Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lite mat er partystopper

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-10, 17:11   #1
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei

Lite mat er partystopper

Jeg har nå sett svart på hvitt at å spise mindre betyr vektøkning. Fordi jeg følte misnøye med at jeg gikk ned for lite og vektnedgangen stoppet, begynte jeg å spise mindre, men fortsatt LCHF. Trodde at det ville sette farten på vekttapet. Jeg går nå opp i vekt... Det vil si at jeg MÅ spise mer for å gå ned! Deilig!!!!

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 18:48   #2
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Lite mat er partystopper

Ja er det ikke flott God og mett og likevel tap av vekt

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 20:22   #3
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei

Sv: Lite mat er partystopper

Blir nesten målløs, alle de åra jeg spiste så lite så lite...og ble ikke trodd. Legen min bare lo. Ble bare større og større. Ordentlig mat, altså "fet" mat er helt ny for meg, og jeg kan spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil, ofrer gjerne karbene, stakkars de som slanker seg fete. Til maten og få i gang kroppen på nytt!

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 22:03   #4
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lite mat er partystopper

Ja, kroppen er ikke så simpel som de fleste tror. "Kalorier inn - kalorier ut = vektnedgang/vektoppgang". Joda, i bunn og grunn er det jo det det er, men det er ganske mange faktorer som spiller inn. X mindre kalorier inn betyr ikke tilsvarende vektnedgang. Ligningen er MYE mer komplisert enn som så! Man vil jo gå ned i vekt hvis man spiser mindre - i det korte løp vel og merke! Men man ødelegger forbrenningen og i det lange løp blir det jojo.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 15:39   #5
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lite mat er partystopper

Hei dere!

Min erfaring er den samme Helt knall at denne koden er løst, selv om den er urgammel, og at vi kan være sunne og friske, gode og mette

Lykke til videre

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 01:07   #6
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei

Sv: Lite mat er partystopper

Jeg har lest en god del om denne dietten, først ble jeg veeeeeldig forbauset og veldig skeptisk, så klart, men synes fortsatt det er helt utrolig, det at jeg spiser meg mett, spiser såpass mye såkalt fymat, og går ned i vekt, heeelt utrolig... Har nå fått mange rundt meg, og det er folk som virkelig trenger det, til å pirke litt oppi tema. Håper de synes det er verdt å prøve.

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 01:14   #7
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lite mat er partystopper

Opprinnelig lagt inn av an_ta, her.

Jeg har lest en god del om denne dietten, først ble jeg veeeeeldig forbauset og veldig skeptisk, så klart, men synes fortsatt det er helt utrolig, det at jeg spiser meg mett, spiser såpass mye såkalt fymat, og går ned i vekt, heeelt utrolig... Har nå fått mange rundt meg, og det er folk som virkelig trenger det, til å pirke litt oppi tema. Håper de synes det er verdt å prøve.

Hehe, ja samme her. Jeg satte LCHF i samme kategori som grapefruktdiett før jeg leste litt mer om LCHF. Lillesøstera mi kaller meg misjonæren. Jeg snakker om LCHF til så godt som alle jeg møter.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er DIN partystopper? annama Lavkarbo generelt 49 11-03-11 09:04
Smør- Partystopper? supha Spørsmål og svar 0 24-05-09 21:12
Partystopper? Vimpane Ketolysekuren 2 04-02-09 01:49
Kan for lite vann/drikke være partystopper, eller er det noe annet som ødelegger? Calvin Spørsmål og svar 17 21-04-08 22:22
Smør- Partystopper? supha Ketolysekuren 12 23-03-08 21:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no