Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva fikk dere til jul ?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-10, 19:23   #26
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det at du snubler som en ungdom gjør deg enda mer attraktiv! Du har MOTET og PÅGANGSVILJEN og TROEN!!
Og btw så tiltrekkes damer av en eller annen grunn til menn med arr. Også arr på stålhjerter....

Den bare må være av stål, for det er så mye innenfor som er stua vekk pga. livet, vekta og alt det der..

Takk igjen

Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 19:26   #27
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

The Big Bang Theory er en tv- serie om 4 nerder som er så morsomme at jeg kan se hver episode minst 3 ganger!!! Ler så jeg skriker gang på gang!

Se bare her!
Elsker dem!

Elsker Big Bang Theory! Spesielt Sheldon

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 19:28   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Den bare må være av stål, for det er så mye innenfor som er lagret pga. livet, vekta og alt det der..

Takk igjen

Biggie

Mailer over noen gamle ryggsekker jeg har liggende som du skal fylle opp med gamle lagrede ting og hive på.. på.. på nyttårsaftenbålet!!! Nyttårsaftenbål er knallbra. Mailer også over en flunkende ny ryggsekk helt tom som bare skal inneholde ting fra 2011!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 19:32   #29
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Mailer over noen gamle ryggsekker jeg har liggende som du skal fylle opp med gamle lagrede ting og hive på.. på.. på nyttårsaftenbålet!!! Nyttårsaftenbål er knallbra. Mailer også over en flunkende ny ryggsekk helt tom som bare skal inneholde ting fra 2011!

Hehe, jobber du i motivasjonsbransjen? I tilfelle gjør du en god jobb

Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 19:36   #30
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Jeg fikk forresten gavekort på en times hodebunn, ansikts og kroppsmassajse (JIPPI!), penger til lappen, klær, pysj, parfyme(hmm.. jeg er allergisk mot parfyme ), Et pent bilde i svarthvit av meg og den ene papegøya mi, en "hånd" til å ha smykker på og Hobbysett til å lage egne smykker

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 20:26   #31
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Jeg fikk denne av Lille Gubben:

http://www.berg-fest.com/images/prod...ges/4296_0.jpg

Bergans Dyna Down - dunparkas, vidunderlig varm og god!!!! Og mye annet fint og koselig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 20:53   #32
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Elsker Big Bang Theory! Spesielt Sheldon

Og Lenard!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 20:57   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Hehe, jobber du i motivasjonsbransjen? I tilfelle gjør du en god jobb

Biggie

Nei.. Jeg har bare erfart det samme... Folk stilte opp for meg og da lovet jeg meg selv at jeg skulle stille opp for andre igjen.. Men jeg er ikke så flink til sånt, men tanken bak er god!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 21:17   #34
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nei.. Jeg har bare erfart det samme... Folk stilte opp for meg og da lovet jeg meg selv at jeg skulle stille opp for andre igjen.. Men jeg er ikke så flink til sånt, men tanken bak er god!

Takk det setter jeg pris på. Hennes facebook status i kveld er at hun skal ut på byen i Oslo og er klar til å forelske seg..

Pokkers kroppskjemi, horomoner er noe dritt avogtil. Ok kast disse tingene ut... går en tur ut og besøker min barsjef-lillesøster tenker jeg

Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 21:26   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Takk det setter jeg pris på. Hennes facebook status i kveld er at hun skal ut på byen i Oslo og er klar til å forelske seg..

Pokkers kroppskjemi, horomoner er noe dritt avogtil. Ok kast disse tingene ut... går en tur ut og besøker min barsjef-lillesøster tenker jeg

Biggie

Du?? Vet du?? Du kan sette samme status!!! Snu alt det negative til noe positivt!!! Det VAR en grunn til at det ikke funka mellom dere! NÅ har du muligheten til å finne ei dame hvor ALT funker! Verden ligger åpen for deg! Du savner ikke bare HENNE tror jeg, men du savner også den gode følelsen du hadde i deg selv da du var sammen med henne. Og DEN følelsen er IKKE knyttet til henne, den vil du få med enhver kvinne du føler tillit med. DU eier den følelsen! Og den kan du gi videre. Og det vil komme ei dame som er verdig den følelsen! Lover!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 22:03   #36
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du?? Vet du?? Du kan sette samme status!!! Snu alt det negative til noe positivt!!! Det VAR en grunn til at det ikke funka mellom dere! NÅ har du muligheten til å finne ei dame hvor ALT funker! Verden ligger åpen for deg! Du savner ikke bare HENNE tror jeg, men du savner også den gode følelsen du hadde i deg selv da du var sammen med henne. Og DEN følelsen er IKKE knyttet til henne, den vil du få med enhver kvinne du føler tillit med. DU eier den følelsen! Og den kan du gi videre. Og det vil komme ei dame som er verdig den følelsen! Lover!

Jep! er ingen quitter, hverken på kosthold eller person. Nok "syting" jeg eier min egen atmosfære og mine tanker. Fokus på det som teller nå, bygge opp min kropp og å sette pris på seg selv.

Takk for pep-talk Kanutten du er ikke værst

Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 22:07   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Jep! er ingen quitter, hverken på kosthold eller person. Nok "syting" jeg eier min egen atmosfære og mine tanker. Fokus på det som teller nå, bygge opp min kropp og å sette pris på seg selv.

Takk for pep-talk Kanutten du er ikke værst

Biggie

Man skal gi seg selv tre dager til å sørge, rase furte, men deretter er det stopp og opp å gå! Det klarer du! Du er jo nordlenning og STÅR HAN A!!! (sier norlenning fordi du bor i et av de tre nordlige fylkene... akkurat som man sier sørlenning selv om ingen bor i sørlenningsfylket... har behov for å forklare... )

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 23:16   #38
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Og Lenard!

hahah jaa. han er søt! Og ikke minst kjekk! Har du sett han utenfor serien? :P

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 23:30   #39
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

hahah jaa. han er søt! Og ikke minst kjekk! Har du sett han utenfor serien? :P

Neeei, har ikke det, men har skikkelig sansen for søte gutter med sjarm OG hjerne!
Desverre tilsier mine kriterier også en høyde på minimum 190cm, så han faller utenfor der, gitt!
Men så er jeg godt gift også, da! Med en mann på 193cm!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 00:14   #40
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Hva fikk dere til jul ?

saa langt har jeg faatt noe penger, tre forkler (jeg odelegger jo bare klaerne mine med aa steke bacon hver morgen...) en tanita vekt og en wii med wii fit +

det ligger visst et par gaver til og venter paa at jeg skal komme hjem, aner ikke hva det er

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 00:21   #41
Hasselnøtt
Medlem
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Bygd i Buskerud
Innlegg: 116
Hasselnøtt er på en erverdig vei

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Fikk mye fint og brukbart:

  • Wii Active Personal Trainer (trimme hjemme forran tven)
  • Bok: Matglede med Lavkarbo
  • Oppskriftsbok (som jeg selv kan skrive inn i )
  • Dampkoker fra Philips
  • Tovede votter med rosa hjerter
  • Avfall-sorteringsbokser....
  • Lys som min sønn har støpt
  • En flott engel i glass
  • Høytalere til min mini-pc
  • En flott termokopp/termos på 470 ml
  • Og noe mer som jeg ikke kommer på i farta ...
Er kjempefornøyd med denne julen.

__________________



MIN JOURNAL...
Hasselnøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 00:34   #42
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Aqvia kullsyremaskin, Wishbox, håndklær, wok-panne, div. kremer, sokker, superundertøy, sminke..pluss sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farta

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 00:35   #43
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Aqvia kullsyremaskin, Wishbox, håndklær, wok-panne, div. kremer, sokker, superundertøy, sminke..pluss sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farta

..og en spjæla jeksel

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 00:49   #44
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Neeei, har ikke det, men har skikkelig sansen for søte gutter med sjarm OG hjerne!
Desverre tilsier mine kriterier også en høyde på minimum 190cm, så han faller utenfor der, gitt!
Men så er jeg godt gift også, da! Med en mann på 193cm!

Fikk sjokk når jeg så han på ekte. HELT anderledes, men han kler brillene sine. Er liksom det som gjør han så søt Hahaha, ja han er ikke så høy av seg gitt.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 01:49   #45
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Hva fikk dere til jul ?

Lykke til med leginga av ditt knuste hjerte, Biggie. Jeg kan opplyse om at 21. jan. er selveste Soldagen i Tromsø. Om man ser sola da er avhengig av om det er klarvær. Det er vanlig å spise solboller en dagen, men den er nok ikke noe særlig lavkarbo. Her bør noen ta ansvar for å utvikle en lavkarbo-variant.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:36   #46
superida
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 12
superida er på en erverdig vei

Sv: Hva fikk dere til jul ?

8 rosendahl rødvinsglass
4 rosendahl champagneglass
4 rosendahl cognac glass
3 "alve te-lysestaker" fra wik & Walsøe
2 par tovede votter med hjerter
hvit og blpå strikkejakke fra Vila
kaffe/te krukker
oppskriftsbok med salater
tovet sitteunderlag
VERDENS nydeligste daiamanthjerte-anheng fra kjæresten, og jammen har han ikke laget et enda flottere sølvarmbånd og kjede til meg <3

superida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomp. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For dere med veldig lange platåer, hva fikk det til å løsne? Photobscura Lavkarbo generelt 31 17-02-10 23:45
Fikk dere flat mage når dere var ferdigslanket? Bixen Spørsmål og svar 8 27-10-09 19:04
I går fikk jeg vite at min bror har fått kreft, nå trenger jeg hjelp av dere! Thalen Lavkarbo generelt 21 31-07-09 10:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no