Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Skal vi skravle litt da??

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-07, 09:13   #26
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Skal vi skravle litt da??

Puh.. gått ned 3,5 kg 1. uka..
Dette virker... Er i grunn veldig glad... Dette puffet trengte jeg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:36   #27
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Sv: Skal vi skravle litt da??

Grattis

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:38   #28
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Skal vi skravle litt da??

Gratulerer!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 13:53   #29
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Gratulerer!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 16:29   #30
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Skal vi skravle litt da??

Tusen takk.

Moro at det endelig er noe som virker

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:42   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Med fare for å virke kjip, ikke forvent det samme resultatet ved neste veiing... Første uka er det masse vann og dritt som skal ut av kroppen. Men det kan være veldig lurt å måle noen strategiske steder på kroppen også, de kommer til å minke mer enn vekta en stund fremover.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:57   #32
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Helt klar over at det kan stagnere. Men måler cm også.. Da har man 2 sjekkpunkt. Merker ikke så godt de kiloene som er borte, er ikke noe lettere i kroppen. Men at 2 cm ble borte rundt magan , merka jeg på buksene. Syns det var godt å se at det nytter

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 13:03   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Jeg går bare opp jeg... Så nå er jeg SUR på meg sjøl!
For det kan ikke skyldes på noe annet enn meg sjøl... var på byen og drakk øl i helga, og etter det sklei alt helt ut. *SMEKK på lanken til meg*
Men jeg lurer på om jeg skal bytte filosofi kanskje....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 16:31   #34
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Jaja. men gjort er gjort, kan ikke endre på det. Legg bak deg det gæli som er gjort, og se fremover.. Regner med at de fleste får en sprekk og pila peker feil vei. Det er lærdom i det.

Jeg syns i vertfall at ketolyse er bra for meg. Alle i huset sier at humøret mitt er mye bedre. Merker faktisk det selv Så lenge jeg kan spise god mat og bli mett, er jeg i godt humør. Har faktisk ikke vært sulten siden jeg begynte.

Tvi tvi..og lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 16:38   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jaja. men gjort er gjort, kan ikke endre på det. Legg bak deg det gæli som er gjort, og se fremover.. Regner med at de fleste får en sprekk og pila peker feil vei. Det er lærdom i det.

Jeg syns i vertfall at ketolyse er bra for meg. Alle i huset sier at humøret mitt er mye bedre. Merker faktisk det selv Så lenge jeg kan spise god mat og bli mett, er jeg i godt humør. Har faktisk ikke vært sulten siden jeg begynte.

Tvi tvi..og lykke til videre

Heeeelt enig Gerd

Unga mine lurte på om jeg var begynt med lykkepiller siden jeg er så blid stort sett heeele tiden Lykkemat kaller jeg det da!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 18:07   #36
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Jepp, det er sant. Det er lykkemat!!! Har du forresten tenkt over at det ikke legger seg belegg på tennene i løpet av dagen?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 18:22   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jepp, det er sant. Det er lykkemat!!! Har du forresten tenkt over at det ikke legger seg belegg på tennene i løpet av dagen?

Kaste tannbørsten også???

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 18:48   #38
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

He he... Litt drøyt kanskje??

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 23:05   #39
Nattesjel
Medlem
 
Nattesjel sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 41
Innlegg: 148
Nattesjel er ny på veien

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kaste tannbørsten også???

__________________

.•š¯`•.•š¯`•. Min Journal .•š¯`•.•š¯`•.



Nattesjel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 23:30   #40
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Har også merket meg at jeg ikke har pels på tennene lenger etter at jeg la om til lavkarbo, og har regnet med at dette kom av at jeg har kuttet ut alt sukkeret.

Apropo tenner og fluor og sånt så leste jeg i siste nr av Mat&Helse (01/07) et interessant spørsmål i Leserbrev-spalten om fluor. Der svarer Dag Viljen Poleszynski bla at "Tannråte skyldes ikke fluormangel, men et for høyt inntak av karbohydrater, særlig raffinerte karbohydrater ..." og "Strategien for å motvirke hull i tennene er ikke å bruke fluorider, men å spise naturlig, sjeldent og kontrollert inntak av søtsaker etterfulgt av grundig renhold."

Så det er kanskje ikke så ille å kaste tannkremen, men tannbørsten ville jeg vertfall beholdt uansett. (Hehe.. Kommer til å beholde tannkremen også )

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:50   #41
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Har også merket meg at jeg ikke har pels på tennene lenger etter at jeg la om til lavkarbo, og har regnet med at dette kom av at jeg har kuttet ut alt sukkeret.

Apropo tenner og fluor og sånt så leste jeg i siste nr av Mat&Helse (01/07) et interessant spørsmål i Leserbrev-spalten om fluor. Der svarer Dag Viljen Poleszynski bla at "Tannråte skyldes ikke fluormangel, men et for høyt inntak av karbohydrater, særlig raffinerte karbohydrater ..." og "Strategien for å motvirke hull i tennene er ikke å bruke fluorider, men å spise naturlig, sjeldent og kontrollert inntak av søtsaker etterfulgt av grundig renhold."

Så det er kanskje ikke så ille å kaste tannkremen, men tannbørsten ville jeg vertfall beholdt uansett. (Hehe.. Kommer til å beholde tannkremen også )

Ja man kan få seg en tankevekker iblandt!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:08   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Argh, nå har det vært overfall i gamlebyen i Oslo igjen! Utrolig kjipt at det skal være så mye styr her i området. Bor ikke akkurat i gamlebyen, men flere av de beste gå-rundene rundt her går i de områdene hvor det både har vært voldtekter og overfall siden i romjula... Gir ikke akkurat noen ekstra puff til å ut og gå på kveldstid

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 09:28   #43
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Misunner deg ikke... Bor mer på landet jeg, stille og rolig.. Her er det førstesideoppslag i lokalavisa viss noen ramler og slår seg på rumpa

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:19   #44
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Oppvokst på landet jeg også (oppland faktisk )
Men bodd i oslo i 8 år, og stortrives Med unntak av sånne ting som det over da, men så tenkte jeg på at det kan jo snus til noe postivt ved at sambo'n må være med og gå også ("du vil vel ikke at jeg skal bli overfaltt?? *blunk, blunk")....
Aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:26   #45
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Apropo tenner og fluor og sånt så leste jeg i siste nr av Mat&Helse (01/07) et interessant spørsmål i Leserbrev-spalten om fluor. Der svarer Dag Viljen Poleszynski bla at "Tannråte skyldes ikke fluormangel, men et for høyt inntak av karbohydrater, særlig raffinerte karbohydrater ..." og "Strategien for å motvirke hull i tennene er ikke å bruke fluorider, men å spise naturlig, sjeldent og kontrollert inntak av søtsaker etterfulgt av grundig renhold."

Etter at jeg begynte på Atkins har jeg ikke hatt et eneste hull i tennene
Før hadde jeg MANGE hver gang jeg var hos tannlegen!!

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 19:45   #46
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av LilleVille, her.

Her er det felles lunch med felles innkjøp av BRØD og pålegg... Så det synes veldig godt at jeg er "annerledes".. Men det tar sikkert ikke så mange dagene før ingen bryr seg. Synes det er litt rart jeg, at "ingen" har hørt om å ikke spise brød... Har ikke giddet å utdype noe mer, sier bare at jeg ikke spiser brød.. Kjenner at det er litt kjipt, ikke å ikke spise brød, men å være annerledes.. Håper verden åpner øynene snart!

Jeg har vært veldig åpen om det på jobben siden vi også har felles brødlunsj, og folk synes først og fremst det er spennende, spesielt siden de ser at det virker. Jeg har stort sett med mat hjemmenifra (lunsj fra www.spisdegslank.no) men det hender jeg skeier ut en fredag i ny og ne for da har vi varm lunsj. Calzone fra Bit er av og til litt uimotståelig :-)

Det har vært noen oppskrifter her inne på lavkarbo-brød, kanskje det er noe du kan bake og ta med på jobb?

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 00:27   #47
kiwi
Juniormedlem
 
kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 16
kiwi er ny på veien

Sv: Skal vi skravle litt da??

Nå har det vært stille her en stund. Hvordan går det med dere folkens? Jeg er i gang med min andre uke, og har funnet ut at min største utfordring er å få i meg nok fett... men jeg forsøker i hvert fall! Gikk ned 6.5 cm rundt hoftene den første uken.

__________________
1. mnd: -7.5 kg
kiwi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:21   #48
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av kiwi, her.

Nå har det vært stille her en stund. Hvordan går det med dere folkens? Jeg er i gang med min andre uke, og har funnet ut at min største utfordring er å få i meg nok fett... men jeg forsøker i hvert fall! Gikk ned 6.5 cm rundt hoftene den første uken.

GRATTIS!!!
Det har vært stille her ja, godt at du plukket opp igjen tråden...
Jeg er i gang med min 3. uke, minket 5kg og 5,5 cm rundt magan Skal på vekta i morra igjen, er litt spent om jeg er kommet til et platå...
Syns det går greit med maten, finner masse gode oppskrifter her på forumet, så det blir ikke så ensformig.. Liker å ekspremintere og lage mat, så det tar en del av min tid...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:18   #49
kiwi
Juniormedlem
 
kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 16
kiwi er ny på veien

Sv: Skal vi skravle litt da??

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

GRATTIS!!!
Det har vært stille her ja, godt at du plukket opp igjen tråden...
Jeg er i gang med min 3. uke, minket 5kg og 5,5 cm rundt magan Skal på vekta i morra igjen, er litt spent om jeg er kommet til et platå...
Syns det går greit med maten, finner masse gode oppskrifter her på forumet, så det blir ikke så ensformig.. Liker å ekspremintere og lage mat, så det tar en del av min tid...

Moro at det er flere som går ned en del! Tør ikke veie meg i løpet av uken, redd for å bli avhengig. Så da er det 4 dager til jeg ser resultater fra uke 2.

Jeg synes det er vanskelig å finne nok tid til matlaging, det blir gjerne mye stress når små og store krever sitt mens jeg forsøker å tilberede mat som skal gjøre alle til lags... ønsker meg kokk jeg!

__________________
1. mnd: -7.5 kg
kiwi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:28   #50
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi skravle litt da??

Ja det er morro å gå ned i vekt... Uten kamp..
Har hatt bakekveld i kveld, kaker til eldstemanns 18 årsdag i morra... Og bakt ketobrødet... Så huset dufter godt, ja...
Stod veeeldig tidlig opp i dag, 0500... Og kjenner det på kroppen at det er nattatid for meg.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sliter litt matgal Lavkarbo generelt 17 02-06-05 14:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no