Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Flere som skal ned 30 kg?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-11, 12:25   #151
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien
Thumbs up

Hurra for resultater

Takk for oppmuntrende ord Avokado,

Og fantastisk resultat du har fått!

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 12:33   #152
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hurra for resultater

jeg skal også ned over 30 kg, har prøvd før men ga opp, men nå er jeg her igjen etter å ha sett noen forferdelige bilder av meg selv. så nå MÅ jeg bare ned

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 12:39   #153
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Hurra for resultater

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

jeg skal også ned over 30 kg, har prøvd før men ga opp, men nå er jeg her igjen etter å ha sett noen forferdelige bilder av meg selv. så nå MÅ jeg bare ned

Ja bilder kan være en vekker

Gled deg til all den gode maten du kan spise, istedet for sultekurer.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 13:38   #154
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hurra for resultater

ja er mye god mat, men av en eller annen grunn så blir jeg så fort matlei. men skal lage disse knekkebrødene se om det kan hjelpe til litt....

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 11:36   #155
ruslepølsa
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 97
ruslepølsa er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Får vel slenge meg inn jeg å.
Som Biggy har jeg mer en nok å ta av (50kg++)
Men har fått en god start på første uka med -3.5 Kg (tirsdag til Søndag)

Driver fortsatt å finjustere kostholdet litt denne uken.
må nok litt ned på proteiner og opp med litt fett da jeg også har startet med Svømming(1600-2000meter pr dag) 5 dager i uken.

Har alt merket de veldig posetive effektene av lav karbo.
Blodsukkeret mitt har stabilisert seg på 5.0-6.5(topper seg på 6.5)
Sover bedre. (kona mener jeg også snorker lavere)
Strammet inn ca 8 cm på belte og det er fortsatt litt slapt (satt akkuratt perfekt før jeg startet.
Masse mere energi.
Om det kommer kun av lavkarbo eller av trenging også vet jeg ikke men dette er ikke noe jeg kommer til å gi opp med det første.

Lykke til alle andre her inne også. Alltid hyggelig å se at andre også klarer å nå sine mål.

Hilsen Ruslepølsa

ruslepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins learner Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 12:53   #156
Kokken Tor
Juniormedlem
 
Kokken Tor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Passe langt nord for Polarsirkelen
Innlegg: 31
Kokken Tor er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg går ikke ned i vekt jeg. Har ikke gått ned på flere uker. Gikk ned første og andre uken bare sa 4-5 kg til sammen

Driver og må forsvare meg selv til alle, fordi jeg lever på denne feite kosten - for å gå ned i vekt ..... og så går jeg ikke ned i vekt

har fremdeles 54 kg å gå ned Og nå er det gått et par måneder alt. Håpet var at jeg kanskje gikk ned 4-5 kg i mnd, og fikk tatt av 30 kg til sommeren.... men neida.

Jeg blir skikkelig demotivert av dette. Hører og leser om alle andre som går ned så masse måned for måned ..... Jeg gjør sikkert noe helt feil .

Vel, eg har nok samme utfordring som deg mht antall kilo. Eg har berre vore nøydd å innsjå at dette vil ta tid! Eit år, kanskje meir... Tidlegare har eg alltid hatt det frykteleg travelt, med det resultat at ein tek til å lure seg sjølv. Fellene er mange:

  • Trappe ned inntak av vatn fleire dagar før veging, osv..)
  • Gå på vekta kvar dag; har ein då spist noko ekstra saltholdig eine dagen kan ein fort binde ein kilo vatn i kroppen (Demotiverande!!)
Til slutt tek resultata til å utebli som ein følge av at ein vert meir og meir sliten og demotivert.

Sjølv trur eg det er totalsituasjonen som vert avgjerande. Med det tenker eg både på kosthaldet og fysisk aktivitet. Etterkvart som ein har blitt tyngre og tyngre, har dørstokkmila blitt lenger og lenger...! Du skreiv ikkje noko om fysisk aktivitet. Behovet for aktivitet er nok litt individuelt, men eg ser at eg dei siste vekene har gått ned ca 1 kg i snitt per veke (Har då trena ein heil del...!). Eg hadde meg nokre litt demotiverande veker no vinter der vekta sto stille i nesten tre veker; her berga eg meg på målbandet som viste framgang - Når det gjeld mitt forhold til trening så viser eg her til journalen min; "Laust og meiningslaust frå Kokken Tor"

Når det gjeld kosthaldet er det viktig å sette seg inn i kva som er av karbohydratar i dei einskilde matvaretypene. Dette tek gjerne litt tid i starten, men etterkvart går det av seg sjølv. Det er meir unntaksvis at ein no finn fram kjøkkenvekta. No er det ikkje alt av karbohydrater ein treng vere livredd for (fiber), og matvaremerkinga har blitt betre dei siste åra ved at stadig fleire produkt spesifiserer kor mykje av karbohydratane som er sukkerarter (Anyone; veit nokon om dei tek stivelse med i denne berekninga?)

Dette er sjølvsagt ingen fasit på korleis ting skal gjerast, men tidsfaktoren trur eg er relativt universell. Lukke til vidare!

__________________



Start: 158 Mål: 100 Delmål: 135, 128, 120 & 110
Gulrot: Småviltjakt til hausten
Kokken Tor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Normal LCHF Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:05   #157
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg skal ned totalt 45 kg. Var egentlig en håpløs oppgave, men nå er jeg virkelig på vei mot målet. En eller annen gang til sommeren veier jeg 80kg, og det gleder jeg meg veldig mye til

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 14:03   #158
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg har vansker med å se meg selv 40-50 kilo lettere, ser nok fortsatt på det som en ønskedrøm, men klarer ikke å visualisere det.
Tror det er litt viktigt, for å kunne oppnå målet mitt. Andre som har det slik?
Har ikke orka å skrive opp maten de siste dagene, men må visst skjerpe meg, er litt sånn demotivert for tida....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 18:22   #159
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kokken Tor, her.

Vel, eg har nok samme utfordring som deg mht antall kilo. Eg har berre vore nøydd å innsjå at dette vil ta tid! Eit år, kanskje meir... Tidlegare har eg alltid hatt det frykteleg travelt, med det resultat at ein tek til å lure seg sjølv. Fellene er mange:

  • Trappe ned inntak av vatn fleire dagar før veging, osv..)
  • Gå på vekta kvar dag; har ein då spist noko ekstra saltholdig eine dagen kan ein fort binde ein kilo vatn i kroppen (Demotiverande!!)
Til slutt tek resultata til å utebli som ein følge av at ein vert meir og meir sliten og demotivert.

Sjølv trur eg det er totalsituasjonen som vert avgjerande. Med det tenker eg både på kosthaldet og fysisk aktivitet. Etterkvart som ein har blitt tyngre og tyngre, har dørstokkmila blitt lenger og lenger...! Du skreiv ikkje noko om fysisk aktivitet. Behovet for aktivitet er nok litt individuelt, men eg ser at eg dei siste vekene har gått ned ca 1 kg i snitt per veke (Har då trena ein heil del...!). Eg hadde meg nokre litt demotiverande veker no vinter der vekta sto stille i nesten tre veker; her berga eg meg på målbandet som viste framgang - Når det gjeld mitt forhold til trening så viser eg her til journalen min; "Laust og meiningslaust frå Kokken Tor"

Når det gjeld kosthaldet er det viktig å sette seg inn i kva som er av karbohydratar i dei einskilde matvaretypene. Dette tek gjerne litt tid i starten, men etterkvart går det av seg sjølv. Det er meir unntaksvis at ein no finn fram kjøkkenvekta. No er det ikkje alt av karbohydrater ein treng vere livredd for (fiber), og matvaremerkinga har blitt betre dei siste åra ved at stadig fleire produkt spesifiserer kor mykje av karbohydratane som er sukkerarter (Anyone; veit nokon om dei tek stivelse med i denne berekninga?)

Dette er sjølvsagt ingen fasit på korleis ting skal gjerast, men tidsfaktoren trur eg er relativt universell. Lukke til vidare!

Takk for oppmuntring :-)

jeg prøver å få en tur hver dag, omtrent en halv time, og så trener jeg litt øvelser for å stramme inn magen, og for å styrke ryggen.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 18:41   #160
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

WAAAAW avokado, så fantastisk!!!!
Selvfølgelig er det vann også, men det er jo ikke bare det...utrolig!!

Jeg begynte å følge ditt eksempel i går, så det blir ganske spennende til mandag.
Det blir nok ikke like gøy som for deg, jeg har ikke skeia ut så mye i det siste, men krysser fingrene for litt positiv feedback fra vekta..

Jeg merker at det ikke funker særlig bra for meg med litt utskeielser om det er knekkebrød, soya eller sukkerfritt godis. Jeg går ikke opp, men det går tregt.
Det er ikke særlig motiverende.
8 hakk på beltet er motiverende
Og økt energi....
den får ikke jeg...

Hodepine er vanlig i starten.
Jeg har hatt mye hodevondt de siste årene, men ikke etter noen uker på lavkarbo..
snodig..

Har fremdeles mye vann i kroppen. Andre som plages med det?

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 18:46   #161
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei og velkommen dere nye :-) Ser at dere er godt i gang allerede, så gratulerer så mye med det! Blir spennende å følges til sommeren og videre, er vledig spent på hvilke resultater vi kommer til å få! :-)
Jeg trives veldig godt på skaldeman 50+, er så fornøyd, og jeg merker veldig godt at det er akkurat den perfekte kosten for meg å gå ned i vekt på! Virkelig deilig å bare skulle tenke på "hva man skal ha til mat" 3 ganger daglig (2 ganger daglig i helgene), elsker det! Men jeg må å si jeg gleder meg veeeldig til jeg kan ha litt mer grønnsaker, er så vledig glad i grønnsaker. Men jeg vet jo at jeg ikke går ned i vekt da, så nå er det snakk om 6 måneder kanskje, og om jeg greier å holde fokus og spise slik jeg gjør nå - kan jeg da til høsten begynne å spise litt mer moderat LCHF med masse deilige grønnsaker :-)
Stå på allesammen! :-) Ha en fin kveld!
..tror jeg skal steke meg bacon når jeg blir sulten snart, elsker bacon - finnes det noe bedre? (pluss at jeg bor i danmark, og her er det ganske andre priser på bacon enn i norge!!)
Takk solsikke - håper du ser en forandring på vekta på mandag!! Krysser fingrene for deg jeg også :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 20:08   #162
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei allesammen! Er det flere av dere som tenker å holde dere helt vekk fra høykarbo-mat i påsken? I fjor var det nemlig i påsken at det sa helt stopp for meg etter at jeg en kveld hadde spist godteri og pizza. Så jeg har den erfaringen ganske tydelig i bakholdet, og vil ikke miste vektnedgangen min igjen. Så jeg har veldig lyst til å holde med til det jeg spiser nå, men vet jo at det blir vanskelig. Tenkte å finne ut hva for noen desserter eller noe slikt jeg kan lage meg om det dukker opp et kaffeselskap. Men siden jeg kjører skaldeman 50+ er det ikke så mye rom for søte ting. Men jeg tenkte kanskje på å lage gele av funlight, kanskje med noe krem ved siden av (bare en lite klump).. eller noe med stivpiskede eggehviter.. tror jeg skal se litt rundt på oppskriftstrådene her nå, slik at jeg vet hva mine muligheter er når jeg står oppi situasjonen.
Men, når jeg da kommer til norge til påsken (bor i århus) så gleder jeg med veeeldig til å spise spekepølse/ølpølse (fra rekdal) og den bacongull'e fra maarud(?) for det er to ting jeg savner i danmark! :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 20:26   #163
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei alle sammen!

Jeg er ny her og skal ned minst 30 kg. Har enda mer å ta av etter det så jeg vet hva jeg skal gjøre i tiden framover. Jeg har ikke noe mål om å rase ned i vekt, men håper jeg etterhvert merker nedgangen. Jeg har brukt en uke på å trappe ned og hittil tre dager på kun lavkarbo og nedgangen er på 1,5 kg hittil. Jeg er kjempefornøyd.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 22:24   #164
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av monja, her.

Hei alle sammen!

Jeg er ny her og skal ned minst 30 kg. Har enda mer å ta av etter det så jeg vet hva jeg skal gjøre i tiden framover. Jeg har ikke noe mål om å rase ned i vekt, men håper jeg etterhvert merker nedgangen. Jeg har brukt en uke på å trappe ned og hittil tre dager på kun lavkarbo og nedgangen er på 1,5 kg hittil. Jeg er kjempefornøyd.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Velkommen og for en bra start

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 11:06   #165
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Å nei, påskegodt er historie. D.v.s, jeg skal lage andre varianter etterhvert, som passer dette kostholdet.

Har laget kokosmakroner, egg kosmasse, Cocosa og sukrin, ble velment Goæ og saftige, ikke tørre julekaker

Pikekyss av eggehviter med litt sukrin. Også gode, men jeg har servert andre, da jeg akkurat nå holder meg til 50 +

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 11:07   #166
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien
Thumbs up

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Idag har jeg nådd 1. Delmål

Under 30 i B M I !!!!!

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:13   #167
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Gratulrer så mye Tirililltove!! :-) Gleder meg også veldig mye til jeg kommer dit, men det er nok en stund igjen enda! :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:05   #168
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Gratulerer masse Tirililltove!!!!

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:41   #169
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

Idag har jeg nådd 1. Delmål

Under 30 i B M I !!!!!

*liker*

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:43   #170
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

Idag har jeg nådd 1. Delmål

Under 30 i B M I !!!!!


gratulere

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 11:45   #171
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

Idag har jeg nådd 1. Delmål

Under 30 i B M I !!!!!

grattis

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 12:00   #172
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien
Talking

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Takk alle sammen

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:40   #173
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Fredagen er snart over, og dermed nærmer neste veiedag seg. Jeg er veldig spent, og gleder meg litt egentlig. Har i dag spist omelett i masse smør og med gräddost til frokost (8-tiden) , så en sen lunch (15-tiden) med 50 g spinat, kalkunkjøtt, 1 avocado, men masse majones på! Og er enda ikke i nærheten av å være sulten. Så da blir det nok de to måltidene i dag :-)
Nå steker jeg kyllingfile'er med spinat og sennep i ovnen, så det er klart og bare trengs å varmes opp til lunch eller noe i morgen.
Jeg begynner å se litt mer konturer i ansiktet nå, og det liker jeg veldig godt. Har en bukse i skapet som jeg tror skal passe når jeg kommer rundt 87 kg, så det gleder jeg meg til! Men første delmål om å komme under 90 kg, håper jeg på å nå på mandag! :-)
Hva gjøre dere i kveld? Og hva er en typisk matdag for dere?

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 11:49   #174
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Det er kanskje vanskelig å ikke bli så utålmodig, men jeg tror det er det som er the key for å holde ut. Før holdt jeg meg mest mulig inne fordi det var stress for meg å være ute blandt folk da jeg konstant tenkte på hva andre tenkte om meg, jeg følte meg ubeskrivelig uvel i min egen kropp.

Nå er jeg enda litt over 30 kg overvektig, men tanken på at jeg faktisk gjør noe med det hjelper meg helt ekstremt mye! Prøv å vær positiv. Tenk at sånn som du ser ut nå, vil endre seg hvis man bare holder seg til kuren

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 18:12   #175
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Gratulerer Tirililltove.
(skrev jeg navnet litt feil nå, kanskje?)

Ingen påskekose her i gården. Det funker IKKE....
Lite som skal til for å klusse til hele greia.

Jeg er veldig på skaldeman 50+ NÅ.
Jeg ser at problemet er at jeg hele tiden har belønningssystemer i hodet, kjappere enn det jeg er bevisst.
Bare litt av ditt og litt av datt. Hele tiden på søken etter tillatte godbiter, og belønninger.
Det blir derfor ganske ryddig å gjøre som skaldeman, merker jeg....
Spiser ikke så spennende mat, går mest i det samme, men da vet jeg hva som er dagens mat, og jeg driver ikke og tenker og tenker på hva godt jeg kan få i meg.
Anbefaler dette til de som synes det går tregt, jeg ser at det er skjedd litt på vekta nå.
Og veldig smart å lese her inne når suget kommer og i annen litteratur om lavkarbo...

Gleder meg til jeg er under 30 i BMI, nåer det vel 32...

Vår herlige vår!!!!
Solsikkehilsen

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere i 20-årene som skal ned 15 kg? Elanessë Spørsmål og svar 47 13-02-11 23:16
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? Fofa Generell diskusjon 29 02-12-10 10:55
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no