17:35   #54
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dette kurset + pulveret, hva koster det i mnd? Hvor lenge varer det?

Jeg synes det er et dyrt kurs, men jeg tror det er en fordel at det svir litt i lommeboka, for da legger man større innsats i det. Man vil jo at det skal være verd pengene når det er så dyrt. Man vil gjerne se noe igjen for det man har betalt mye penger for.

Jeg betaler 1500 kr mnd, som fordeler seg på 750 for medlemskap på treningssenteret og 750 kr for EasyLife kurset. I tillegg betalte jeg 800 i innmeldingsavgift første gangen. Jeg har bundet meg til ett år på treningssenteret og 6 mnd på EasyLife-kurset. Kurset er undervisning en time en gang i uken i starten, deretter er det sjeldnere. De har også noen få gruppetreninger for dem som går på EasyLife-kurset, men treningstidene passer ikke for meg, så det har jeg aldri deltatt på. Det er det du får for pengene. En ukesforsyning med pulver koster 725 kroner.

Jeg har gode kunnskaper om ernæring, men jeg har slitt med å komme i gang med lavkarbo-kosthold grunnet langvarig sykdom og lite krefter til å lage mat fra bunnen (jeg har heller ikke vært overvektig så lenge, kun 2 år). Nå er jeg mye bedre og EasyLife ga meg den kick-starten jeg trengte for å komme i ketose og oppnå et raskt (og motiverende) vekttap i starten. Jeg har ingen som helst utbytte av å delta på kurset, for det de underviser i er, etter min mening, avleggs og gammeldags. Kurslederen har fullstendig fettfobi og det virker ikke som de har skjønt at mange overvektige sliter med insulinresistens.

Jeg synes det er surt at jeg må betale 750 kr mnd i fire mnd til, når jeg ikke lever etter deres kostholdsfilosofi. Jeg visste for lite om kuset da jeg meldte meg på. De var veldig sparsommelig med opplysninger da jeg spurte og jeg stilte nok heller ikke de riktige spørsmålene. Jeg fikk vite at ketose var årsaken til at man kunne leve på lite kalorier og da antok jeg at det også dreide seg om ketose i tilknytning til mat, ikke bare ketose i tilknytning til pulveret.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 18:09   #55
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Hei Er det noen her som nettopp har startet opp med easylife pulverkur?? Jeg startet 14.oktober, er på sjette dagen idag, og synes det går strålende foreløbig, men skal ikke legge skjul på at jeg gleeder meg til jeg kan spise mat igjen... Hvordan er det med dere? Jeg har gått ned 4 kilo så langt, så det er jo veldig masse på kort tid, selv om mesteparten nok er vann. Har forøvrig funnet en måte å blande pulveret på så det faktisk smaker....blander sjokolade, eller vaniljepulver i kaffe, smaker plutselig kaffelatte eller lignende. Funker helt glimmers for meg
Klem fra meg

PS:
(Prøvde å lage meg en ticker til signatur, men fikk feilmelding når jeg skulle lime inn i signaturfeltet....noen som kan hjelpe meg?)

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:58   #56
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.


PS:
(Prøvde å lage meg en ticker til signatur, men fikk feilmelding når jeg skulle lime inn i signaturfeltet....noen som kan hjelpe meg?)

Prøv denne oppskriften på ticker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:59   #57
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

LilleTrille: Så flott med 4 kg på en uke. Veldig bra.

Her går det sakte, men sikkert nedover. Er i gang med uke 5 på Easylife nå. Begynte med et måltid om dagen på torsdag. Det var greit å begynne spise litt igjen selv om jeg faktisk nå er sulten hele tiden....

Jeg er spent på om jeg får øke til 2 måltider senere denne uken, eller om jeg fortsatt kun skal spise ett.

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 04:47   #58
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av Trille71, her.

LilleTrille: Så flott med 4 kg på en uke. Veldig bra.

Her går det sakte, men sikkert nedover. Er i gang med uke 5 på Easylife nå. Begynte med et måltid om dagen på torsdag. Det var greit å begynne spise litt igjen selv om jeg faktisk nå er sulten hele tiden....

Jeg er spent på om jeg får øke til 2 måltider senere denne uken, eller om jeg fortsatt kun skal spise ett.

Kitt: tusen takk) jeg hadde limt inn på feil plass......

Trille71: Ja det har vært en pangstart, så er veldig spent på neste uke... tenkte jeg skulle gå iallefall 2 uker på pulver. Har du gått 4 uker på pulver?? Så utrolig bra!!! det vet ikke jeg om jeg hadde klart... Ser for meg at det blir vanskelig når man får begynne å spise igjen...bare litt og litt...håper bare jeg har sånn passe kontroll på dette når julebordsesongen starter...vet jo at jeg kommer til å skeie ut da...meeen får bare ta meg raskt inn igjen etterpå. Spiste du sånne barer de første ukene? Kan man gjøre det? Har vært godt med noe å tygge på. Evt, tilsvarer en sånn bar en pose shake? Klemmer)

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 18:00   #59
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Jeg er i dag ferdig med 6 uker på easy life, har kun holdt meg til kosterstatteren og gått ned 11 kg. Syns det har gått litt tregt i forhold til mange andre på kurset, men jeg er egentlig veldig fornøyd! Føler meg i fin form, og det er så gøy å kunne ta frem, og ikke minst komme inn i, buksene som har ligget innerst i skapet i maaaange år nå
Har veldig liten erfaring med lavkarbo og det å spise mat i et ketosekosthold, så ser frem til å lære mer om det.
Er forøvrig ikke så veldig imponert over kurslederen min, liker han rett og slett dårlig. Dessuten har vi ikke fått noen individuell oppfølging, noe jeg syns er en skam. Betaler jo tross alt masse penger... Men heldigvis er jeg sta, og skal nok klare å nå mit mål om 23 kg på egen hånd!!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 19:09   #60
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

. Men heldigvis er jeg sta, og skal nok klare å nå mit mål om 23 kg på egen hånd!!

Og nå har du funnet veien hit og trenger slett ikke gjøre det helt på egen hånd!

Lykke til med resten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 19:31   #61
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hei hei 7 dager unnagjort!!! Tida går jo ganske fort, selv om 7 dager til høres frykterlig lenge ut akkurat nå....har akkurat fått meg ei eske med lilla Lâkerol, mmm..godt å ha noe å tygge på. Noen som vet hvor mange sånne man kan spise pr dag?
"Agurken", så utrolig flink du har vært!!!! 6 uker med kosterstatter, kjempebra!! Skal du begynne med ett måltid nå da? Begynner man med middag da tro?
"Trille71" og "Kitt", hvordan er det med dere? Motivasjonen oppe?

Når har vi veiedag da dere? Jeg har i morgen!! Gleeder meg, for vet jeg har gått ned en del Klem klem

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 19:34   #62
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Jeg er bare en "snik"!
Går ikke på Easy Life eller sånt, bare vanlig ketolyse.
Liker å følge med på hele forumet, lærer stadig noe over alt, eller kommer med tips, råd, oppmuntring der det passer!

Men jeg sliter litt med motivasjon etter 8 uker på ketolyse, da! Har bestemt meg for å ta en dag (blir nok nå på torsdag) for å holde motivasjonen oppe frem til jul!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:11   #63
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg er bare en "snik"!
Går ikke på Easy Life eller sånt, bare vanlig ketolyse.
Liker å følge med på hele forumet, lærer stadig noe over alt, eller kommer med tips, råd, oppmuntring der det passer!

Men jeg sliter litt med motivasjon etter 8 uker på ketolyse, da! Har bestemt meg for å ta en dag (blir nok nå på torsdag) for å holde motivasjonen oppe frem til jul!

Åjasså ja, hehe... Vanlig ketolyse, da mener du at du spiser så du holder deg i ketose da eller? 8 uker er jo helt utrolig!! Ta en dag med å spise hva du vil da mener du? Det er nok ikke så dumt, det er jo enda noen uker til jul. Jeg tør ikke tenke så langt frem, akkurat nå er det en og en dag, siden blir det vel en uke av gangen. Prøver å planlegge så jeg har noe å gjøre hver dag, enten trening eller noe annet. (er hjemme i permisjon for tiden) Da går tiden så utrolig mye fortere, og jeg rekker ikke sitte hjemme og lengte etter mat...hehe... Du er sikkert god på hva man kan spise og ikke da, hvordan er det med chorizo-pølse vet du det? Sånn spekemat? Så en oppskrift med chorizo og paprika-omelett nettopp, og den så utrolig digg ut!!

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:26   #64
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.

Åjasså ja, hehe... Vanlig ketolyse, da mener du at du spiser så du holder deg i ketose da eller? 8 uker er jo helt utrolig!! Ta en dag med å spise hva du vil da mener du? Det er nok ikke så dumt, det er jo enda noen uker til jul. Jeg tør ikke tenke så langt frem, akkurat nå er det en og en dag, siden blir det vel en uke av gangen. Prøver å planlegge så jeg har noe å gjøre hver dag, enten trening eller noe annet. (er hjemme i permisjon for tiden) Da går tiden så utrolig mye fortere, og jeg rekker ikke sitte hjemme og lengte etter mat...hehe... Du er sikkert god på hva man kan spise og ikke da, hvordan er det med chorizo-pølse vet du det? Sånn spekemat? Så en oppskrift med chorizo og paprika-omelett nettopp, og den så utrolig digg ut!!

Ja, jeg mener at jeg bare spiser sånne ting som holder meg i ketose!
Mange mener søtsuget forsvinner etterhvert, men det er ikke søtt jeg nødvendigviser sugen på, mer sånn loff med brunost, skikkelig pizza, bakt potet, frukt.....

Jeg er på attføring og for tiden mellom tiltak, så jeg er også hjemme om dagen. Helt greit, men kort vei til skapene, da!

Chorizo- pølse går helt fint! Legger du ut oppskriften, eller?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:42   #65
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ja, jeg mener at jeg bare spiser sånne ting som holder meg i ketose!
Mange mener søtsuget forsvinner etterhvert, men det er ikke søtt jeg nødvendigviser sugen på, mer sånn loff med brunost, skikkelig pizza, bakt potet, frukt.....

Jeg er på attføring og for tiden mellom tiltak, så jeg er også hjemme om dagen. Helt greit, men kort vei til skapene, da!

Chorizo- pølse går helt fint! Legger du ut oppskriften, eller?

MEn skal du ikke over på mer "vanlige" ting litt etter litt da? Eller skal du være i ketose helt til du har nådd målet ditt? Er du flink å trene da? jeg går noen turer med barnevogn, har en styrketrening på easylife-senteret, pluss en styrketrening i uka hjemme. Max en time da, men godt å være igang. Du, den oppskriften den så jeg på bbc food, hehe...så har desverre ingen oppskrift... Men de stekte chorizo og paprika, hadde piska egg over, og la ost imellom og oppå. Så skikkelig god ut

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:46   #66
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Lilletrille: Det er flere karbohydrater i barene enn i shakerne og de inneholder heller ikke så mange vitaminer som shakerne. De er deimot greie å ha dersom du er på reise og det er knotete med en shaker. En halv bar erstatter en shaker. De er ikke spesielt gode (karamell best), men likevel mye bedre enn en shaker synes jeg da. Denne uken har jeg spist et måltid pr dag og spist bar de andre måltidene. Jeg sliter virkelig med shakerne nå, så da tenker jeg at barene tross alt er bedre enn å skeie ut.

Motivasjonen min er fortsatt veldig bra. Jeg er alene med mine to små barn denne uken og kjenner virkelig på samvittigheten at jeg ikke får trent. Det må jeg ta igjen neste uke kjenner jeg :-).
Derimot så gleder jeg meg til å begynne å spise mat. Jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av pulvermat, men har akseptert å ta i bruk dette nå da jeg kjenner flere med meget gode reslutater fra Easylife kursene.

Ser at du skal ned ca like mye som meg. Jeg har satt 11 kg som mål her inne for da er det ikke så langt igjen, men skal på sikt ned 14 kg. Håper bare på å ta av 4 kg til frem til jul. Nå begynner (dessverre) julebordene og alle julefester så allerede førstkommende lørdag kommer første utskeielse. Jeg skal være bevisst på å trene godt de lørdagene det blir fest fremover slik at jeg ivertfall ikke legger på meg.

Ellers så er også jeg veldig skuffet over å ikke få individuelle samtaler med Easylife instruktørene. Får kun de minuttene det tar å bli veid. Kurset er jo så vanvittig svindyrt at det er faktisk noe vi burde kunne forvente.

Jeg har veiedag på torsdager.

Ang. Lakerol så har jeg fått beskjed om at vi kun får ta 4 om dagen... Mens en annen jeg kjenner fikk spise ganske store mengder av lakerol. Vel, jeg har ivertfall spist noen. Blir jo så tørr i munnen av shaker og vann, dessuten lukter vi jo pyton

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:23   #67
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.

MEn skal du ikke over på mer "vanlige" ting litt etter litt da? Eller skal du være i ketose helt til du har nådd målet ditt? Er du flink å trene da? jeg går noen turer med barnevogn, har en styrketrening på easylife-senteret, pluss en styrketrening i uka hjemme. Max en time da, men godt å være igang. Du, den oppskriften den så jeg på bbc food, hehe...så har desverre ingen oppskrift... Men de stekte chorizo og paprika, hadde piska egg over, og la ost imellom og oppå. Så skikkelig god ut

Jeg spiser bare vanlige ting, jeg!
Dropper bare alt som inneholder mer enn 5 karber pr 100g vare og holder meg mellom20- 30 karber i døgnet!
Ikke så mye stress akkurat, men savner visse ting!
Har prøvd meg på generell lavkarbo, men opplever at det da er alt for lett å skli ut!

Pga en heller kranglete kropp trener jeg ikke noe. Går turer i gode perioder og når noe drar meg ut av huset!

Skal virkelig prøve chorizoi omelett! Høres digg ut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:24   #68
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Ang. drops og dårlig ånde!
På apoteket har de en drops- serie som heter Fribol! Helt uten karber og tillatt om man er i ketose!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:56   #69
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Fribol har jeg hjemme i skapet ja. Og de er til og med kjempgode. Men har ikke tatt dem i løpet av Easylife perioden pga av de ikke har vært nevnt på kurset. Lurer på hvorfor egentlig.... kanskje fordi de ønsker at vi skal bort få bort søtsuget? Får jo tilfredstillet det tildels med å spise drops.

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 22:40   #70
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

[quote=-Lilletrille-;785116]
"Agurken", så utrolig flink du har vært!!!! 6 uker med kosterstatter, kjempebra!! Skal du begynne med ett måltid nå da? Begynner man med middag da tro?

Vet ikke helt når jeg skal begynne med ett måltid pr dag... Som jeg nevnte så har den individuelle oppfølgingen vært lik null, enda jeg har etterlyst det. Får bare beskjed om at de skal kontakte oss, men det skjer jo ikke. Får nok ta saken i egne hender
Jeg er jo bare halvveis til målet, så jeg ser for meg noen uker til på pulveret. Men helgen om to uker får jeg besøk av to venninner, og da har jeg tenkt til å spise i alle fall ett måltid sammen med dem (helst middag). Gleder meg, men er usikker på hva jeg kan spise... Noen tips?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 22:44   #71
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Du kan jo se om du finner noe her!

Alt ketolysevennelig, kjempegod mat!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:16   #72
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Oj, så bra! Sikker på at jeg kommer til å prøve noe av dette den helgen! Tusen takk Kitt

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:23   #73
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Oj, så bra! Sikker på at jeg kommer til å prøve noe av dette den helgen! Tusen takk Kitt

Bare hyggelig!

Det er jo mye som kan serveres med ris, poteter eller loff ved siden av, selv om du selvfølgelig selv bare forsyner deg av grønnsakene som vokser over jorden!

Blomkålmos er en hit her i huset! Jeg kan spise bøttevis! Varier med litt broccoli og tilsetter hvitløk, fetaost, baconost etc ettersom!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:55   #74
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Trille71, her.

Lilletrille: Det er flere karbohydrater i barene enn i shakerne og de inneholder heller ikke så mange vitaminer som shakerne. De er deimot greie å ha dersom du er på reise og det er knotete med en shaker. En halv bar erstatter en shaker. De er ikke spesielt gode (karamell best), men likevel mye bedre enn en shaker synes jeg da. Denne uken har jeg spist et måltid pr dag og spist bar de andre måltidene. Jeg sliter virkelig med shakerne nå, så da tenker jeg at barene tross alt er bedre enn å skeie ut.

Motivasjonen min er fortsatt veldig bra. Jeg er alene med mine to små barn denne uken og kjenner virkelig på samvittigheten at jeg ikke får trent. Det må jeg ta igjen neste uke kjenner jeg :-).
Derimot så gleder jeg meg til å begynne å spise mat. Jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av pulvermat, men har akseptert å ta i bruk dette nå da jeg kjenner flere med meget gode reslutater fra Easylife kursene.

Ser at du skal ned ca like mye som meg. Jeg har satt 11 kg som mål her inne for da er det ikke så langt igjen, men skal på sikt ned 14 kg. Håper bare på å ta av 4 kg til frem til jul. Nå begynner (dessverre) julebordene og alle julefester så allerede førstkommende lørdag kommer første utskeielse. Jeg skal være bevisst på å trene godt de lørdagene det blir fest fremover slik at jeg ivertfall ikke legger på meg.

Ellers så er også jeg veldig skuffet over å ikke få individuelle samtaler med Easylife instruktørene. Får kun de minuttene det tar å bli veid. Kurset er jo så vanvittig svindyrt at det er faktisk noe vi burde kunne forvente.

Jeg har veiedag på torsdager.

Ang. Lakerol så har jeg fått beskjed om at vi kun får ta 4 om dagen... Mens en annen jeg kjenner fikk spise ganske store mengder av lakerol. Vel, jeg har ivertfall spist noen. Blir jo så tørr i munnen av shaker og vann, dessuten lukter vi jo pyton

Heisann) Ok, tror jeg bare dropper de barene da, foreløpig. Dersom de ikke er så innmari gode heller får det bare være. Har du prøvd å blande shake med kaffe? Jeg synes det er myyye bedre, faktisk så koser jeg meg med dem nå. Var helt jævlig å drikke dem bare utblandet med vann, så kaffe er iallefall løsningen for meg. Ekkel smak i munnen ja, DET har jeg. Pusser tenna mange ganger om dagen, hehe... Så langt har jeg hatt individuell samtale med instruktøren min, det var når vi satte opp treningsplan til meg. Vet ikke hvordan det blir fremover, kanskje får jeg høre mer i morgen når vi skal ha møte og veie oss. Blir spennende. Ja disse julebordstider...men vi får heller bare ta igjen på trening og ekstra sunn mat før og etter Jeg har iallefall fått meg en skikkelig kickstart allerede. Mellom 4 og 5 kilo nå, på min egen vekt iallefall, blir spennende å se i morgen om fettprosenten har gått noe ned da...det kan vel ikke være så mye vann kan det det da? Har ikke turt å prøve noen gamle bukser enda, vil vente litt til. Er redd det blir fryktelig nedtur...jeg vet jo at jeg veier mer nå enn hva jeg gjorde før mine to barn, så de fleste av mine klær er nok trange enda ja... Nei, en uke til må jeg greie på shake ja

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 09:51   #75
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life høst 09

Skal ha møte imorgen å få satt opp treningsprogram, gleder meg til akkurat det!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life pulverkur Strutsen Spørsmål og svar 17 27-07-12 20:23
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no