Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-13, 13:41   #19251
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Janis, her.

Hvilken type eddik er best til matlaging?
Til feks agurksalat.

Jeg liker hvitvins- eller eplecidereddik til mat (i vinagretter og lignende), i alle fall. Mild og frisk smak!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-03-13, 14:57   #19252
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eplecidereddikk i agurksalat smaker gjæret vin, og er helt ubrukelig! Der må man ha vanlig blank eddik.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-03-13, 15:04   #19253
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eplecidereddikk i agurksalat smaker gjæret vin, og er helt ubrukelig! Der må man ha vanlig blank eddik.

Enig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-03-13, 15:31   #19254
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Synes ikke jeg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-03-13, 17:03   #19255
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Synes ikke jeg.

Me neither.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 28-03-13, 19:18   #19256
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

eddik har da ingenting i mat å gjøre...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 28-03-13, 21:16   #19257
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

eddik har da ingenting i mat å gjøre...

Der tar du feil

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-03-13, 21:26   #19258
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eddik hos meg brukes alt etter bruksområde. Har alltid både hvit- og rødvinseddik + balsamicoeddic i huset.
Til agurksalaten bruker jeg hvitvinseddik.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 28-03-13, 21:44   #19259
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

eddik har da ingenting i mat å gjøre...

Sagt på hvilket grunnlag? Om du ikke liker det, er det ikke ensbetydende med at det er uspiselig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-03-13, 22:03   #19260
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg liker ikke eddik nei, agurken er best heeelt naturell balsamico er også helt utelukket. ødelegge salaten på den måten...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 28-03-13, 22:18   #19261
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er nå så sin sak! Men jeg synes vel kanskje at man kan koste på seg å presisere at det er ens personlige mening, når man først skal svare helt bakvendt på et spørsmål.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-03-13, 23:58   #19262
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

trodde nå det var helt åpenbart jeg da

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 29-03-13, 00:03   #19263
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

trodde nå det var helt åpenbart jeg da

For alle som ikke liker edikk, kanskje. Men for oss som har litt mer sofistikerte smaksløker stiller det seg så klart helt annerledes.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-03-13, 00:00   #19264
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bruker en plastbalje til å ha vann i til dyrene, selv om de får nytt vann både èn og to ganger om dagen, blir bollen seende litt skitten ut.
Kan jeg bruke klorin i den? Og er det nok å skylle den godt med varmt vann og børste etterpå, eller bør den i oppvaskmaskinen?

Vasker den vanligvis for hånd, med litt sunlight og oppvaskkost. og skyller den godt etterpå.

Har metallskål også, bør kanskje bruke den i stedet for

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 31-03-13, 00:25   #19265
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg bruker en plastbalje til å ha vann i til dyrene, selv om de får nytt vann både èn og to ganger om dagen, blir bollen seende litt skitten ut.
Kan jeg bruke klorin i den? Og er det nok å skylle den godt med varmt vann og børste etterpå, eller bør den i oppvaskmaskinen?

Vasker den vanligvis for hånd, med litt sunlight og oppvaskkost. og skyller den godt etterpå.

Har metallskål også, bør kanskje bruke den i stedet for

Bruk metallskåla og skrubb den godt med varmt vann. Ikke utsett dyra (eller menneskene) for klorin i drikkevannet..

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 31-03-13, 01:51   #19266
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Bruk metallskåla og skrubb den godt med varmt vann. Ikke utsett dyra (eller menneskene) for klorin i drikkevannet..

Takk takk, var redd det ble feil ja, så måtte spør før jeg evt brukte det. Bruker fint lite av det, men har det i hus da.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 31-03-13, 15:14   #19267
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har erfaring med denne siden? http://www.jennyjoseph.com/no/

Hei hei...
Jeg søker rundt på nett ang erfaringer med denne butikken selv. Så kom jeg over deg i denne tråden
Handlet du der?
Søstern skal gifte seg, så jeg må ha kjole.

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-03-13, 20:59   #19268
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er på desperat leting etter inspirasjon til interiøret hjemme... Vi har bodd her snart ett år, men det føles alt annet enn hjemme!
Noen som vet om noen bra interiørblogger? Jeg syns det er så mye rart der ute... Noen retningslinjer: jeg liker ikke femtitalls, retro, "kald skandinavisk", blått generelt, shabby chic og andre malte ting, helhvitt...
Vi har spisestue og stue i ett, men det har tidligere vært to rom. veggene er lys beige, malt panel i spisestuedelen og malt strie i stuedelen. Stua har en grå fondvegg, dermed gikk jeg til panikkinkjøp av hvit tv-seksjonen hvitt stuebord. nå har vi kjøpt koksgrå sofa, så det er bedre, men der stopper det... Spisestue er forøvrig eik med brune skinnseter, og grønn pynt i glass i forskjellige nyanser. (den er jeg mest fornøyd med, men...)
Så, hva liker vi da? Kontaster, naturfarger, metaller.... Hadde jordfarger og grønt der vi bodde før, men det passet liksom i leilighet, men ikke hus.
HJELP!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-03-13, 23:01   #19269
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva med litt tekstiler?Noen tepper og puter og gardiner? Da synes jeg det blir mer hjemme.lys setting er også viktig,bare taklampe lager ikke hygge,må være flere lamper.Noen interiørblader,Bonytt og Elle interiør feks,kan ikke unngå å få gode ideer.lykke til

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 31-03-13, 23:35   #19270
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Hva med litt tekstiler?Noen tepper og puter og gardiner? Da synes jeg det blir mer hjemme.lys setting er også viktig,bare taklampe lager ikke hygge,må være flere lamper.Noen interiørblader,Bonytt og Elle interiør feks,kan ikke unngå å få gode ideer.lykke til

Jeg har selvfølgelig gardiner.... men de hjelper ikke akkurat på... Drittlei både de og putene. Har lampetter, men syns de ser helt jævlige ut sammen med resten. For ikke snakke om bildet som henger mellom de! Ingen taklampe i stuedelen, bare spisestua.
Glemte forresten å nevne romantisk stil (blomster og prikker) og veggsitater på hatlista.

Kjøpe en haug med interiørblader i påsken og det var virkelig ikke min stil noe av det... Derfor dette ropet om hjelp her.
(jeg er jo egentlig veldig glad i interiørting, og har hjulpet flere venninner med innredning og styring for salg, så dette er virkelig helt krise å ikke få til! )

Slik så forøvrigstua ut før vi kjøpte huset: http://www.finn.no/finn/realestate/h..._950918602.jpg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-04-13, 11:05   #19271
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg gikk ut fra at du hadde gardiner.....Men så for meg at hvis man skaffet seg nye..Det er også slik at et stort teppe ofte kan få møbleringen til å falle mer på plass.Førøvrig synes jeg at alle hjem trenger noe som ikke er så pent også,den helsprø lampen etter tante di el. Og at møblering blir finest hvis den foregår litt over tid,ikke alt kjøpt på en gang.Stålamper er veldig fine,så noen med brettet skjerm"snowdropp" nydelig lys,men dyre da.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 01-04-13, 12:12   #19272
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eneste tipset jeg har er å kjøpe det du faktisk liker selv
Hjemme hos meg/oss er det en ymse samling og jeg har null snøring på interiør, men det er ting som jeg liker
Det er vel kanskje det viktigste.
Jeg får litt sånn "shit, det er jo ikke noe hjemme hos meg" når jeg er på besøk hos folk som har sånn HOME, LOVE og hurramegrundt-skilter og figurer i heimen. Hjemme hos meg hadde det vel aldri glidd inn, fordi det ikke er meg

Kjør din egen stil Prøving og feiling er det som må til tror jeg

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 01-04-13, 12:20   #19273
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har konkludert med at jeg fikk grønne fingre i stedet for interiør-gen... og så har jeg arvet mange møbler (treskjæring) som legger sterke føringer på hva som skal inn i stua. Legg til at jeg hater støvtørking og at vi har tatt med litt nips fra Russland, Thailand og Afrika så resultatet er litt hummel-i-dummel (eklektisk på "fint" ) langt fra det man ser i interiørmagasinene.

Men... jeg har kommet fram til at det ikke er så farlig så lenge vi trives med det.

Drømmestilen er forresten Karen Blixen/Hemmingway-inspirert, men noe modernisert. Uten at jeg skal skryte på meg noe av det hjemme.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 01-04-13, 12:27   #19274
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har konkludert med at jeg fikk grønne fingre i stedet for interiør-gen... og så har jeg arvet mange møbler (treskjæring) som legger sterke føringer på hva som skal inn i stua. Legg til at jeg hater støvtørking og at vi har tatt med litt nips fra Russland, Thailand og Afrika så resultatet er litt hummel-i-dummel (eklektisk på "fint" ) langt fra det man ser i interiørmagasinene.

Men... jeg har kommet fram til at det ikke er så farlig så lenge vi trives med det.

Drømmestilen er forresten Karen Blixen/Hemmingway-inspirert, men noe modernisert. Uten at jeg skal skryte på meg noe av det hjemme.

Hørtes litt ut som hos meg.
Ikke at jeg har grønne fingre heller

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 01-04-13, 14:04   #19275
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan "griller" man halloumi uten grill? Tenkte f.eks. om jeg steker den i panne i litt olivenolje, og så slenger den noen minutter inn i stekeovnen med grillen på? Eller holder det kanskje å steke den i panna?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no