Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-11, 19:22   #476
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

For å si det slik, jeg har egentlig veldig god tid til å trene nå, men uken her har jeg ikke orket annet enn 2 turer pga mensen, det går flere mnd mellom hver gang jeg har den så blir så dårlig da.
permisjon fra skolen nå men heldigvis blir dte jobbsøkerkurs fra og med mandag så skal bli godt å gjøre noe i stedet for å sitte hjemme å glo hehe

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 19:34   #477
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

For å si det slik, jeg har egentlig veldig god tid til å trene nå, men uken her har jeg ikke orket annet enn 2 turer pga mensen, det går flere mnd mellom hver gang jeg har den så blir så dårlig da.
permisjon fra skolen nå men heldigvis blir dte jobbsøkerkurs fra og med mandag så skal bli godt å gjøre noe i stedet for å sitte hjemme å glo hehe

Men vi er alle forskjellige
Lykke til med jobbsøkinga!!

  Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:05   #478
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

sitter og vurderer å spise 3 måltidet i dag, men kjenner meg ikke sulten egentlig, bare vondt i magen pga mensen. vet ikke om jeg bør spise noe.

bare spist 250 gram kyllingvinge ri dag da+ grønnsaker liksom

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 09:50   #479
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

sitter og vurderer å spise 3 måltidet i dag, men kjenner meg ikke sulten egentlig, bare vondt i magen pga mensen. vet ikke om jeg bør spise noe.

bare spist 250 gram kyllingvinge ri dag da+ grønnsaker liksom



Spis når du er sulten, ikke tving i deg mat når kroppen gir beskjed om at den ikke er sulten. Jeg spiser kun når jeg er sulten, ikke når klokka sier at jeg burde være sulten!

God bedring med tanteRød på besøk, det er ikke gøy

  Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 13:40   #480
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Kjenne rjeg er så glad nå, kjøpte meg en cardigan i dag, en grå lang en med skinnmerker på albuene. prøvde medium og den var altfor stor, så ble det small!!!!!!!!!! er så happy.

så i kveld skal jeg til kompisen min, skal sminke meg, krølle håret og føle meg fresh

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:28   #481
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei hei! Stikker innom et øyeblikk for å hilse på! Håper dere alle har en fin helg!
Jeg har det fint, men travelt! Dattera mi er 12 år i dag og det er full feiring i helga.... Disco med hele klassen (33 stk) i går og i dag er det vindusvask, rydding, matlaging på gang.... I morra serveres det koldtbord (med masse jeg også kan spise) i familieselskapet for 20 stk. Mange utfordringer for meg i helga, og jeg snubler litt... vanskelig å la være å smake på noe som helst! Men jeg smaker bittelitt... må jo det! hehe... Ellers blir det ikke menneskelig dette her. Skal tross alt leve på dette resten av livet.

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:12   #482
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Sweetie73, her.

Hei hei! Stikker innom et øyeblikk for å hilse på! Håper dere alle har en fin helg!
Jeg har det fint, men travelt! Dattera mi er 12 år i dag og det er full feiring i helga.... Disco med hele klassen (33 stk) i går og i dag er det vindusvask, rydding, matlaging på gang.... I morra serveres det koldtbord (med masse jeg også kan spise) i familieselskapet for 20 stk. Mange utfordringer for meg i helga, og jeg snubler litt... vanskelig å la være å smake på noe som helst! Men jeg smaker bittelitt... må jo det! hehe... Ellers blir det ikke menneskelig dette her. Skal tross alt leve på dette resten av livet.

Gratulerer med datteren forrige dagen!

Helt enig....en skal leve med dette resten av livet. Det er ikke kun for nå. Det handler om å kunne gjøre noen dager til anderledesdager. Hurra for deg!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:15   #483
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Onsdag og ny veiedag.

I dag viste vekta 77,3 kilo og jeg måtte tråkke på den et par tre ganger for å være sikker.

Dette gir et tap på 1,5 kg den siste uken og totalt 15,5 kg. Akkurat nå er jeg superstolt.

Hvorfor vekten plutselig hopper nedover, vet jeg ikke sikkert. Det er jo ikke sikkert det er noen forklaring på det heller. Det jeg vet jeg har gjort anderledes i forhold til kosten den siste uken, er at jeg har drukket endel rødvin sist helg..... . Utover det er det ingen forklaring. Jeg har spist omtrendt likt og jeg har trent like mye.

Moro er det uansett. I dag traff jeg en venninne jeg ikke har sett på noen uker og det å observere blikket hennes da hun møtte meg, og motta så mange gode ord var rørende. Jeg har visst blitt veeeeeeldig slank. .

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 17:11   #484
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Etter en lang periode uten vektnedgang (og til og med OPP på vekten noen dager) har jeg endelig minstenotering i dag 72,3! Jeg regner ikke med at vekten holder seg der til i morgen, men det var deilig å se et nytt (og bedre) tall på vekten! Jeg hadde egentlig veiedag i går, men da glemte jeg det, så dette er til og med "ofesielt" tall denne uken. Hihi. Iallefall nesten.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:07   #485
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

hei alle sammen, skal veie meg tirsdag, spent, trening i dag( styrke) trening i morgen(zumba) trening fredag(styrke) trening lørdag( indoorwalking) , trening søndag(styrke) om det ikke har skjedd noe på vekta tirsdag så vet jeg sannelig ikke. De dagene jeg trener så blir det 2 ekstra måltid i form av proeinshake og frukt både før og etter trening, har også begynt med kreatin før styrketrening for å yte mer.

Føler livet bare blir bedre og bedre nå, jobbsøkerkurset går direkte strålende. Kjenner bare livet smiler til meg akkurat nå

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:19   #486
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei hei jenter, har ikke skjedd så mye her. Er nede på 83.2 og fornøyd med det. Var tirsdag nede på 82.8, men det skulle vist ikke holde seg der :P

flinke dere er alle sammen!!

  Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 09:46   #487
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei

Så flinke dere er alle sammen Så deilig at dere har gått så mye ned- det gir virkelig ny motivasjon altså!! Fortsett og være så flinke hehe Jeg har jo ikke gått ned noe på leeenge..men sist lørdag hadde jeg gått ned rundt 1 kg og da viser det seg kanskje at vekta har bestemt seg for å endelig løsne, og gå nedover?? ny veiedag på lørdag :S grugleder meg..føler jeg egentlig ikke kommer til å gå mer ned, men krysser fingrene!! Hadde glemt at jeg måtte bruke tablettene på ketolyse, så jeg handlet inn og startet med disse på mandag, så da får vi se, kanskje det var problemet til stangeringen

Uansett prøver jeg å holde motet oppe og ikke gi opp..dette skal nok gå bra, selv om det tydligvis skal ta litt tid:P Jeg tok forresten bilder ved oppstart 1sept. og tok nye i går, og jeg ser faktisk litt forskjell..det er ikke mye, men huden er ikke så "skrukkete" og har ikke så mye celulitter, så noe har tydligvis skjedd

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 09:59   #488
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

Hei

Så flinke dere er alle sammen Så deilig at dere har gått så mye ned- det gir virkelig ny motivasjon altså!! Fortsett og være så flinke hehe Jeg har jo ikke gått ned noe på leeenge..men sist lørdag hadde jeg gått ned rundt 1 kg og da viser det seg kanskje at vekta har bestemt seg for å endelig løsne, og gå nedover?? ny veiedag på lørdag :S grugleder meg..føler jeg egentlig ikke kommer til å gå mer ned, men krysser fingrene!! Hadde glemt at jeg måtte bruke tablettene på ketolyse, så jeg handlet inn og startet med disse på mandag, så da får vi se, kanskje det var problemet til stangeringen

Uansett prøver jeg å holde motet oppe og ikke gi opp..dette skal nok gå bra, selv om det tydligvis skal ta litt tid:P Jeg tok forresten bilder ved oppstart 1sept. og tok nye i går, og jeg ser faktisk litt forskjell..det er ikke mye, men huden er ikke så "skrukkete" og har ikke så mye celulitter, så noe har tydligvis skjedd

Kjempe bra at du har tatt bilder for å kunne se forskjellen, man glemmer hvordan man ser ut ganske fort!

jeg skal snart ta flere bilder, for å holde motivasjonen oppe

  Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 11:18   #489
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

hei og hå!
veie dag i går. jaggu ned 1 kg. til... juhu... nå er det bare 1kg til så har jeg nådd mitt første del mål, som var 15kg. før jul. og det skal jeg da klare..hihi..
da er det bare 10 til før sommeren som gjennstår...blir tøfft men dette skal jeg klare!

har ikke fått noen svar på prøvene ennå, så da er vel alt bra regner jeg med. hadde vel fått en telf. om noe var alvålig galt vil jeg tru...
blir spennende og se resultatet da... hehe

åssen er det med dere alle sammen da? like motivert?

stor kos

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 16:06   #490
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jegviljegskaljegmå, her.

hei og hå!
veie dag i går. jaggu ned 1 kg. til... juhu... nå er det bare 1kg til så har jeg nådd mitt første del mål, som var 15kg. før jul. og det skal jeg da klare..hihi..
da er det bare 10 til før sommeren som gjennstår...blir tøfft men dette skal jeg klare!

har ikke fått noen svar på prøvene ennå, så da er vel alt bra regner jeg med. hadde vel fått en telf. om noe var alvålig galt vil jeg tru...
blir spennende og se resultatet da... hehe

åssen er det med dere alle sammen da? like motivert?

stor kos

Så flink du er

Jeg er fortsatt motivert ja, men det er nok mest fordi jeg begynner å slappe mye mer av enn jeg gjorde i starten. Jeg stresser ikke så mye med å gå ned i vekt og jeg lar ikke vekta styre humøret lenger. Jeg ser at jeg får resultater, selv om ting tar litt tid....jeg klarte ikke målet mitt om 10 kg innen oktober men jeg håper jeg får til 10kg innen jul.

Så får jeg ta de neste 10kg neste år Det viktigste er jo faktisk at det går nedover, jeg var jo overvektig i 4 år....selv om vekta gikk fort opp, så forstår jeg jo at ting tar litt tid når vekta har vært stabil i 4 år på 20kg overvekt!

  Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 21:09   #491
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Gratulerer med datteren forrige dagen!

Helt enig....en skal leve med dette resten av livet. Det er ikke kun for nå. Det handler om å kunne gjøre noen dager til anderledesdager. Hurra for deg!

Tusen takk, Lindemor!!!

Har det fryktelig travelt om dagene, men kommer mer innom når ting roer seg! Fortsatt god helg til alle. Stå på!

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:37   #492
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Gratulerer så mye med datteren ja Sweetie
Skal ikke veie meg før Torsdagen om en uke jeg tror jeg, man kan bli så avhengig av den vekta, huff

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 17:03   #493
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Bah..nå er jeg frustrert "/ ny veiedag lørdag og IKKE ned et gram!!! Nå er det 6 uka jeg står stille, så noe må jeg gjøre feil nå??? Nå har jeg bestemt at i dag skal jeg spise det jeg vil at høykarber, for å vippe meg ut av ketose, og i morgen er det på´n igjen med lavkarbo, så får vi se om det kanskje kan hjelpe..

Er det noen som har erfaringer forslag til meg rundt dette? Burde jeg kanskje prøve noen dager høykarbo for så å gå rett på lavkarbo, slik at kroppen kanskje skjønner at den skal da forbrenne fett?? Er så dritt lei av å stå stille..og det verste er at det er mange som vet jeg går på dette..og jeg ser de tenker at "hu hakke gått ned noe jo.." og det er så ille.. bah!! Trenger hjelp fra dere

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:30   #494
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

Bah..nå er jeg frustrert "/ ny veiedag lørdag og IKKE ned et gram!!! Nå er det 6 uka jeg står stille, så noe må jeg gjøre feil nå??? Nå har jeg bestemt at i dag skal jeg spise det jeg vil at høykarber, for å vippe meg ut av ketose, og i morgen er det på´n igjen med lavkarbo, så får vi se om det kanskje kan hjelpe..

Er det noen som har erfaringer forslag til meg rundt dette? Burde jeg kanskje prøve noen dager høykarbo for så å gå rett på lavkarbo, slik at kroppen kanskje skjønner at den skal da forbrenne fett?? Er så dritt lei av å stå stille..og det verste er at det er mange som vet jeg går på dette..og jeg ser de tenker at "hu hakke gått ned noe jo.." og det er så ille.. bah!! Trenger hjelp fra dere

Det hjelper vel ikke stort, men sender en stor klem!
Aner vel ellers lite om det hjelper å ete høykarbo, men skjønner at du er fortvila. Har du lest om disse partystopperene? Står om dei rundt forbi, som tomater, nøtter, Pepsi Max etc.

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:18   #495
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

takk nå har jeg spist deilig muslibrød med syltetøy , + kjeks og sjokolade :O stakkars magen og kroppen min nå..alt bare i frustrasjon..i morgen er det scratch start igjen..og nå SKAL jeg prøve å kutte ut nøtter og søtning, og satse på mer cocosa i kosten, kanskje det hjelper.da får jeg mer fett hvertfall vil prøve å fortsette med lavkarbobrød (1kh per skive) dette går vel greit? det har funka før hvertfall

Det har sikkert noe å gjøre med at jeg stresser for å gå ned, og da vil sikkert ikke kroppen gjøre som jeg vil :P burde vel bestille meg yogatime i steden for å roe ned hehe ;P

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:30   #496
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

Det har sikkert noe å gjøre med at jeg stresser for å gå ned, og da vil sikkert ikke kroppen gjøre som jeg vil :P burde vel bestille meg yogatime i steden for å roe ned hehe ;P

Ja, jeg tror du er inne på noe her. Stress er stopper nr 1. Det er utrolig hvordan kroppen reagerer på det. Som vi vet. Det å klare å puste med magen og lage seg små øyeblikk hvor en stilner sinnet, som i sin tur roer kroppen, er gull verd. Yoga er en god metode.

Jeg praktiserer yoga jevnlig og sier bare; anbefales varmt.

Lykke til og lag deg en god start på den nye uka!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 18:38   #497
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

takk nå har jeg spist deilig muslibrød med syltetøy , + kjeks og sjokolade :O stakkars magen og kroppen min nå..alt bare i frustrasjon..i morgen er det scratch start igjen..og nå SKAL jeg prøve å kutte ut nøtter og søtning, og satse på mer cocosa i kosten, kanskje det hjelper.da får jeg mer fett hvertfall vil prøve å fortsette med lavkarbobrød (1kh per skive) dette går vel greit? det har funka før hvertfall

Det har sikkert noe å gjøre med at jeg stresser for å gå ned, og da vil sikkert ikke kroppen gjøre som jeg vil :P burde vel bestille meg yogatime i steden for å roe ned hehe ;P

Huff jeg skjønner at du er frustrert, men jeg tror at det vil ordne seg etterhvert

  Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 09:08   #498
Heididos
Juniormedlem
 
Heididos sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Langt inni en nydelig dal :)
Alder: 32
Innlegg: 16
Heididos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

ja jeg må vel bare smøre meg med enda mer tålmodighet ) men hvis jeg ikke klarer å gå ned 1 gram før jul--da vurderer jeg en annen retning Men nå startet jeg på ny frisk i går, og det gikk veldig bra..veeeldig søtsug, men jeg klarte å holde meg unna.. håper jeg klarer å være flink i to uker nå, så skjer det kanskje noe Takk for støtte

__________________
Heididos
Ingenting er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid!


Heididos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 21:52   #499
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Heididos, her.

ja jeg må vel bare smøre meg med enda mer tålmodighet ) men hvis jeg ikke klarer å gå ned 1 gram før jul--da vurderer jeg en annen retning Men nå startet jeg på ny frisk i går, og det gikk veldig bra..veeeldig søtsug, men jeg klarte å holde meg unna.. håper jeg klarer å være flink i to uker nå, så skjer det kanskje noe Takk for støtte


ja det kan jo faktisk være at din kropp ikke fungerer så godt på dette, folk er forskjellige og det beste vi kan gjøre for vår egen kropp er å ta hensyn til at kroppen er forskjellig

  Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 21:57   #500
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Heisann jeg synes dere alle er flinke jeg ikke gi opp

Kunne dere kanskje gjort meg en tjeneste å gå inn på innlegget mitt som heter: litt oppmuntrende innlegg, kunne trengt noen råd om hårfrisyre

på forhånd takk

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Venninner på besøk Henriksen Spørsmål og svar 5 03-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no