Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-06, 14:21   #1
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

Sprekt & Eksotisk!

Bli med til Marokko til trim, kultur og velvære

Bli med Kari Jaquesson og Jomfrureiser på en uke med oppdagelse, nytelse, trim, strand og vann!
Du velger selv hvor aktiv du vil være, men med både morgen- og ettermiddagstrim, samt turer enten på egenhånd eller i gruppe er det duket for en real oppkvikker på formen(e)

Kari kjører trimprogram som passer alle kropper, sprek eller daff! Det er trening både i vann og på land. Du trenger ikke å være supersprek for å holde tritt, men det er stor risiko for at du blir det.
Kari holder også to foredrag om trim og god mat denne uken, og deltar på felles middager.

Agadir har blitt kalt Afrikas Miami.Byens 12 kilometer lange sandstrand gir langt bedre boltreplass enn de fleste
Syden-reisemål. Du finner ”alt” av shopping til en rimelig pris, både tradisjonelle moter og håndverk til alle de store merkene (kanskje ikke alltid i originalversjon, men...) Agadir er et utmerket utgangspunkt for utflukter til mystiske Marrakech og ”hippiebyenEssaouira, med sine vakre, hvitkalkede bygninger.

Maten i Marokko er verdenskjent med nydelige krydder og sunne ingredienser. På markedene finner du de beste krydderier og
spennende håndverk til å ta med hjem! Marokko er kjent som et av de beste landene for skinnvarer.
Du velger selv om du vil slappe av mest mulig på stranden mellom trimøktene eller om du vil tråle forretningene eller bli med på en av de utfluktene som tilbys.
Hotellet har egen SPA avdeling med hammam (arabisk dampbad) skjønnhetsbehandlinger og massasje. Hvem vet, kanskje lærer vi oss litt magedans også?

Dette er din uke! Du kan veldig gjerne reise alene – sammen med alle oss andre! Nettopp det hyggelige fellesskapet er noe av det som gjør at så mange reiser tilbake med oss i Jomfrureiser.

·Sted:Agadir, Marokko
·Dato:15.-23.mars 2007 (nr 701) 24 grader i luften/18 i vannet
·Inkludert:Flyreise t/r, skatter, avgifter, måltider på flyet, transfer, 7 netter i delt dobbeltrom på Argana hotel 4*, frokost daglig, 2 felles middager, 2 treningsøkter daglig, 2 foredrag med Kari Jaquesson. Overraskelser underveis!
·Tillegg:Avbestillingsavgift kr 250,- enkeltrom kr 595,-, måltider utenom programmet.
·Påmelding senest 2 mnd før og minimum 12 deltager
  • Pris: NOK 9600,-
Jomfrureiser Tlf 67 55 80 80 jomfru@jomfrureiser.no (medl av RGF)















__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 14:26   #2
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

Æsj, bildene fra mailen kom ikke med her inne. Eller er det bare min maskin som ikke viser dem?

For å presisere: Jeg er blitt invitert med til Marokko i mars, og fikk lov av Kari til å reklamere for turen her inne også. Jeg har kjempelyst til å dra, og har begynt å spare!

Flere som har lyst til å bli med? Blir vi mange nok herfra, kommer Kari til å snakke mer om lavkarbo enn om lavkalori. Jeg kjenner henne ellers som en meget flink trener, og hun har en genuin interesse for å hjelpe folk som sliter med kropp og vekt :-)

Bli med til Marokko i mars, da vel?

Ei krone her ... ei krone der ... Jeg SKAL klare å bli med på denne turen!

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 14:56   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

Åh det hadde vært drømmen! Hun er jo ikke akkurat lavkarbofan så jeg hadde vel kjedet meg på foredragene hehe, men TRIMMEN hadde vært veldig grei, for ikke å snakke om reisen! Men 10.000 kr har jeg ikke i nærheten råd til engang.
Håper du får blitt med på turen og at du får en STRÅLENDE tur!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-07-06, 09:58   #4
burberry
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 220
burberry er virkelig snillburberry er virkelig snillburberry er virkelig snillburberry er virkelig snill

Sv: Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

jeg har meldt meg på!
har reist med henne tidligere også og er veldig fornøyd
oppfattet ikke henne som "lavkarbo", da, heller tvert i mot
hun sa f.eks at sukker var helt naturlig..
men hun er en herlig og inspirerende dame og det var fantastisk å trene med henne

__________________
Burberry
burberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-07-06, 10:34   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

Dette hørtes fristende ut.... og særlig hvis kostholdet blir mer tilnærmet lavkarbo enn lavkalori.

Tenke litt til....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-07-06, 12:25   #6
burberry
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 220
burberry er virkelig snillburberry er virkelig snillburberry er virkelig snillburberry er virkelig snill

Sv: Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

Hei Anne!

Kostholdet bestemmer du helt selv. Sist jeg reiste hadde vi to felles middager og ellers ordnet vi oss med mat selv. Vi gikk gjerne sammen ut og spiste både med Kari og uten men alle bestilte og betalte for seg selv så her kan du være med uansett kosthold. Mitt inntrykk var at det var velvære og kos som stod i høysetet, ikke kost og mat. Her var det plass til alle former og fasonger, røykere og ikke-røykere og mennesker som trente mye og som ikke hadde trent i sitt liv. Veldig morsomt, utviklende og lærerikt :-)

__________________
Burberry
burberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-07-06, 12:30   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bli med Kari Jaquesson til Marokko!

Jeg lurer også på å bli med, men jeg spiser ikke lavkalori, - så om det ikke blir mulighet for å spise lavkarbo - ja da vil jeg ikke være med.. Og om jeg vil bli "pådyttet" informasjon jeg ikke ønsker om lavkalori/lavfett diettenes fortreffelighet (dvs. må forsvare min lavkarbo livsstil) da gidder jeg heller ikke....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no