Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-11, 16:41   #1
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei
Thumbs down

Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

I DB i dag står en reklame for Bama, med Nortug som frontfigur. Overskriften lyder: "Synes du jeg er ekstrem? -Da har du ikke sett de folka som sitter i sofaen og spiser fett for å komme i form."

Teksten under skriver bl.a. "Aldri har flere nordmenn gått på flere rare dietter enn akkurat nå. Da er det godt å vite at de nasjonale kostrådene er helt i tråd med det sunne folkevettet: Variert og naturlig; med frukt, bær og grønnsaker som grunnmuren i det du bør velge."

Jeg vet jeg burde le av deres uvitenhet, da de tydeligvis tror at vi sitter på ræva og sleiker i oss rømme, smør (ikke minst!) og bacon dagen lang. Men det er jo dette folk som ikke går på lavkarbo leser og tar for gitt er riktig (det står jo i avisa!) og dermed gjør at jeg til tider unngår å "innrømme" at jeg går på lavkarbo. Umf...

Bare måtte få ut litt "steam"...

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 16:50   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Heh, ja. Man kan fort bli irritert! Jeg trekker litt på skuldrene, siden de fleste som kjenner meg og hvordan jeg velger å spise, fort observerer at jeg spiser mer grønnsaker enn dem. (Tror ikke samboerns kjøleskap hadde sett en brokkoli før jeg flyttet inn...) Da er det snakk om vanlige folk som ikke gidder/kan/vil lage noe særlig mat og lever på brødskiver, makaroni og fjordland, eller smeller til med tacolefser eller toro-lasagne iblant, altså, men jeg tror det er ganske mange sånne i verden - også blant de hissigste lavkarbo-kritikerne...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 16:52   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg reagerte også litt negativt på den reklamen... Men det er vel også en kjent sak at P.N. ikke har noe tilovers for lavkarbo og er mer begeistret for Wenche Frølich (han spiser gjerne mellom et halvt og et helt brød i slengen).

Heldigvis har jeg oppegående mennesker rundt meg som ikke tror at jeg sitter i sofaen og slikker i meg smør mellom all baconstekingen!

Det er jo nesten så jeg savner å måtte forsvare og forklare meg, hehe

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 17:04   #4
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Har ikke sett den reklamen, men fytterakkern jeg blir provosert av bare å høre om den....er jo rene mobbinga av lavkarbere jo....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 17:12   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg så den samme reklamen bare at det var med Marit Bjørgan, eller er det BjørgEn? Samma det, like teit reklame.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 17:16   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg så den samme reklamen bare at det var med Marit Bjørgan, eller er det BjørgEn? Samma det, like teit reklame.

Marit Bjørgen går på ski, Marit Bjørgan er skuespiller.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 17:18   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Marit Bjørgen går på ski, Marit Bjørgan er skuespiller.

Da var det førstenevnte. DIN førstenevnte.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 17:22   #8
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

De er vel redd fruktsalget skal gå ned enda mer. Alle clementinene de har og er redd ikke bli borte før jul?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 17:34   #9
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Har ikke sett den, men gjør jeg det, har jeg ikke tid til å lese den fordi jeg løper rundt fra butikk til butikk for å kjøpe smør......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 17:35   #10
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg gidder ikke la meg provosere, men tenker jo mitt - om hvilke motiver reklamefolka har for å lage en så lavmål reklame som bevisst forsøker å henge ut en "befolkningsgruppe"... profitt profitt profitt...

... og ja - jeg spiser sikkert fire ganger så mye grønnsaker som mannen i huset... som spiser mer karbohydrater til alle måltider.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 19:17   #11
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Ja ikke sant folkens? Det er jo selvsagt basert på profitt, men hva med å heller reklamere for de fruktene som har lavere karb innhold, som bær og enkelte meloner? Det hadde jo vært bra for alle?!

Må lære meg å ignorere sånne uttallelse, jeg vet jo best selv!

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:00   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Ta det med et smil! It`s only a reklame.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:07   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Kjenner at jeg ikke savner tv så veldig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:12   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kjenner at jeg ikke savner tv så veldig.

Jeg har ikke sett reklamen på tv, men i ymse blad.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:24   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Leser ikke blader heller, jeg gitt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:25   #16
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Ble litt provosert når jeg såg den reklamen jeg også ja. Det viser hvor uvitende de er ja. Forstår at folk tror at lavkarbere spiser bare smør og drikker fløte med sånne reklamer ja....Det gir jo helt feil inntrykk av lavkarbo. Trener gjør vel vi på lavkarbo like mye som de på høykarbo!

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:41   #17
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Mortil1, her.

Ja ikke sant folkens? Det er jo selvsagt basert på profitt, men hva med å heller reklamere for de fruktene som har lavere karb innhold, som bær og enkelte meloner? Det hadde jo vært bra for alle?!

Må lære meg å ignorere sånne uttallelse, jeg vet jo best selv!

Bortsett fra at de spiller på lavkarbo-uvitenhet er jo reklamen ok da, å spise variert og naturlig med frukt, bær og grønnsaker.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:45   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Bortsett fra at de spiller på lavkarbo-uvitenhet er jo reklamen ok da, å spise variert og naturlig med frukt, bær og grønnsaker.

Jeg synes den er nedlatende deluxe.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:49   #19
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ta det med et smil! It`s only a reklame.

Det er ikke bare reklame, det er offentlig skittkasting fra norske skihelter. Det er virkelig lavmål.

Jeg vurderer å sende mail til Bama med beskjed om at så lenge disse lavmålsreklamene går, så kommer jeg til å lete etter andre leverandører på frukt til ungene og grønnsaker til alle.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 20:51   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Det er ikke bare reklame, det er offentlig skittkasting fra norske skihelter. Det er virkelig lavmål.

Jeg vurderer å sende mail til Bama med beskjed om at så lenge disse lavmålsreklamene går, så kommer jeg til å lete etter andre leverandører på frukt til ungene og grønnsaker til alle.

Vi boikotter Bama!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:11   #21
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vi boikotter Bama!

Jupp! Og irritert mail er sendt med opplysninger om at min ukentlig kjempehandel av grønnsaker må endres, så jeg kjøper grønnsaker av andre leverandører så lenge bama bedriver slik reklamering.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:40   #22
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jupp! Og irritert mail er sendt med opplysninger om at min ukentlig kjempehandel av grønnsaker må endres, så jeg kjøper grønnsaker av andre leverandører så lenge bama bedriver slik reklamering.

Glimrende Imse...ta de der det gjør vondest....på pungen...(no pun intended)

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:43   #23
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

bunnpris bruker ikke bama som frukt/grønt leverandør lenger har jeg hørt^^

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 23:52   #24
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Denne reklamen var i forrige A-magasin også.

Jeg synes den er drøy. Det er på den ene siden bare er en reklame og sikkert ikke verdens mest gjennomtenkte tekst, den er jo bare laget for å selge Bamas produkter, og det er opplagt at de ikke vil skryte av lavkarbo, fett eller snakke negativt om fruktose-vann i skall med litt attåt (=enkelte av fruktsortene).

På den andre siden tenderer det til mobbing av overvektige, som kanskje får bukt med betydelige eller merkbare helseproblemer på lavkarbo, og kanskje har prøvd en hel rekke andre ting før de til slutt finner lavkarbo. Kanskje tilogmed levd på fem om dagen, eller sju om dagen som enkelte vil øke det til, uten å ha godt av den ekstra fruktosebelastningen fra for mye og feil typer frukt.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 11:14   #25
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jupp! Og irritert mail er sendt med opplysninger om at min ukentlig kjempehandel av grønnsaker må endres, så jeg kjøper grønnsaker av andre leverandører så lenge bama bedriver slik reklamering.

Legger du ut mailadressen til de for oss som ikke gidder å google den?
Kjenner at jeg er irritert nok til å klage jeg også!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trur ikke jeg klarer det her mer? Tøvsjur Ketolysekuren 15 03-06-11 10:18
Klarer ikke å gå ned nisse Ketolysekuren 18 12-04-11 14:43
Jeg klarer det ikke Paris Spørsmål og svar 10 21-05-10 16:49
Klarer ikke å være fornøyd med meg selv marithja Generell diskusjon 2 27-08-09 18:06
Jeg klarer det ikke! villebill Ketolysekuren 7 02-05-07 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no