Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Suksesshistorie

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-11, 11:21   #1
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Suksesshistorie

Her er det altså en suksess historie. Den er ikke min, og den er nesten for utrolig til å være sann. Men det går tydeligvis an... Så forhåpentligvis tar den ikke motet fra de som er like 'heldige' som denne damen her, men gir et innblikk i hva "ekstremutøverne" kan klare med LCHF!

Tatt fra bloggen til Katrin Zytomierska:
http://www.finest.se/userBlog/entry....1&beid=1560632

"För er som inte köpte Aftonbladet Söndag igår och därmed missade min krönika om hur "Jag gick ner 31 kilo" så bjuder jag på den här:

För fyra månader sen bestämde jag mig för att det var dags att bli av med mina gravidkilon. De var 33 stycken för att vara exakt. Jag visste att det inte skulle vara en lätt match och jag visste att jag kunde göra det med en mängd olika dieter. Jag bestämde mig för LCHF av den enkla anledningen att min syster, min killes tre systrar, dera män, hans mamma, moster, och alla ”normala” människor i min omgivining levde efter LCHF. Jag insåg att om alla dessa förnuftiga människor åt på det här sättet och mådde bra så måste det vara något bra. Om jag dessutom jämför LCHF-dietmänniskor med andra dietmänniskor så kommer jag fram till slutsatsen att LCHF-männiksorna är det vettiga, förnuftiga folket som ser hälsosamma och normalbyggda ut. GI- människorna är maniska kring sin quinoa, sina bönor och powerwalks?! Vem fan har någonsin gått ner i vikt av powerwalks? Konstant skramlande med tupperwear fyllda med kalkon, avokado, keso, nötter, kesella, quinoa. Tömda tupperwear som ska med hem och diskas. Illaluktande GI-folket. Pulver-människorna är konstant trötta, utmattade med hundögon som dregglar efter mat. Viktväktarna, ett gäng överentusiastuska förortstjockisar som kämpar med att övertyga sig själva och sin omgivning om att det är supersmart att trytcka i sig lightproduker när varenda vettig människa för länge sen insett dess hälsorisk. Alla dessa dieter har dessutom en fruktansvärd sak gemensam. Nämligen blodsockerfall. Kampen om att hålla blodsockret i balans. På LCHF har man aldrig blodsockerfall för man har inget socker att balansera i kroppen. Jag bestämde mig för att satsa på LCHF för att LCHF- människor är glada, mätta, nöjda människor som äter mat, blir mätta och den viktigaste skillnaden från andra dieter: Maten är god!

Eftersom jag mer eller mindre bantat och hållt på med olika dieter hela mitt liv så anser jag mig själv ha ganska bra koll på hur man gör. Med LCHF visste jag ingenting. Det som jag visste var att jag inte skulle äta kolhydrater . Jag skulle hålla mig borta från det uppenbara som vitt mjöl, men jag skulle dessutom hålla mig borta från långsamma kolhydrater som quinoa och råris. Dessutom skulle jag avstå socker och då gäller all typ av socker och inte bara det farliga sockret. Frukt, tomater, majs, morätter, rotfrukter, allt som innehåller onödigt mycket socker skulle jag strunta i. ”Ja men va fan ska man äta då?”, säger många och det var precis vad jag själv tänkte när jag skulle dra igång. Idag vet jag precis vad man SKA äta, vad man KAN äta och vad man bör skita i. Det är så otroligt mycket lättare än vad man kan tro. Man äter helt enkelt allt som är naturligt och obehandlat. Alltså allt utan E. Dyker det upp ett E på förpackningen så vet man att det är FARLIGT.

Jag började med LCHF den 1 juli 2010. Då vägde jag 89 kilo. Juli var min testmånad. 1 augusti skulle jag ha lärt mig och då skulle jag även börja träna. Eftersom jag är van vid att följa GI så är jag van vid att äta mycket mat. Man måste äta mycket mat för att bli mätt på gryn och torr kycklingfilé utan sås. Det är fett som mättar. Inte kolhydraterna. I början gjorde jag så stora portioner med kött, grönsaker och sås att en hundrakilos man inte hade tappat ett gram. Jag och Bingo vräkte i oss korvar, biffar, blomkålspuré med massa grädde, riven ost, smör. Smör! Jag tillagade alla mål med minst 200 gram smör, två dl grädde och minst en hel parmesanost. Om jag gick ner i vikt? Inte så jättemycket. Som med alla dieter så måste man ju testa sig fram för att hitta sitt individuella läge där man går ner. Alltså blev juli månad en väldigt trevlig månad på landet med god mat men ingen viktnedgång. Folk tjoade ”Men Katrin ! Du kan inte äta ett helt paket bacon och fem ägg med en deciliter grädde till frukost. Det är för mycket mat!” och de hade rätt. Man äter mycket mindre mat när man har fett som sin enda energikälla. Idag äter jag två skivor bacon och en äggröra gjord på två ägg med en skvätt grädde i. Det allra största misstaget som folk gör och som även jag gjorde är att man tror att man ska vräka i sig fett. Det är helt fel. Man behöver inte vräka i sig fett för man blir mätt på väldigt lite. En vanlig middag för mig idag är en bit fisk, kött eller fågel .Till det gör jag en puré av blomkål, squash eller kokar upp broccoli alternativt gör en gratäng. En klick sås och ett glas rött. Mer fett än så är det inte. LCHF är inte en fettditet det är en ”antikolhydratdiet” och snart kommer fler och fler att inse att det är kolhydraterna som är boven och inte fettet.

På tolv veckor gick jag ner 31 kilo. Under dessa tolv veckor åt jag gott, jag var mätt och jag var glad!"

LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 18:07   #2
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Suksess historie

**sjalu**

Men kjempefint at det kjem ut til dei store massane.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 18:13   #3
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Suksess historie

31 kg på 12 uker.. jaha ja...

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 18:23   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Suksess historie

Det er stort sett ingen problem å gå ned masse. Det som er utfordringen er å IKKE gå opp igjen. Jeg har gått ned 19 kg på 12 uker.. Ikke vanskelig i det hele tatt. Men det å ikke gå opp igjen, det er det jeg sliter med. Det er der jeg gang på gang sprekker...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 19:12   #5
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Suksess historie

Dama er skikkelig kjendis hos søta bror.

Og den treningen var ikke noe vanlig lunting rundt parken ettersom jeg husker

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 19:52   #6
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Suksess historie

Det har vel vært et opplegg ala "Biggest Loser"......

Å holde vekten er en enda større bragd. Det har jeg aldri gjort. Har slanket meg mange ganger - Men her sitter jeg altså, ny rekord på vekten og greier. Har ikke lyst til å fortsette sånn som dette, nei....

LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:19   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Suksess historie

Også litt sjalu... men jeg tror det må være andre grunner til at jeg ikke går ned så det får jeg finne utav

Fy f... over 30 kg på 12 uker... grmf...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:19   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Suksess historie

Høres fryktelig sunt ut..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:46   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Suksess historie

Oi. Er ho sammen me`n Bingo

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:24   #10
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Suksess historie

Jeg synes forresten selv jeg har hatt litt suksess da jeg har gått ned 1,4 kg siden 2. januar.... Og jeg har ikke engang begynt skikkelig enda!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:41   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Suksesshistorie

Det er jo de færreste forunt å gå ned så mye på så kort tid!
Jeg er enig i stort sett alt hun sier, men hva er greia med å gå så hardt ut mot "GI-folket"? Tror hun virkelig at alle som følger prinsippene bak GI lever på naturrus og quinoa? GI står jo for glykemisk indeks (i hvilken grad en matvare påvirker blodsukkeret) og er jo bare basen i en litt mer moderat lavkarbotankegang, ikke en egen diett. Eller kanskje det er det i Sverige? Underlig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:43   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Suksesshistorie

Bra skrevet, og hun skriver jo som en nyfrelst. Og slik har vel mange av oss vært i begynnelsen. Har sett lyset, og da er dette veien å gå så enkelt og greit.
Men som mange her skriver, det er å holde vekten som er utfordringen.
Det er jo som hun skriver, veldig enkelt. Bare å holde seg unna de usunne tingene det!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:45   #13
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Suksesshistorie

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er jo de færreste forunt å gå ned så mye på så kort tid!
Jeg er enig i stort sett alt hun sier, men hva er greia med å gå så hardt ut mot "GI-folket"? Tror hun virkelig at alle som følger prinsippene bak GI lever på naturrus og quinoa? GI står jo for glykemisk indeks (i hvilken grad en matvare påvirker blodsukkeret) og er jo bare basen i en litt mer moderat lavkarbotankegang, ikke en egen diett. Eller kanskje det er det i Sverige? Underlig.

Ja den undret jeg meg også over, jeg spiser jo lav Gi- mat - med fett
Og har kanskje ikke gått så rakst ned da, brukt noen flere måneder og år. Men lav GI og Powerwalk (eller en fjelltur) funker bra det

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:50   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Suksesshistorie

Forresten:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

naturrus

! Hummm, mon tro hvor dét kom fra?
Jeg forholder meg også til Gi, selv om jeg spiser ketogent. Synes det er veldig mye mer logisk enn å bare se på karbohydratmengden alene. Samt det at fett demper GI-en.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:07   #15
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Suksesshistorie

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

naturrus

Heheh Jeg tar meg også litt naturrus en gang i blandt Alkoholrus er vel helt naturrus?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:09   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Suksesshistorie

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Heheh Jeg tar meg også litt naturrus en gang i blandt Alkoholrus er vel helt naturrus?

Ja, seff! Så lenge det er laget av naturlige råvarer. Naturrus kan vel også være å snurre skikkelig fort rundt. Hoi!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:10   #17
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Suksesshistorie

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, seff! Så lenge det er laget av naturlige råvarer. Naturrus kan vel også være å snurre skikkelig fort rundt. Hoi!

Hihihi. Det høres arti ut. La oss naturruse oss

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 19:57   #18
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Suksesshistorie

Det kan ikkje eg gjere pga bekkenet.
Saknar å kunne snurre. Det er artig.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:05   #19
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Suksesshistorie

Er det bare jeg som blir litt irritert over artikkelen?

Bra for henne at hun har funnet ett levesett og har gått ned masse i vekt. Kjempemessig! Men hun må ikke komme her og komme her å forfekte at det er den eneste måten å gjøre det på, den eneste riktige sannhet og at alt annet er bare tull.

Det finnes tusen veier til Rom. Og det som fungerer for deg fungerer nødvendigvis ikke for meg. Jeg har tro på "GI-kosthold" og jeg aner ikke engang hva quinoa eller hva pokker det heter er for noe . Naturris rører jeg ikke.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:24   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Suksesshistorie

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Det kan ikkje eg gjere pga bekkenet.
Saknar å kunne snurre. Det er artig.

Du kan bruke kontorstol, vettu!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

(...) og jeg aner ikke engang hva quinoa eller hva pokker det heter er for noe . Naturris rører jeg ikke.

Quinoa er faktisk et frø, minner litt om bulgur eller couse couse. Ganske godt, faktisk! Det har mye mer næring enn korn, som ris og hvete, og en relativt lav GI. Men ... ikke noe jeg kan spise så ofte. Naturris -never.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:24   #21
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Suksesshistorie

Kjenner jeg blir litt misunnelig jeg også, gitt...
Okei, dama veide drøyt 10 kg mer enn meg ved start, da. Har sjekket tallene mine nå. På de første 12 uker gikk jeg ned ca 8 kilo og var SUPERfornøyd. Nå har det gått litt over 12 uker til, og da har jeg klart bare ca 2-3 kilo til. Jaja, sånn er livet. Det er alltid noen som er bedre enn en selv uansett. Men jeg skal uansett være BRA NOK!
Men ja, dette er jo i alle fall bevis på at det går an!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:59   #22
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Suksesshistorie

Mmmmmm. Quinoa er godt. Visste ikke at det hadde lav GI, jeg. Kanskje jeg kan bruke det littegrann når jeg er ferdig slanket?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:16   #23
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Suksesshistorie

Hmm... Ingen som skryter av mine 1,4 kg...

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Suksesshistorie til Tara tone-sol Livets lyse side 1 05-07-10 22:50
Din vedvarende Suksesshistorie! Alkazelters Lavkarbo generelt 0 21-03-09 13:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no