Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Min Journal -> Min Blogg

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-07, 19:16   #26
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Synes dette ser veldig bra ut jeg!

Blir jo veldig oversiktelig med bloggene!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:22   #27
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Dette blir veldig bra!! Jeg er veldig fornøyd med endringen!

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:30   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg er jo ikke så teknisk av meg når det kommer til disse interaktive sakene, men jeg er positivt innstilt til endringer. Jeg sliter fortsatt litt med å finne noen måte å se når min egen eller mine abbonerte blogger er oppdaterte...
Men jeg finner vel ut av det etterhvert.

Arti lell

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:44   #29
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Jeg er jo ikke så teknisk av meg når det kommer til disse interaktive sakene, men jeg er positivt innstilt til endringer. Jeg sliter fortsatt litt med å finne noen måte å se når min egen eller mine abbonerte blogger er oppdaterte...
Men jeg finner vel ut av det etterhvert.

Arti lell

Se i bloggkontrollpanelet ditt. (Her: http://forum.lavkarbo.no/blog_subscr...hp?do=userlist)

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 18-09-07 kl 20:45. Årsak: La til lenke.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:31   #30
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Nå blir det for mye å følge med på her.
Jeg har allerede problemer med å følge med i journalene ....
Har prøvd å lese blogger, men det var da voldsomt med aktivitet.

*timeout*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:40   #31
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

....
Vi skal ha et skille mellom diskusjonsforum og personlige blogger/journaler, dette fordi vi ønsker større takhøyde i diskusjonene, og en bedre oppfølging av brukere som fører journal. Vi har erfart, gang på gang, at takhøyde og rom for diskusjon lar seg dårlig kombinere med personlige tråder, der en skal være støttende og positiv. Vi skal derfor ha et markert skille...

Dette setter jeg stor pris på!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:03   #32
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Se i bloggkontrollpanelet ditt. (Her: http://forum.lavkarbo.no/blog_subscr...hp?do=userlist)

JA! !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 04:21   #33
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Syns det er synd at journaler avsluttes også for oss som ønsker å beholde den. Jeg ville gjerne hatt min som den er, med de kommentarer jeg får.
Blogg har jeg forsøkt meg på et par ganger før, og det er ikke noe for meg. Syns det er bare rot og uoversiktlig. Det gjelder også når jeg er inne på andres blogger, andre steder.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 08:39   #34
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Bare lurer: Hvis noen sier til meg at de vil ha meg på sin venneliste så jeg kan lese bloggen deres, må jeg da også legge til dem, eller trenger jeg ikke det?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 08:41   #35
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Det lurer jeg på også

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:12   #36
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Og en ting til: Kan man på noen måte se blogginnlegget man kommenterer mens man skriver? Det er jeg veldig avhengig av å kunne gjøre ... ellers glemmer jeg lett hva jeg ville si

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:13   #37
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Når forsvinner journalene? De blir jo fortsatt brukt av de som har opprettet dem..ser veldig rotete og uoversiktlig ut i forumdelen under uleste innlegg nå.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:19   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Ok, nå spør jeg mye, men jeg er fortsatt helt blånn på opplegget. Skal man lage en ny sånn tråd hver dag, eller kan man ha f.eks tre tråder, hvorav den ene er matoversikt, en er måling/veiing og en er vanlig dagbok?
Det er liksom det jeg prøver meg på nå...
Og kan man sitere folk? Akkurat det der skulle jeg gjerne ha kunnet gjort....

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:28   #39
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Syns det er synd at journaler avsluttes også for oss som ønsker å beholde den. Jeg ville gjerne hatt min som den er, med de kommentarer jeg får.
Blogg har jeg forsøkt meg på et par ganger før, og det er ikke noe for meg. Syns det er bare rot og uoversiktlig. Det gjelder også når jeg er inne på andres blogger, andre steder.

Du får ha Journaltråden din slik den er, men ny aktivitet skal flyttes til Journalbloggen. Det er bare formen som endres, fra forumdiskusjonstråd til blogg. Blogg er en forkortelse av web-logg, en logg du fører på nettet.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Bare lurer: Hvis noen sier til meg at de vil ha meg på sin venneliste så jeg kan lese bloggen deres, må jeg da også legge til dem, eller trenger jeg ikke det?

Alle kan legge til de brukerne en selv ønsker på sin venneliste, så en trenger ikke spørre, du kan legge til hele forumet om du har tålmodighet nok. En må derimot spørre om en ønsker å komme på andres venneliste.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:33   #40
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ok, nå spør jeg mye, men jeg er fortsatt helt blånn på opplegget. Skal man lage en ny sånn tråd hver dag, eller kan man ha f.eks tre tråder, hvorav den ene er matoversikt, en er måling/veiing og en er vanlig dagbok?
Det er liksom det jeg prøver meg på nå...
Og kan man sitere folk? Akkurat det der skulle jeg gjerne ha kunnet gjort....

Du poster et nytt blogginnlegg for hver dag, hver gang du skriver om noe nytt. Hvis du bare skal svare på kommentarer, så gjør du det med en kommentar, lengre refleksjoner som svar på kommentarer poster du gjerne som et eget blogginnlegg. Struktur som matoversikt, veiing/måling og dagbok, bruker du kategoriene til. (Klikk her: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=...gcategoryid=-1 så får du oversikten over alle innleggene uten kategori, da kan du raskt lese det du har skrevet uavhengig av det andre har kommentert, en enkel måte å få oversikt på, klikk kategoriene så får du oversikt over hver av de. Glimrende når en skal besvare spm som "Jeg spiser rett!!!!!!! Hvorfor går jeg ikke ned i vekt???!! :(")

Jeg skal lage en eksempelblogg nå i formiddag.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:34   #41
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.



Alle kan legge til de brukerne en selv ønsker på sin venneliste, så en trenger ikke spørre, du kan legge til hele forumet om du har tålmodighet nok. En må derimot spørre om en ønsker å komme på andres venneliste.

Ah, da forstår jeg. Takk!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Og en ting til: Kan man på noen måte se blogginnlegget man kommenterer mens man skriver? Det er jeg veldig avhengig av å kunne gjøre ... ellers glemmer jeg lett hva jeg ville si

Dette fant jeg ut av selv ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:38   #42
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du får ha Journaltråden din slik den er, men ny aktivitet skal flyttes til Journalbloggen.

Men poenget er jo da nettopp at vi som da ønsker å beholde journalen ikke får noen svar der. Siden all aktivitet skal flyttes så ingen får svare.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:47   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du poster et nytt blogginnlegg for hver dag, hver gang du skriver om noe nytt. Hvis du bare skal svare på kommentarer, så gjør du det med en kommentar, lengre refleksjoner som svar på kommentarer poster du gjerne som et eget blogginnlegg. Struktur som matoversikt, veiing/måling og dagbok, bruker du kategoriene til. (Klikk her: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=...gcategoryid=-1 så får du oversikten over alle innleggene uten kategori, da kan du raskt lese det du har skrevet uavhengig av det andre har kommentert, en enkel måte å få oversikt på, klikk kategoriene så får du oversikt over hver av de. Glimrende når en skal besvare spm som "Jeg spiser rett!!!!!!! Hvorfor går jeg ikke ned i vekt???!! :(")

Jeg skal lage en eksempelblogg nå i formiddag.

Jeg klarte på forunderlig vis å forstå det nesten av meg selv før jeg leste dette nå Sorry maset altså, men blogger har jeg aldri befattet meg med!
SÅ! Nå har jeg laga fire kategorier for de fire tingene jeg synes det er viktig å ha med seg i de personlige oppdateringene.

Takk HP, detta er gøy!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:13   #44
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Men poenget er jo da nettopp at vi som da ønsker å beholde journalen ikke får noen svar der. Siden all aktivitet skal flyttes så ingen får svare.

Du må flytte din aktivitet til bloggen for å få svar, ja. Det er ikke sånn at du må flytte i dag, vent noen dager og se hva som skjer, det er ikke så vanskelig.

NÅ skal jeg begynne på eksempelbloggen.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:16   #45
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg har lagt til de som skal ha tilgang til bloggen på venneliste. Likevel er det noen som er på den lista som ikke får tilgang. Kan du sjekke ut det?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:26   #46
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har lagt til de som skal ha tilgang til bloggen på venneliste. Likevel er det noen som er på den lista som ikke får tilgang. Kan du sjekke ut det?

Er du sikker på at de er på vennelisten din? Og hvis du har sjekket det, kan du da sende meg navnet på en som er på vennelisten som har tilgang, og en som er på listen din som ikke har tilgang (gjerne på PM).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:53   #47
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har lagt til de som skal ha tilgang til bloggen på venneliste. Likevel er det noen som er på den lista som ikke får tilgang. Kan du sjekke ut det?

Jeg har ingen mulighet til å se/kontrollere vennelisten din.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:59   #48
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg har ingen mulighet til å se/kontrollere vennelisten din.

Fixa det Tok bare bort og la inn på nytt igjen..

Hvordan er det med "prikkesystemet" på bloggen, får vi ikke brukt det der?
Og går det an å endre slik at nyeste kommetarer til en blogg vises først?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 11:04   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Og går det an å endre slik at nyeste kommetarer til en blogg vises først?

Dét hadde vært kjekt !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 11:13   #50
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Og et spm til:

Blogger vi abbonerer på og som blir skrivd i, kommer ikke det på kontrollpanel over oppdaterte tråder?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Piskeklubb? Fjonken Trening 277 09-10-06 20:03
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 14:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no