Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
30-01-09, 18:13 | #1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
|
Er støl/har vondt i musklene mellom skulderbladene - tips til uttøyning?Lurte på om noen har noen smarte uttøyningsøvelser for musklene mellom skulderbladene? |
Min kostholdsfilosofi: - |
30-01-09, 20:31 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
|
Sv: Er støl/har vondt i musklene mellom skulderbladene - tips til uttøyning?Ta tak i en stolpe/dørhåndtak etc med begge hender, hold deg fast med strake armer, mens du presser overkroppen bakover slik at skulderbladene går fra hverandre. Sikkert en sabla dårlig forklaring, men håper du skjønner hva jeg mener :-)
30-01-09, 20:50 | #3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 52
|
Sv: Er støl/har vondt i musklene mellom skulderbladene - tips til uttøyning?AH en svak svikt i knærne og sett hendene på lårene, deretter skytter du ryggog passer på å få presset mellom skulderbladene. Sett ut rumpen og svai i ryggen før du går tilbake igjen og skyter rygg. Hold ca 30 sekunder hver gang. Gjør du denne riktig strekker du godt ryggen over skulderbladene. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dette med tid mellom måltidene. | Lollypop! | Dr Lindbergs | 3 | 06-11-07 19:48 |
Støl i tenna | Brimstone | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 4 | 18-09-07 01:42 |
No midt i mellom? | Fjonken | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 7 | 21-05-06 11:50 |
Trim i dag - støl i morra! | Charmtassen | Generell diskusjon | 0 | 02-02-06 16:19 |
Har dere beholdt musklene? | Forlani | Ketolysekuren | 4 | 27-05-05 17:12 |