Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-07, 14:38   #26
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.

Lokkebiff: Det er jo på kort tid! jeg har tatt det litt sånn etappevis, med en del "jojing" på veien

jeg "jojet" også da jeg var ung som deg...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:39   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Nå skal jeg være superdiplomatisk, og faktisk helt ærlig! Alle har vært flinke, jeg mener, det er jo forskjellig hvilke mål vi har alle sammen, noen har titalls kilo overvekt, jeg vet jo ikke helt da men jeg regner med at det var i utgangspunktet snakk om femten kilo og kanskje litt til. Jeg er DØDSSTOLT over meg selv! Andre igjen har ikke så mye å ta av, men er syke av insulinresistens, epilepsii, PCOS, etc... Vi har alle våre mål, og heller ingen grunn til å undervurdere dem!
Å gå ned i vekt på en ålreit og sunn måte er en helt pakke og en stor investering for oss selv og alle rundt oss.

Og jeg føler også en stolthet på andres vegne her på forumet når jeg ser resultatene deres, folk jeg ikke kjenner rører meg på de utroligste måter med ståpåviljen sin, og evnen til å motivere andre!
Lokkebiff og MonicaA, dere har all grunn til å rose dere selv!
Og DJW, du har jo fått slengt av deg 4 kg, og det skal man pokkern ikke kimse av, særlig når man leser om din erfaring med hvor lett du har å legge på deg, og hvor vanskelig det er å stoppe! Og et er aldri for sent
Jeg MERKA jo ikke en gang at jeg la på meg!! Jeg trodde at jeg bare ville være passe rund og god hele livet, og så fikk jeg leve med det, men bare noen hakk dårligere kriterier for hva som havnet i magen, og POFF! The road to Bolleby var nedlagt med lange distanser.

Gi når dere selv et klapp på hodet, det fortjener dere!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:46   #28
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Takk Photobscura, jeg er helt enig! Du har all grunn til å være stolt over det du har prestert, men enda mer over hvor oppmuntrende og vis du er!

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:48   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

lett det, på et sånt forum, kan skjønne

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:52   #30
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Gi når dere selv et klapp på hodet, det fortjener dere!

Joooo, du har rett!!!

VI ER FAEN MEG FLINKE ALLE SOM ÈN!!!!

Et klapp på hodet til deg også, du fornuftige, flotte, flinke Jorun!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:56   #31
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Jepp! Ha en fin dag folkens! Nå skal jeg gå til badet, kjøkkenet og tilbake til sofan, og da har jeg gjort mitt for i dag.. Straaammmer!

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:09   #32
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Lykke til, og ikke minst på tirsdag, blir spennende å høre hvordan avdekkelsen ble!
Og bilder; ja takk

Elsker sånne før og etter bilder altså. Gleder meg litt selv til å kunne vifte med dem

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:27   #33
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.

Kunne ikke akkurat kreve lavkarbomat der nede.. Endte med å pakke med meg badevekta, til glede for en hel landsby.. ( Ble forresten tatt i mot med "WOW, youre fat!!! Stort kompliment der.... )

Der skulle jeg bodd nå. Og så kunne jeg reise hjem når jeg ble slank og alle sa "wow, du er slank" og jeg fikk respekt og kunne leve lykkelig resten av livet.


Opprinnelig lagt inn av photobscura

Og DJW, du har jo fått slengt av deg 4 kg, og det skal man pokkern ikke kimse av, særlig når man leser om din erfaring med hvor lett du har å legge på deg, og hvor vanskelig det er å stoppe! Og et er aldri for sent Jeg MERKA jo ikke en gang at jeg la på meg!! Jeg trodde at jeg bare ville være passe rund og god hele livet, og så fikk jeg leve med det, men bare noen hakk dårligere kriterier for hva som havnet i magen, og POFF! The road to Bolleby var nedlagt med lange distanser.

Takk for det. Ja jeg tror jeg har lært nå. Har mere tro på det enn noen gang. Men det å ikke spise sjokolade, is og pizza osv er det beste valget jeg kunne ta for jeg kan ikke ta en eneste bit av dette igjen. Og jeg tenkte også at jeg aldri kom til å bli slank, helt til jeg oppdaget lavkarbo. Da fikk jeg troen, og nå ser det ut som det går veien også.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:32   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Heheee, overså denne historen om Ghana, jeg!
Husker også da jeg var relativt liten, og det kom en gjeng skrinne tamiler til bygda, de var helt imponerte over bl.a meg, så feit unge hadde de aldri sett før, og var hellig overbevist om at familien min måtte være steinrik.

Jeg ble selvfølgelig dødsfornærme, og pappa måtte trøste jenta si med at der nede er det et stort statussymbol å ha noen kiol ekstra. Utrolig hvor forskjellig vi tenker etter hvor mange behov vi har metta....

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:34   #35
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

jeg "jojet" også da jeg var ung som deg...


Hey....Jeg er 26

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:36   #36
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Heheee, overså denne historen om Ghana, jeg!
Husker også da jeg var relativt liten, og det kom en gjeng skrinne tamiler til bygda, de var helt imponerte over bl.a meg, så feit unge hadde de aldri sett før, og var hellig overbevist om at familien min måtte være steinrik.

Jeg ble selvfølgelig dødsfornærme, og pappa måtte trøste jenta si med at der nede er det et stort statussymbol å ha noen kiol ekstra. Utrolig hvor forskjellig vi tenker etter hvor mange behov vi har metta....

Ja sånn skulle det ha vært er også. *sukk* Har aldri hatt et så avslappet til kroppen min som da jeg var der..

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:02   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Se om du klarer å få tilbake noe av den følelsen
Jeg vet at vi er et langt mer overfladisk folkeslag her i vesten, men i det store er det du som styrer det
Og så har du kommet kjempelangt, jippi

I blant prøver jeg å lukke øynene og se for meg den slanke meg, men det er søren meg umulig!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:47   #38
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Se om du klarer å få tilbake noe av den følelsen
Jeg vet at vi er et langt mer overfladisk folkeslag her i vesten, men i det store er det du som styrer det
Og så har du kommet kjempelangt, jippi

I blant prøver jeg å lukke øynene og se for meg den slanke meg, men det er søren meg umulig!!

Hihi, helt umulig..

Ikke lett å ta med følelsen. Men det beviser litt at det jeg alltid har trodd, "jeg vil gjøre det for min egen del", ikke stemmer helt. Hadde jeg bodd i Ghana hadde jeg sikkert ikke brydd meg, andre hadde vært fornøyd, og dermed jeg også. Helse, velvære og energi er jo en kjempebonus selfølgelig..

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:55   #39
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Hadde vært fint å være i Afrika ja.... Men selv om vi her i Norge kanskje er litt mer overflatiske og opptatt av kroppsbildet og slikt, tror jeg ikke det er så voldsomt i forhold til mange land i øst-Europa. En venninne av meg som bor og studerer i et land der, sier det er helt utrolig hvor opptatt de er av det! Og jeg jobber sammen med flere jenter fra Polen, og de er kjempetynne, og snakker ikke om noe annet enn kropp og vekt. De er veldig hyggelige (og arbeidssomme), men jeg må nesten unngå å jobbe sammen med dem, for det er utrolig ødeleggende... En (norsk) jente på jobben hadde med seg pizza som hun spiste i lunsjen sin en gang, og da kommenterte hun ene polske at hun ikke måtte spise så mye, for hun kunne jo bli feit, og det var veldig synd siden hun var så pen.

On-topic: Jeg har også vært overvektig så lenge jeg kan huske, rund og god hele livet, og direkte overvektig siden jeg var 11-12 eller noe slikt. Jeg gremmes når jeg ser bilder av meg selv, men jeg kan jo ikke slette all dokumentasjon av hele livet mitt. Nå skal det sies at det finnes veldig lite bilder av meg, for jeg liker ikke å bli tatt bilde av!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 13:57   #40
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Derfor liker jeg gamle bilder av meg selv:

sjekk bukplastikk.com

-forum- bukplastikk- før og etterbilder av maria4.

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 15:28   #41
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

monicA : var ikke det vondt??

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 15:52   #42
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Forundrende lite vondt synest jeg, og både operasjonen og tiden etterpå har vært en fin opplevelse for meg. Men vet at mange er uenig, vi er alle ulike. Jeg er i alle fall strålende fornøyd

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 16:15   #43
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

hmm...jeg angrer på at ikke flere har fått "lov
å ta bilder av meg,fra jeg var overvektig..
kunne godt hatt haugevis nå,hadde bare
vært deilig å se hvordan jeg IKKE ser ut lengre
(om dere skjønner)
det som slår meg er hvor svær jeg var,viste jo
at jeg var overvektig men ikke SÅ stor liksom
(denial,tenker jeg )..Samme med klærene
,gikk hele tiden å klagde over de små str..hmmm
nå ser jeg jo at det så og si ikke fins små str
i de forskjellige butikkene(med unntak av miss sixty klærene
kansje da) hver gang jeg har shoppet så lurer jeg på
hvordan i huleste tynne/små mennesker finner klærene sine
,det er jo mye mer fokus på big and beautyfull klær nå,ser det
ut som.. ok..her sporer jeg helt av vist..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 16:23   #44
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.

Derfor liker jeg gamle bilder av meg selv:

sjekk bukplastikk.com

-forum- bukplastikk- før og etterbilder av maria4.

Hvor ligger bildene? kan ikke finne maria4 jeg

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 16:29   #45
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

hmm...jeg angrer på at ikke flere har fått "lov
å ta bilder av meg,fra jeg var overvektig..
kunne godt hatt haugevis nå,hadde bare
vært deilig å se hvordan jeg IKKE ser ut lengre
(om dere skjønner)
det som slår meg er hvor svær jeg var,viste jo
at jeg var overvektig men ikke SÅ stor liksom
(denial,tenker jeg )..Samme med klærene
,gikk hele tiden å klagde over de små str..hmmm
nå ser jeg jo at det så og si ikke fins små str
i de forskjellige butikkene(med unntak av miss sixty klærene
kansje da) hver gang jeg har shoppet så lurer jeg på
hvordan i huleste tynne/små mennesker finner klærene sine
,det er jo mye mer fokus på big and beautyfull klær nå,ser det
ut som.. ok..her sporer jeg helt av vist..

Du har så helt rett! Jeg hadde tung beinbygning, var grovt bygd og så bare stor ut på bilder, trodde jeg. Derfor merket jeg liten forskjell når jeg gikk ned også. bare bildene som viser forskjellen

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 16:30   #46
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

de er ikke ute annet enn på forumet. Gå inn på forum, så bukplastikk og deretter "før og etterbilder av maria4"

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 16:59   #47
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

MonicaA: Utrolig spennende før/etter bilder! For en flott mage!!!! Gratulerer med vel overstått operasjon! Så godt å høre at det hele gikk så greit for deg.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 17:10   #48
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Opprinnelig lagt inn av dingpot, her.

MonicaA: Utrolig spennende før/etter bilder! For en flott mage!!!! Gratulerer med vel overstått operasjon! Så godt å høre at det hele gikk så greit for deg.

Takk for det! merkelig hvordan en mage kan bli når kiloene forsvinner... Min var alltid stygg da, men ble stadig verre etterhvert som jeg gikk ned

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 17:14   #49
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

...og jeg gikk ned en del kilo etter at før-bildet ble tatt

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 10:36   #50
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Så fin du er, Monica!! Må jo være som å leve i en ny kropp

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00
Hva synes du om den nye forumlisten? HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 05-06-04 18:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no