Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Aldri gi opp!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-12, 17:22   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Aldri gi opp!

Jeg hylræmja da jeg så denne videoen... Den inspirerer virkelig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 17:31   #2
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Aldri gi opp!!!

For en inspirasjon Har nettopp plagdes med mine armhevinger. Denne behøvde jeg! Fint at du deler denne

__________________



]
Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:31   #3
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: Aldri gi opp!!!

Den måtte jeg dele videre!

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:39   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Aldri gi opp!!!

Jeg griner hver gang jeg ser denne. Når denne karen klarte det, ja da er det jaggu håp for meg også!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:57   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Aldri gi opp!

Utrolig flott. Må innrømme at for øyeblikket så renner mascaraen nedover i strie strømmer

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 20:38   #6
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Aldri gi opp!

herlig!!! trodde aldrig han kunne springe..men dæven jeg tok feil på slutten der!

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 20:50   #7
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Aldri gi opp!

wow.. just wow.
Trykket på linken og tenkte pfs hvordan kan noe sånt få en til å gråte, men her sitter jeg da rørt til tårer og prøver forgjeves å skjule det for samboer som sitter her i sofaen med meg
For en motiverende film! Vil ut å løpe selv jeg nå! (har såvidt begynt å trene opp til maraton, men det er det leeeenge til jeg er i stand til å gjøre)

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 15:24   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Aldri gi opp!

Den videoen der er fantastisk! Det er så lett for oss som er friske og raske og gi oss når vi får litt vondt, og når vi møter litt motgang.. også ser man en sånn her video, og.. ja, hva skal man si. Jeg tror veeeeeldig mange av oss ikke aner rekkevidden av hva vi faktisk kan klare å få til!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 18:37   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Aldri gi opp!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Den videoen der er fantastisk! Det er så lett for oss som er friske og raske og gi oss når vi får litt vondt, og når vi møter litt motgang.. også ser man en sånn her video, og.. ja, hva skal man si. klare å få til!

Ja, tenk hva vi kan få til hvis vi setter alle kluter til!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 22:58   #10
Sjokoladebananen
Medlem
 
Sjokoladebananen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Nordland
Alder: 46
Innlegg: 65
Sjokoladebananen er på en erverdig vei

Sv: Aldri gi opp!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Den videoen der er fantastisk! Det er så lett for oss som er friske og raske og gi oss når vi får litt vondt, og når vi møter litt motgang.. også ser man en sånn her video, og.. ja, hva skal man si. Jeg tror veeeeeldig mange av oss ikke aner rekkevidden av hva vi faktisk kan klare å få til!

Må bare si meg enig! Vi kan klare ALT, bare vi prøver nok, tror på oss selv og ikke gir opp når motbakkene kommer!
Den videoen der var akkurat det jeg trengte å se i dag! TAKK!

__________________
Du blir hva du spiser!


Sjekk ut bloggen min: http://matpaetfat.blogspot.no/
Sjokoladebananen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ALDRI mer over 100 kg! Ivett Livets lyse side 19 05-09-10 16:17
Ut på tur, aldri sur! nellie Trening 3 14-05-08 20:48
Aldri mer! Valeriana Lavkarbo generelt 8 24-08-07 14:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no