Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tåler ikke mandler plutselig??

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-09, 18:20   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Tåler ikke mandler plutselig??

I dag glemte jeg lunsjen hjemme, så da måtte jeg ty til en pakke med mandler og en kopp te. Spiste litt mandler og var i grunnen fornøyd, så går det en liten halvtime og jeg får KJEMPEVONDT i magen! Har ikke spist nøtter på flere måneder, og ikke siden jeg begynte på kur, men det har ALDRI vært noe problem før, fikk så knip at svetten hagla og jeg nesten måtte kaste opp av smerte. Er det noen som har opplevd lignende?? Nå flere timer er jeg fremdeles redusert, men har tvunget i meg litt kyllingvinger da for å prøve å roe magen.....Og dette kommer selvfølgelig når vekta har gått litt OPP og man er motløs nok for det....Holder jeg på å spise på meg matallergier/matintoleranser jeg egentlig ikke har??

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 19:13   #2
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tåler ikke mandler plutselig??

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

I dag glemte jeg lunsjen hjemme, så da måtte jeg ty til en pakke med mandler og en kopp te. Spiste litt mandler og var i grunnen fornøyd, så går det en liten halvtime og jeg får KJEMPEVONDT i magen! Har ikke spist nøtter på flere måneder, og ikke siden jeg begynte på kur, men det har ALDRI vært noe problem før, fikk så knip at svetten hagla og jeg nesten måtte kaste opp av smerte. Er det noen som har opplevd lignende?? Nå flere timer er jeg fremdeles redusert, men har tvunget i meg litt kyllingvinger da for å prøve å roe magen.....Og dette kommer selvfølgelig når vekta har gått litt OPP og man er motløs nok for det....Holder jeg på å spise på meg matallergier/matintoleranser jeg egentlig ikke har??

Har opplevd nesten nøyaktig det samme, men med champignon. Plutselig får jeg kjempevondt i magen av å spise det som er noe av det beste jeg vet Ikke en ørliten en kan jeg spise, og må sjekke all mat før jeg kjøper noe...

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror ikke jeg tåler fløte ... høna Ketolysekuren 5 12-07-08 01:40
Er ikke mandler mandler? megselv Ketolysekuren 10 14-02-08 09:33
Man tåler faktisk ikke så mye alkohol AltforStor Ketolysekuren 10 21-08-07 08:40
Hva hvis man ikke tåler lav karb? lillekine Ketolysekuren 6 17-07-07 22:12
... tåler jeg ikke øl mer? janmesi Lavkarbo generelt 5 22-04-06 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no