Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
28-03-11, 17:02 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
|
Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?... når du er i et besøk, er kjempesulten, og ikke har mat med deg, og du IKKE vil skeie ut med karber? |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
28-03-11, 17:09 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
|
Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?Vel, jeg fikk tilbud om en drops. Der og da glemte jeg meg og tok imot den. Vi var på kunstmuseum og stod å hørte på guiden forklare om et bilde. Jeg fikk panikk, og prøvde så diskré som mulig å ta dropsen ut av munnen. Følte meg altså så dum, men fikk det til. Så kom problemet, hva skulle jeg gjøre med den. Den havnet i jakkelommen, og ble klistret godt fast i telefonen. Haha. Det var veldig morsomt i etterkant. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent |
28-03-11, 18:03 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?Vet ikke om det er desperat - men når vi har lunsj på jobben og kantinedama har glemt at jeg ikke spiser brød ( vi har MANGE valg når vi bestiller mat...) så spiser jeg kun pålegget med lavkarbobrød jeg selv har hatt med under Orker ikke skjule det, alle vet jo om det... |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
30-03-11, 13:23 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
|
Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?Har definitivt kastet unna mye brød på snitter, ja! Litt verre er det å plukke ut pålegget fra en hel baguett, men det må også til. |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert |
02-04-11, 00:08 | #5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
|
Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?Jeg var på besøk hos noen jeg ikke kjenner så godt, og jeg var så sulten at jeg knabbet to skiver kokt skinke fra kjøleskapet |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
02-04-11, 00:29 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
|
Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?Skrapet fyllet av en hel grandiosa
02-04-11, 01:28 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
|
Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?
Hahaha! Jeg hadde reagert HELT likt!
02-04-11, 06:48 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 35
|
Sv: Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo?Jeg fikk besøk av noen venner for første gang. Ganske tidlig i vennskapet og vi hadde ikke tatt "karbo-praten" ennå. Ikke var jeg klar for å dra den akkurat da heller. |
Min kostholdsfilosofi: Ketose |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilken lavkarbo-oppskrift bruker du mest? | Jabba | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 24 | 28-05-11 19:25 |
Mat i forbindelse med pendling | tiger2010 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 9 | 14-03-11 22:58 |
Mest ned på lavkarbo | Traxior | Generell diskusjon | 2 | 08-03-07 15:39 |
Lavkarbokosthold i forbindelse med graviditet | fiskum | Lavkarbo generelt | 3 | 15-09-04 19:36 |