Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julekaker og masse nam nam

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-06, 21:50   #1
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Julekaker og masse nam nam

Hei hei.
Lurer på hvordan det går med dere alle i disse søte juletider. Synes dere ikke det er vanskelig å holde seg unna når man baker og baker goe saker???
Må innrømme at jeg spiste mye god mat på julebordet i helgen, eller mye var det ikke men smakte mye forskjellig. Littebitt kakesmaking er det også blitt innimellom. Tenkte jeg skulle holde meg men er veldig lei karbomat enda så det er lett å falle for fristelsen. Men vekta gård da ikke oppover så jeg er vel ikke såå ille ute å kjøre antakelig.

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:25   #2
Saga
Medlem
 
Saga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 66
Saga er ny på veien

Sv: julekaker og masse nam nam

Jeg må innrømme at jeg har tenkt å ta pause i julen, selv om jeg ikke skal fråtse i karbohydrater. Tenkte at det ville være best siden man ikke skal gå inn og ut av ketose... Og litt for at jeg skal kunne kose meg uten altfor dårlig samvittighet...

__________________
Saga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:38   #3
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Sv: julekaker og masse nam nam

Ja der sier du jo noe, tenkte på inn og ut av ketose. Hva sier andre om det? Hva er lurest?

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:21   #4
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 49
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: julekaker og masse nam nam

Jeg har hele tiden tenkt å ha "fri" i julen.. fra lille julaften til første nyttårsdag. Har vært flink så langt, satser på å klare en uke til... Frister ikke mest med ris og poteter og brød akkurat, men lefser.. pepperkaker.. sånne ting.. Så sånn blir det.

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:30   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: julekaker og masse nam nam

Jeg vet ikke så mye om dette med inn og ut av ketose, men av erfaring så vet jeg at det fort gjort å "havne ut på kjøret igjen" og bli helt sukkeravhengig. Det skal så lite til før man er tilbake i gamle spor og man legger utrolig fort på seg. I allefall jeg .Jeg gidder ikke å ta den kampen en gang til etter jul, men jeg skal selvfølgelig kose meg. Men bare på enkelte dager og ikke med brød, pasta og slike ting. Lage mest mulig lavkarbo godis/kaker og prøve å unngå det jeg kan av stivelse.
Julaften skal jeg kose meg litt , samme på nyttårsaften og de dagene vi blir bedt bort så skal jeg smake på kakene og sånt, men begrense meg!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Isetbrød (nam nam!) Iset Bakst 114 20-08-09 19:56
Goda små blåbær....nam nam Antoinette Lavkarbo generelt 2 05-09-06 23:41
Nam nam Fjonkebrød Iset Generell ernæringsdebatt 10 09-06-06 14:53
Fett, nam nam... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 3 15-11-05 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no