Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-12, 15:01   #1
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

No er det på tide å ta eitt oppgjer meg seg sjølv att.
Eg fullammar framleis. Poden er no over fem mnd, har fått ei tann (i dag!!!) og er så vidt igang med smaksprøvar. Han spyr som ein gris av avokado...why??

Uansett, i april/mai giftar eg meg og brurekjolen bør sitta så fint den kan! Rg har som mål å få av meg dei siste 7 gravidkiloane, og kanskje litt til? I dag starta eg for fult med lavkarbo att, men med Husmannknekkebrød som standard frukost. Ut over dette vert det vanleg lavkarbo, men med innslag av gulrot o.l. i middagssamanheng.

Eg skal etter planen byrja å trena saman med ei veninne, og gjer det når sjansen byr seg. Eg skal i alle fall grava fram rockeringen min for å få bukt med lovehandles'a

Update kjem fortløpande!
Velkomen til meg, og lukke til! Oh yeah!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 15:51   #2
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

Jeg heier på deg! Jeg ammer også fortsatt, men mine er store, og det er ikke så mye pupp de får lenger... Jeg har blitt tipset om at nycoplus sitt kosttilskudd for ammende og gravide er veldig bra, det kan sikkert være lurt med tanke på å fylle opp det ungen spiser av deg... Lykke til med operasjon brudekjole! Så spennende!

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 14:19   #3
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

Takkar for kommentar! Må nok kanskje verta flinkare til å tenkja på kosttilskot etterkvart...

No er eg komen til dag tre, og det går for så vidt bra. Men kjenner eg kan ikkje tillata meg yoghurt i mengden eitt beger for dagen - vert fortare fysen og meir svolten...

I dag skal eg på fyrste treninga òg, det vert bra! Zumba i dag, spinning i morgon, yoga på måndag! Hihi! Det vert gode greier!

Baka frukostmuffins i går med mykje godt i... Ah...! Er mykje god mat ein kan hiva saman på lavkarbo, det er sikkert og visst!

Ha ein fin dag

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 22:44   #4
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 02:17   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

Det med avocado, skjer det samme med banan?

Tyrkisk youghurt med bringebær er et sunnere og mer lavkarbovannlig alternativ til vanlig youghurt... og MYE bedre!

Uff, jeg savner å trene... Men har liksom ikke samvittighet til å stikke av på kvelden selv om sambo mener jeg skal det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 21:48   #6
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det med avocado, skjer det samme med banan?

Tyrkisk youghurt med bringebær er et sunnere og mer lavkarbovannlig alternativ til vanlig youghurt... og MYE bedre!

Uff, jeg savner å trene... Men har liksom ikke samvittighet til å stikke av på kvelden selv om sambo mener jeg skal det.

I know, I know - men tyrkisk yoghurt er så svimlandes dyrt! Og såååå godt at me et det opp med ein einaste gong... Sukk... Det vert vel som med snop - det trivast best i hyllene på butikken så null mehr yoghurt i mitt kjøleskap lenger.....!

Ja, han gulpar opp banan òg... Men å suga på gulrot og drue, det går fint! Kanskje han skal suga på banan gjennom gas-klut òg? Hmm.... Utruleg rart igrunn at avokado og banan ikkje går....

Ut og tren! Du og bebi og sambo har sååååå godt av det! Mokkar ikkje det grann den lille tida i ei veke sambo må byssa! Hehe! Du venner deg til det vettu

Takkar for at du kikkar innom *klem*

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 21:49   #7
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Thank you, thank you

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 21:53   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Framleis ammande, og igang med operasjon brurekjole!

Ei veninne av meg er allergisk mot avocado og banan og kaster opp av det, så kanskje han er allergisk?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd) Konkelimonke Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 109 06-09-11 17:26
Operasjon butikk86 Ketolysekuren 9 18-04-11 11:33
Operasjon mamma augusta Mer enn 30 kg overvekt 19 22-04-10 15:19
Lavkarbo og operasjon susasa_s Generell diskusjon 3 25-08-08 19:14
Operasjon leeha Lavkarbo generelt 4 20-09-07 11:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no