Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-10, 00:51   #1726
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Nå er det bare 1 kilo igjen så er jeg der jeg begynte =) på ferie=) Tatt av en kilo bare det siste døgnet. Har tatt av 500g bare siden kl 7 i morges Blir intressant å se om det fortsetter nedover eller om det stopper opp. .

Thumps up!! Flink du er

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 18:05   #1727
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Thumps up!! Flink du er

Takk =) nå er det bare 100g igjen til der jeg begynte =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:32   #1728
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har hørt at appetitten går ned når folk begynner med ritalin. Svigerinna mi sliter med å få i seg nok mat nå, og ei anna jeg kjenner har ikke lenger det samme behovet for sjokolade hver dag etter at hun begynte på det. Det blir spennende å se hvordan det blir fort deg.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 01:56   #1729
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg ble veldig svimmel når jeg tok min første pille i dag, noe som er en vanlig bivirkning. Men siden jeg er så livredd for piller å meds generelt, kom jeg og legen min frem til at det beste kansje var å atter en gang ta en pause fra lavkarbo. Så jeg slipper å presse kroppen min inn i en ketose og samtidig gi kroppen min medisiner som har en stor invirkning på kroppen. Faen .. jeg hadde bare de 100g igjen til jeg var nedi 17 kilo igjen ... sukk .. Men vis ritalin blir som de fleste sier vil jeg jo fyke ned i vekt uansett så får jeg heller leve "sundt" ikke kaker og dritt men standar sund med frukt og grønt og vanlig mat.. Så får vi se hva som sjer=) Kommer nok uansett til å følge dere vet ikke hvor mangen ukene jeg tar denne pausen igjen men håper ikke det blir lenge=) masse klemmer

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 11:36   #1730
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg ble veldig svimmel når jeg tok min første pille i dag, noe som er en vanlig bivirkning. Men siden jeg er så livredd for piller å meds generelt, kom jeg og legen min frem til at det beste kansje var å atter en gang ta en pause fra lavkarbo. Så jeg slipper å presse kroppen min inn i en ketose og samtidig gi kroppen min medisiner som har en stor invirkning på kroppen. Faen .. jeg hadde bare de 100g igjen til jeg var nedi 17 kilo igjen ... sukk .. Men vis ritalin blir som de fleste sier vil jeg jo fyke ned i vekt uansett så får jeg heller leve "sundt" ikke kaker og dritt men standar sund med frukt og grønt og vanlig mat.. Så får vi se hva som sjer=) Kommer nok uansett til å følge dere vet ikke hvor mangen ukene jeg tar denne pausen igjen men håper ikke det blir lenge=) masse klemmer

Det er sikkert bra at du ikke presser deg inn i ketose samtidig da ja. Får håpe de pillene funker slik at du også går ned i vekt uansett om du er i ketose eller ikke Lykke til

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 13:25   #1731
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Mona K: Føler du deg ikke bedre når du er i ketose enn ellers? (Jeg bare spør altså, jeg kritiserer ikke. Jeg lurer fordi jeg selv har det bedre i ketose.) Du må selvsagt gjøre det du tror er best for deg. Jeg håper bivirkningene av ritalinen gir seg snart og at du føler deg bedre. Lov oss å hold kontakten da!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 02:46   #1732
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Mona K: Føler du deg ikke bedre når du er i ketose enn ellers? (Jeg bare spør altså, jeg kritiserer ikke. Jeg lurer fordi jeg selv har det bedre i ketose.) Du må selvsagt gjøre det du tror er best for deg. Jeg håper bivirkningene av ritalinen gir seg snart og at du føler deg bedre. Lov oss å hold kontakten da!

Jo kroppen min funker bedre. men psykisk i starten er det veldig hardt syns jeg. hadde ikke brydd meg om lavkarbo på ritalin vis jeg hadde vært mangen mnd inne i dietten. Men nå er jeg bare 5 dager inne så da kjente jeg at jeg bare ble stressa. + at jeg blir veldig svimmel av ketose

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:42   #1733
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ok.

I morgen skal jeg spise sjokolade for første gang på over et halvt år!! Jeg gleder meg!!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:33   #1734
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Ok.

I morgen skal jeg spise sjokolade for første gang på over et halvt år!! Jeg gleder meg!!

Nyt den

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 19:33   #1735
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Nyt den

Det tror jeg kommer til å gå fint.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 13:38   #1736
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

De siste dagene har jeg tenkt veldig mye. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg vel en spiseforstyrrelse, og mye av tiden er kroppsbildet mitt urealistisk. Jeg har det hele tiden i bakhodet, for jeg vet at jeg ikke kan stole på "mine egne øyne". I går følte jeg meg spesielt freakishly bred over hoftene og forsto at jeg fortsatt kommer til å være misfornøyd selv om jeg går ned 2-2,5 kg til når kroppsbildet mitt er som det er. Jeg snakket med mannen min om det og lurte hva han mener. Han synes at jeg er perfekt nå, finere enn noen gang. Vi vet begge at jeg ikke vil bli for tynn dersom jeg slanker vekk et par kilo til, men kanskje holder det nå? En venninne som kjente meg da jeg var slank sa til meg at nå har jeg blitt meg selv igjen, nå er jeg sånn som jeg skal være. Jeg har gått igjennom en kasse med klær jeg brukte da jeg var i slutten av tenåra, begynnelsen av 20åra, og mesteparten av klærne der passet (selv om jeg tror kanskje at kjolene mine har blitt 10-30 cm meter kortere mens de har ligget på loftet). Jeg har nådd målet mitt på 65 kg. Dette er ting som bør si meg noe.

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg anser meg selv som ferdig slanket nå og et par måneder fremover i håp om at hodet mitt kan følge etter og at kroppsbildet mitt retter seg. Dersom jeg fortsatt føler at jeg vil ned et par kilo da så gjør jeg heller det, men for nå er vektstabilisering fokuset. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det enda, men lørdagskosen skal jeg uansett unne meg, så får jeg være flink resten av uka heller. Dette minner veldig om å begynne på ketolysekuren, fordi jeg ikke aner hva jeg går til eller hvordan det vil fungere men jeg prøver. Dere blir ikke kvitt meg enda, for nå tør jeg i alle fall ikke "være" på egenhånd. Ønsk meg lykke til!

god helg!!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 13:39   #1737
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

da er jeg tilbake fra nordlandsferie, litt utskeielser med noen små kanelboller og en is jeg delte med hunden, men ellers ok. 600g opp men de forsvinner nok snart. Hopper over på ketose til mandag...

På flyplassen på vei hjem bestemte jeg at jeg ville ha en sjokolade. Kjøpte meg en Troika som jeg tenkte sikkert ikke var så søt på smak som vanlige melkesjokolader. Men fy pokker for noe gris! Skikkelig søt og ekkel... Jeg spiste den opp, (kan jo ikke kaste mat) men var kvalm etterpå. Kommer ikke til å ha lyst på troika igjen nei!

håper du får bedre sjokoladeopplevelse en meg Namba!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 13:46   #1738
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til Namba! Jeg er sikkert og slank nå, men ser det ikke selv. Folk rundt meg sier jeg ikke bør gå ned mer, men jeg veit ikke om de oppriktig mener det eller ikke... Jeg har litt fett på magen, men magen min har jeg aldri vert fornøyd med noen gang, så jeg veit vel innerst inne at den aldri blir som jeg håper. Problemet ligger nok heller i litt løst skinn fra graviditeter. Tenker at om 3 kg så er jeg ferdig. Da skal jeg gi meg og, det har jeg lovt meg selv og min mann... Men hvordan en skal gi seg er egentlig litt vanskelig å vite. Kommer til å leve lavkarbo, men ikke ketose... Så får vi se!

Lykke til uansett!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 18:55   #1739
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til Namba Håper du klarer å få hodet med deg

I dag startet jeg opp igjen med ketolyse Vekta viste 74.8 kg ble litt skuffa, for jeg har ligget på 73,4 kg men fikk mensen i går så tror vel egentlig at det er grunnen til økningen ..
Så nå håper jeg på en PANG start igjen, slik at jeg klare å holde ut til jeg når målet mitt, som jeg håper jeg gjør før jul. Det gikk så grådig tregt på slutten før sommeren så jeg håper det går litt raskerer nå, for mister motivasjonen når en ikke føler seg feit lenger, men bare litt tjukk

Gleder meg til jeg er ferdig slanka og kan endelig være fornøyd med kroppen

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 13:05   #1740
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da har jeg mistet 800 gram siden i går
17.08.2010 - 0,8 kg / 10kg

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 10:15   #1741
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

17.08.2010 - 0,8 kg / 10kg
18.08.2010 - 0,7 kg / 10kg
Totalt - 1,5 kg
Er nå nede på laveste notering 73,3 kg

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 10:47   #1742
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flott da! Er og på bunnplassering etter ferien igjen, 500g ned å jeg får se et tall jeg ikke har sett på 10 år!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 10:58   #1743
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Så flott da! Er og på bunnplassering etter ferien igjen, 500g ned å jeg får se et tall jeg ikke har sett på 10 år!

Så kjekt! Alltid gøy å se nye tall på vekta

Gleder meg så sykt til jeg er kommet ned på 69 tallet!!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 07:39   #1744
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

17.08.2010 - 0,8 kg
18.08.2010 - 0,7 kg
19.08.2010 - 0,5 kg
Totalt - 2 kg
Ny laveste notering 72,8 kg

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 08:54   #1745
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Wow for et tempo! Ny minstenotering idag, 60 kg blank! Wohooo

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 10:07   #1746
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja det gikk litt fort i svingene her nå, men det roer vel seg snart!

Grattis!! 60 blank!! Snart i mål du da

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 08:19   #1747
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

17.08.2010 - 0,8 kg
18.08.2010 - 0,7 kg
19.08.2010 - 0,5 kg
20.08.2010 - 0,6 kg
Totalt - 2,6 kg
Ny laveste notering 72,2 kg

Ikke mye liv her inne, men skriver inn allikevel jeg, grei måte å holde oversikten på

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 09:02   #1748
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hva i alle dager gjør du for å få en sånn nedgang? Helt fantastisk!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 09:42   #1749
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe Det lurer jeg også på! Men tror kanskje den pausen jeg har hatt har hjulpet litt jeg. Før ferien gikk det ganske så tregt , så jeg tror at kroppen min hadde godt av en pause. Jeg gikk ikke opp i vekt når jeg hadde pause. Og jeg spise mye hamburger, pizza og lignende.. Ikke noe snop eller is for jeg har tidligere fått en så sinnsyk vondt hodepine når jeg har fått i meg en del sukker..
Men jeg gikk opp 1,4 kg når jeg fikk mensen på lørdag, og nå er jeg ferdig så kan hende den også spiller inn altså ..

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 11:02   #1750
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg ser jeg og går ned mer om jeg går ut av ketose noen uker, for så å hoppe inn igjen. Det er det som fungerer på meg tydeligvis! Men har ikke enorme utskeielser den tida jeg er ute altså, bare litt mer av det som er lovlig!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no